![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reeds vlak na de dood van de Mo, toen zijn troepen de omliggende stammen gingen onderwerpen met eerst een boodschapper met een aanbod dat ze niet konden weigeren: "onderwerp U en dan zal je vrede kennen" heeft Mr. Omar op een bepaald moment een verdrag afgesloten, gebaseerd op de koran en de leefwijze van de Mo. Ondertussen blijvend bekend als het Pact van Omar. http://www.fordham.edu/halsall/source/pact-umar.html en wat zien we daar staan? Citaat:
Wel interessant om te zien dat ze zelfs het kerkasiel moesten afschaffen voor niet-moslims.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De vergrijzing is een acuut en actueel probleem dat zich echter vanzelf zal oplossen wegens de immer bestaande demografische fluctuaties maar vandaag de dag wordt deze term politiek gebruikt en misbruikt door partijen die de mensen die uit arme landen komen toegestroomd enkel zien als eenvoudig te manipuleren kiesvee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() How, een openingspost van Boadicea, en geen enkele, maar dus echt geen enkel zin ervan bevat geen onwaarheid, geen verdraaiing of manipulatie. Sommigen ervan bevatten zelfs meerdere onwaarheden tot openlijke leugens.
even checken: Citaat:
2) Sans-papiers kunnen lang niet alles gedaan krijgen; het enige dat ze tot nu toe bekwamen zijn tijdelijke vergunningen. Citaat:
2) Komen de migranten hun "oudjes" hier ook(*) dumpen? Bewijzen? Cijfers? maar dan 3) blijkbaar veroorzaakt de fictieve aanwezigheid van bejaarde migranten een daling van de pensioenen. Wel wel 3.1) flagrante leugen 1: de pensioenen dalen niet. De koopkrahct daalt. En dat hebben we niet aan de migranten te danken; wel aan de devaluatie van de Belgische Frank, ergens jaren '80 (en dat hebben we dan weer te danken aan de zeer Volkseigen Heren Marten Wilfried en Verplaetse Fons), de prijs van de brandstof (zéér veroorzaakt door migranten, echt), de inflatie en de groeivertraging van het BNP. 3.2) flagrante leugen 2: Pensioenen zijn een persoonlijk recht, dat de gepensioneerde opbouwt in de loop van zijn actieve loopbaan via afdrachten aan de sociale zekerheid. Of er nu een tekort is op de sociale zekerheid of niet: de hoogte van de pensioenen ondergaan daar geen enkele invloed van. 3.3) flagrante leugen 3: Pensioenen zijn een persoonlijk recht, dat de gepensioneerde opbouwt in de loop van zijn actieve loopbaan via afdrachten aan de sociale zekerheid. Bejaarde migranten hebben 0.0 aan de Belgische Sociale Zekerheid afgedragen en hebben dus 0.0 recht op pensioen. Het zou anders wel absurd zijn: Belgische gepensioneerden die hun oude dag aan een Spaanse Costa willen doorbrengen krijgen hun uitkeringen van de Belgische en niet van de Spaanse SZ, maar migranten zouden die plots ook van de Belgische SZ krijgen. Allé toch in wereld van het Boadiceaatje. 3.4) flagrante leugen 4: welke papieren krijgen die asielzoekers? Een verblijfsvergunning en ... en... (tromgeroffel) een werkvergunning. Vanaf nu mogen die werken en dus mee bijdragen aan de SZ! ze gaan dus niet kosten maar opbrengen. Maak dat mee. Citaat:
4.2) Wie veroorzaakt er werkloosheid? Mohammed, die één job inneemt, of de aandeelhouders van Reynaerts die één pennetrek beslissen om gans hun productie naar Ploen te verhuizen? Juist. 4.3) allochtone lotgenoot in de watten gelegd? Zijn de uitkeringen voor migranten dan hoger? Bewijzen? Cijfers? Parallele Universa? Citaat:
Maar om raciste te zijn moet de waarheid nu en dan eens geweld worden aangedaan.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 30 juli 2008 om 16:31. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ga eens met uw wagen tanken.
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er vinden regelmatig moskeebezettingen plaats : in moskeeën en ook elders leren moslims en niet-moslims uit alle hoeken van de wereld elkaar kennen - ze koken hun specialiteiten en laten elkaar van die zaken proeven. Zo leerde ik oa. een zeer interessant russisich visgerecht kennen. Ik zal zeker de ingeslagen weg verder bewandelen ; zodat menig "vreemdeling" voor mij geen vreemdeling meer zal zijn maar een gewaardeerd kameraad.
Wat de man:vrouw zijn religie en verhouding tot God is zal mij worst wezen : hij/zij mag zijn/haar inzichten vertellen zoals ik hem/haar de mijne kan mededelen. & geloof het of niet : op vele punten zijn we het met elkaar eens (de mening dat een vrouw aan haar man gehoorzaamheid verplicht is vind ik prachtig, maar is voor mij helaas niet realizeerbaar)
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ach, Roger, boadicea is duidelijk niet gestorven van haar eerste leugen : de kans zit er dus dik in dat ze morgen een nieuwe leugenachtige haatthread opstart (als ze zolang kan wachten!
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juli 2008 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Ik snap het niet meer, hoor. Zeg ik ergens dat we ons levend moeten gaan verbranden in moskeeën, of dat we op de minaretten moeten kruipen?
Ik stel me gewoon de vraag of we het kerkasiel niet mogen uitbreiden en met alle achtergestelde autochtonen eens gezellig samen kan gaan zitten in een moskee, gezien achtergestelde asielzoekers blijkbaar wel welkom zijn in kerken. Nu ben ik dus plots een leugenaar en een haatpreker, omdat ik iets voorstel, dat in mijn ogen niet zo abnormaal zou moeten zijn en integratiebevorderend kan werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Nergens zeg ik hier dat we gewelddadig die moskee moeten binnen komen gewalst. In mijn ogen zou het toch mogelijk moeten zijn om imams te vinden, die voor zulk een initiatief open staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=43 integratiebevorderend? Leugens bevorderen de integratie niet.
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Autochtonen moeten niet zwijgen. Wat is dat voor onzin? maar in plaats van een racisme dat de arbeiders verdeelt kunnen allochtonen en autochtonen zich beter samen tegen hun echt onderdrukkers keren en de kapitalisten aanpakken. Racisme verdeelt de arbeidersklasse,net als nationalisme, sexisme en andere middelen die de burgerij gebruikt om de arbeidersklasse te verdelen en dus te verzwakken.
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() beginnen met de waarheid zeggen vergt haar al zoveel moeite.
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door shaddy : 30 juli 2008 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||||
|
![]() Citaat:
Naast het feit dat je enkele leugens van Boadicea herhaalt voeg je er enkele aan toe. leugen 1: Citaat:
leugen 2: Citaat:
leugen 3: Citaat:
Ow, ja, we pakken echt gans de wereld binnen: Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Refugees
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 30 juli 2008 om 19:30. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Waren het moslims die priester Deans uit zijn priesterambt wilden ontzetten?