Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2008, 10:57   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Sorry, ik ben al jaar en dag gelukkig getrouwd en had daar geen datingsite voor nodig.

En nu: de islam is dus de religie van vrede, wil ze hebben. Wat wil deze dan doen tegenover de minder fortuinlijke nakomelingen van zij die er voor gezorgd hebben dat de bomma uit het buitenland hier ook voor een goed pensioen kan migreren?

Waarom wordt je zo kwaad? Als misnoegde moslims onze christene kerken, die op heidense heilige grond gebouwd zijn, mogen bezetten, waarom moet de islam dan zijn moskeeën niet open stellen voor minder fortuinlijke?
Waarom mogen mensen niet in een moskee protesteren, volgens jou? Waarom geen autochtone armen die zich doodhongeren op de gebedsmatjes?

Zou die sollidariteit teveel zijn?
Hewel Baldewina, ik heb er nog eens goed over nagedacht hoe het komt dat die moslims altijd "onze" kerken gaan bezetten en niet "hun" moskeeën.

Reeds vlak na de dood van de Mo, toen zijn troepen de omliggende stammen gingen onderwerpen met eerst een boodschapper met een aanbod dat ze niet konden weigeren: "onderwerp U en dan zal je vrede kennen" heeft Mr. Omar op een bepaald moment een verdrag afgesloten, gebaseerd op de koran en de leefwijze van de Mo.

Ondertussen blijvend bekend als het Pact van Omar. http://www.fordham.edu/halsall/source/pact-umar.html

en wat zien we daar staan?

Citaat:
(...)
In the name of God, the Merciful and Compassionate. This is a letter to the servant of God Umar [ibn al-Khattab], Commander of the Faithful, from the Christians of such-and-such a city. When you came against us, we asked you for safe-conduct (aman) for ourselves, our descendants, our property, and the people of our community, and we undertook the following obligations toward you:

We shall not build, in our cities or in their neighborhood, new monasteries, Churches, convents, or monks' cells, nor shall we repair, by day or by night, such of them as fall in ruins or are situated in the quarters of the Muslims.

We shall keep our gates wide open for passersby and travelers. We shall give board and lodging to all Muslims who pass our way for three days.

We shall not give shelter in our churches or in our dwellings to any spy, nor bide him from the Muslims.

We shall not teach the Qur'an to our children.

We shall not manifest our religion publicly nor convert anyone to it. We shall not prevent any of our kin from entering Islam if they wish it.

We shall show respect toward the Muslims, and we shall rise from our seats when they wish to sit.

We shall not seek to resemble the Muslims by imitating any of their garments, the qalansuwa, the turban, footwear, or the parting of the hair. We shall not speak as they do, nor shall we adopt their kunyas.

We shall not mount on saddles, nor shall we gird swords nor bear any kind of arms nor carry them on our- persons.

We shall not engrave Arabic inscriptions on our seals.

We shall not sell fermented drinks.

We shall clip the fronts of our heads.

We shall always dress in the same way wherever we may be, and we shall bind the zunar round our waists

We shall not display our crosses or our books in the roads or markets of the Muslims. We shall use only clappers in our churches very softly. We shall not raise our voices when following our dead. We shall not show lights on any of the roads of the Muslims or in their markets. We shall not bury our dead near the Muslims.

We shall not take slaves who have beenallotted to Muslims.

We shall not build houses overtopping the houses of the Muslims.

(When I brought the letter to Umar, may God be pleased with him, he added, "We shall not strike a Muslim.")

We accept these conditions for ourselves and for the people of our community, and in return we receive safe-conduct.

(....)
die drie dagen kunnen dus wel eens uitlopen.

Wel interessant om te zien dat ze zelfs het kerkasiel moesten afschaffen voor niet-moslims.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 13:47   #42
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
U ziet ook niet in dat wij met een vergrijzende bevolking te maken hebben, en dat de Europese bevolking in absolute aantallen ster afneemt, terwijl in arme landen het aantal mensen drastisch toeneemt. Kan u zelf raden wat de gevolgen zijn? Hebt u enig idee hoe u die gevolgen gaat aanpakken?
Dus de oplossing van de vergijzing is om nog meer mensen in te voeren die op hun buurt ook weer gaan vergrijzen waarna nog meer mensen dienen ingevoerd te worden om dit op te vangen waarna... ?
De vergrijzing is een acuut en actueel probleem dat zich echter vanzelf zal oplossen wegens de immer bestaande demografische fluctuaties maar vandaag de dag wordt deze term politiek gebruikt en misbruikt door partijen die de mensen die uit arme landen komen toegestroomd enkel zien als eenvoudig te manipuleren kiesvee.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 16:18   #43
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

How, een openingspost van Boadicea, en geen enkele, maar dus echt geen enkel zin ervan bevat geen onwaarheid, geen verdraaiing of manipulatie. Sommigen ervan bevatten zelfs meerdere onwaarheden tot openlijke leugens.

even checken:

Citaat:
Vermits sans papiers altijd alles klaar krijgen door te gaan hongerstaken in kerken, zou ik het medeleven van de religie van de vrede willen kennen.
1)Het is in de openingszin absoluut niet duidelijk wat het verband is tussen sans-papiers en de Islam. Of zijn, ik zeg maar wat, Rwandese vluhtelingen plots islamitisch?
2) Sans-papiers kunnen lang niet alles gedaan krijgen; het enige dat ze tot nu toe bekwamen zijn tijdelijke vergunningen.
Citaat:
Kunnen we misschien met onze bejaarden, die hun schraal pensioentje zien dalen, omdat de verrijkers hun oudjes hier ook komen dumpen, of omdat sans papiers met hun hongerstakingen aan onze sociale zekerheid knabbelen?
1) Van vluchtelingen naadloos naar migranten, maar zonder enige motivatie, qua manipulatie kan dit tellen.
2) Komen de migranten hun "oudjes" hier ook(*) dumpen? Bewijzen? Cijfers?
maar dan
3) blijkbaar veroorzaakt de fictieve aanwezigheid van bejaarde migranten een daling van de pensioenen. Wel wel
3.1) flagrante leugen 1: de pensioenen dalen niet. De koopkrahct daalt. En dat hebben we niet aan de migranten te danken; wel aan de devaluatie van de Belgische Frank, ergens jaren '80 (en dat hebben we dan weer te danken aan de zeer Volkseigen Heren Marten Wilfried en Verplaetse Fons), de prijs van de brandstof (zéér veroorzaakt door migranten, echt), de inflatie en de groeivertraging van het BNP.

3.2) flagrante leugen 2: Pensioenen zijn een persoonlijk recht, dat de gepensioneerde opbouwt in de loop van zijn actieve loopbaan via afdrachten aan de sociale zekerheid. Of er nu een tekort is op de sociale zekerheid of niet: de hoogte van de pensioenen ondergaan daar geen enkele invloed van.

3.3) flagrante leugen 3: Pensioenen zijn een persoonlijk recht, dat de gepensioneerde opbouwt in de loop van zijn actieve loopbaan via afdrachten aan de sociale zekerheid. Bejaarde migranten hebben 0.0 aan de Belgische Sociale Zekerheid afgedragen en hebben dus 0.0 recht op pensioen. Het zou anders wel absurd zijn: Belgische gepensioneerden die hun oude dag aan een Spaanse Costa willen doorbrengen krijgen hun uitkeringen van de Belgische en niet van de Spaanse SZ, maar migranten zouden die plots ook van de Belgische SZ krijgen. Allé toch in wereld van het Boadiceaatje.

3.4) flagrante leugen 4: welke papieren krijgen die asielzoekers? Een verblijfsvergunning en ... en... (tromgeroffel) een werkvergunning. Vanaf nu mogen die werken en dus mee bijdragen aan de SZ! ze gaan dus niet kosten maar opbrengen. Maak dat mee.
Citaat:
Of autochtone werklozen, die niet aan de bak komen en als parasiet beschouwd worden omdat hun allochtone lotgenoten in de watten gelegd moeten worden?
4.1) Wie beschouwt er werklozen als parasieten? Rechts!
4.2) Wie veroorzaakt er werkloosheid? Mohammed, die één job inneemt, of de aandeelhouders van Reynaerts die één pennetrek beslissen om gans hun productie naar Ploen te verhuizen? Juist.
4.3) allochtone lotgenoot in de watten gelegd? Zijn de uitkeringen voor migranten dan hoger? Bewijzen? Cijfers? Parallele Universa?

Citaat:
Laten we met deze mensen, onze eigen vierde wereld, eens een moskee bezetten. De vredeprekende imams moeten hier toch begrip voor hebben.

Iemand een idee met welke mensen we in welke moskee kunnen samenkomen voor deze actie?
Allé kom, in bovenstaande staan er geen leugens. Soms kan ze zich dus toch nog inhouden.

Maar om raciste te zijn moet de waarheid nu en dan eens geweld worden aangedaan.

Laatst gewijzigd door driewerf : 30 juli 2008 om 16:31.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 16:26   #44
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Graag wat voorbeelden van de verrijking die Islam de Belgen gebracht heeft. Ik vind er nl. geen.
Ga eens met uw wagen tanken.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 16:34   #45
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Er vinden regelmatig moskeebezettingen plaats : in moskeeën en ook elders leren moslims en niet-moslims uit alle hoeken van de wereld elkaar kennen - ze koken hun specialiteiten en laten elkaar van die zaken proeven. Zo leerde ik oa. een zeer interessant russisich visgerecht kennen. Ik zal zeker de ingeslagen weg verder bewandelen ; zodat menig "vreemdeling" voor mij geen vreemdeling meer zal zijn maar een gewaardeerd kameraad.
Wat de man:vrouw zijn religie en verhouding tot God is zal mij worst wezen : hij/zij mag zijn/haar inzichten vertellen zoals ik hem/haar de mijne kan mededelen. & geloof het of niet : op vele punten zijn we het met elkaar eens (de mening dat een vrouw aan haar man gehoorzaamheid verplicht is vind ik prachtig, maar is voor mij helaas niet realizeerbaar)

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 16:35   #46
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ga eens met uw wagen tanken.
Goeie Roger. Dat verrijkt inderdaad de islam. En met dat geld financieren de Saoedi's de bouw van moskeeen en fundamentalistische scholen wereldwijd.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 16:37   #47
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Ach, Roger, boadicea is duidelijk niet gestorven van haar eerste leugen : de kans zit er dus dik in dat ze morgen een nieuwe leugenachtige haatthread opstart (als ze zolang kan wachten!)

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juli 2008 om 16:37.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 17:27   #48
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Ik snap het niet meer, hoor. Zeg ik ergens dat we ons levend moeten gaan verbranden in moskeeën, of dat we op de minaretten moeten kruipen?

Ik stel me gewoon de vraag of we het kerkasiel niet mogen uitbreiden en met alle achtergestelde autochtonen eens gezellig samen kan gaan zitten in een moskee, gezien achtergestelde asielzoekers blijkbaar wel welkom zijn in kerken.

Nu ben ik dus plots een leugenaar en een haatpreker, omdat ik iets voorstel, dat in mijn ogen niet zo abnormaal zou moeten zijn en integratiebevorderend kan werken.
Oud 30 juli 2008, 17:30   #49
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik snap het niet meer, hoor. Zeg ik ergens dat we ons levend moeten gaan verbranden in moskeeën, of dat we op de minaretten moeten kruipen?

Ik stel me gewoon de vraag of we het kerkasiel niet mogen uitbreiden en met alle achtergestelde autochtonen eens gezellig samen kan gaan zitten in een moskee, gezien achtergestelde asielzoekers blijkbaar wel welkom zijn in kerken.

Nu ben ik dus plots een leugenaar en een haatpreker, omdat ik iets voorstel, dat in mijn ogen niet zo abnormaal zou moeten zijn en integratiebevorderend kan werken.
blijkbaar te veel gevraagd voor linkies en mo aanhangers
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 17:35   #50
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
blijkbaar te veel gevraagd voor linkies en mo aanhangers
Inderdaad. Het zou voor de moslims ook een mooie kans zijn om de onderdrukte autochtonen te leren kennen en vice versa.

Nergens zeg ik hier dat we gewelddadig die moskee moeten binnen komen gewalst. In mijn ogen zou het toch mogelijk moeten zijn om imams te vinden, die voor zulk een initiatief open staan.
Oud 30 juli 2008, 17:36   #51
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Niet aantrekken blijf de waarheid zeggen !!! Stop de islam maar vooral stop de pocos de zwarten van nu !!! Zodat elke mens gelijk wordt behandeld.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 18:10   #52
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:

Allochtonen hebben geen rechten en moeten er dus voor vechten. Autochtonen hebben alle rechten en moeten dus zwijgen.
Oud 30 juli 2008, 18:45   #53
driewerf

Standaard

Citaat:
je bent en leugenaarsters omdat je leugens verkondigt, nl zoals aangetoond in deze post:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=43

integratiebevorderend? Leugens bevorderen de integratie niet.
Oud 30 juli 2008, 18:47   #54
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Allochtonen hebben geen rechten en moeten er dus voor vechten. Autochtonen hebben alle rechten en moeten dus zwijgen.
Allochtonen hebben recht - op papier.
Autochtonen moeten niet zwijgen. Wat is dat voor onzin?

maar in plaats van een racisme dat de arbeiders verdeelt kunnen allochtonen en autochtonen zich beter samen tegen hun echt onderdrukkers keren en de kapitalisten aanpakken. Racisme verdeelt de arbeidersklasse,net als nationalisme, sexisme en andere middelen die de burgerij gebruikt om de arbeidersklasse te verdelen en dus te verzwakken.
Oud 30 juli 2008, 18:48   #55
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Niet aantrekken blijf de waarheid zeggen !!! Stop de islam maar vooral stop de pocos de zwarten van nu !!! Zodat elke mens gelijk wordt behandeld.
beginnen met de waarheid zeggen vergt haar al zoveel moeite.
Oud 30 juli 2008, 19:12   #56
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
How, een openingspost van Boadicea, en geen enkele, maar dus echt geen enkel zin ervan bevat geen onwaarheid, geen verdraaiing of manipulatie. Sommigen ervan bevatten zelfs meerdere onwaarheden tot openlijke leugens.

even checken:

1)Het is in de openingszin absoluut niet duidelijk wat het verband is tussen sans-papiers en de Islam. Of zijn, ik zeg maar wat, Rwandese vluhtelingen plots islamitisch?
2) Sans-papiers kunnen lang niet alles gedaan krijgen; het enige dat ze tot nu toe bekwamen zijn tijdelijke vergunningen.

1) Van vluchtelingen naadloos naar migranten, maar zonder enige motivatie, qua manipulatie kan dit tellen.
2) Komen de migranten hun "oudjes" hier ook(*) dumpen? Bewijzen? Cijfers?
maar dan
3) blijkbaar veroorzaakt de fictieve aanwezigheid van bejaarde migranten een daling van de pensioenen. Wel wel
3.1) flagrante leugen 1: de pensioenen dalen niet. De koopkrahct daalt. En dat hebben we niet aan de migranten te danken; wel aan de devaluatie van de Belgische Frank, ergens jaren '80 (en dat hebben we dan weer te danken aan de zeer Volkseigen Heren Marten Wilfried en Verplaetse Fons), de prijs van de brandstof (zéér veroorzaakt door migranten, echt), de inflatie en de groeivertraging van het BNP.

3.2) flagrante leugen 2: Pensioenen zijn een persoonlijk recht, dat de gepensioneerde opbouwt in de loop van zijn actieve loopbaan via afdrachten aan de sociale zekerheid. Of er nu een tekort is op de sociale zekerheid of niet: de hoogte van de pensioenen ondergaan daar geen enkele invloed van.

3.3) flagrante leugen 3: Pensioenen zijn een persoonlijk recht, dat de gepensioneerde opbouwt in de loop van zijn actieve loopbaan via afdrachten aan de sociale zekerheid. Bejaarde migranten hebben 0.0 aan de Belgische Sociale Zekerheid afgedragen en hebben dus 0.0 recht op pensioen. Het zou anders wel absurd zijn: Belgische gepensioneerden die hun oude dag aan een Spaanse Costa willen doorbrengen krijgen hun uitkeringen van de Belgische en niet van de Spaanse SZ, maar migranten zouden die plots ook van de Belgische SZ krijgen. Allé toch in wereld van het Boadiceaatje.

3.4) flagrante leugen 4: welke papieren krijgen die asielzoekers? Een verblijfsvergunning en ... en... (tromgeroffel) een werkvergunning. Vanaf nu mogen die werken en dus mee bijdragen aan de SZ! ze gaan dus niet kosten maar opbrengen. Maak dat mee.

4.1) Wie beschouwt er werklozen als parasieten? Rechts!
4.2) Wie veroorzaakt er werkloosheid? Mohammed, die één job inneemt, of de aandeelhouders van Reynaerts die één pennetrek beslissen om gans hun productie naar Ploen te verhuizen? Juist.
4.3) allochtone lotgenoot in de watten gelegd? Zijn de uitkeringen voor migranten dan hoger? Bewijzen? Cijfers? Parallele Universa?

Allé kom, in bovenstaande staan er geen leugens. Soms kan ze zich dus toch nog inhouden.

Maar om raciste te zijn moet de waarheid nu en dan eens geweld worden aangedaan.
Leugens ??? het is nu eenmaal zo dat wij volzet zijn. We kunnen niet de miserie van heel de wereld binnenpakken. trouwens iedereen weet dat die gezinsherenigingen met die oudjes , dat dit de waarheid is. Plezant he onze ouders kei hard gewerkt ...zijn verzuurd volgens de doorsnee pocos...ondertussen komen die oudjes die hier nooit hebben gewerkt mee onze potjes leegzuigen...die zijn niet verzuurd want ze stemmen rood en groen. De doorsnee poco blijft zijn hoofd in het zand steken. De doorsnee poco wil dat mensen de realiteit en de waarheid verzwijgen want ze willen macht. Bah ! Stop de islamisering stop de onderdrukking van vrouwen en stop de wreedaardigheden zoals halal. weg ermee integreer u of ga in een islamland wonen.
Oud 30 juli 2008, 19:13   #57
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
beginnen met de waarheid zeggen vergt haar al zoveel moeite.
Ze zegt de waarheid....niemand heeft het recht haar vrijheid af te nemen.
Oud 30 juli 2008, 19:14   #58
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Allochtonen hebben recht - op papier.
Autochtonen moeten niet zwijgen. Wat is dat voor onzin?

maar in plaats van een racisme dat de arbeiders verdeelt kunnen allochtonen en autochtonen zich beter samen tegen hun echt onderdrukkers keren en de kapitalisten aanpakken. Racisme verdeelt de arbeidersklasse,net als nationalisme, sexisme en andere middelen die de burgerij gebruikt om de arbeidersklasse te verdelen en dus te verzwakken.
De religies zijn altijd al in het leven geroepen om de bevolking te onderdrukken. de doorsnee poco helpt zeker niet door alle toegevingen aan de islam te doen. Integendeel de islam is een onderdrukkings en oorlogsreligie die zorgt ervoor dat de echte machthebbers het groot kapitaal de absolute baas spelen.

Laatst gewijzigd door shaddy : 30 juli 2008 om 19:15.
Oud 30 juli 2008, 19:23   #59
driewerf

Standaard

Citaat:
Leugens ??? het is nu eenmaal zo dat wij volzet zijn. We kunnen niet de miserie van heel de wereld binnenpakken. trouwens iedereen weet dat die gezinsherenigingen met die oudjes , dat dit de waarheid is. Plezant he onze ouders kei hard gewerkt ...zijn verzuurd volgens de doorsnee pocos...ondertussen komen die oudjes die hier nooit hebben gewerkt mee onze potjes leegzuigen...die zijn niet verzuurd want ze stemmen rood en groen. De doorsnee poco blijft zijn hoofd in het zand steken. De doorsnee poco wil dat mensen de realiteit en de waarheid verzwijgen want ze willen macht. Bah ! Stop de islamisering stop de onderdrukking van vrouwen en stop de wreedaardigheden zoals halal. weg ermee integreer u of ga in een islamland wonen.
Leugens, inderdaad.
Naast het feit dat je enkele leugens van Boadicea herhaalt voeg je er enkele aan toe.
leugen 1:
Citaat:
Plezant he onze ouders kei hard gewerkt ...zijn verzuurd volgens de doorsnee pocos...
"verzuring" is iets voor de kleinburgers �* la SP.A en Groen!, die er alles aan doen om de schuld voor het VB maar niet bij zichzelf te moeten zoeken. ik daag jou uit om 1 post, eentje maar te vinden waar ik "onze oudjes" verzuurd noem. Kom, doe wat moeiete. ik betaal jou een fles champagne per post die je van mij vindt.

leugen 2:
Citaat:
ondertussen komen die oudjes die hier nooit hebben gewerkt mee onze potjes leegzuigen...
Pensioenen zijn een persoonlijk recht, dat de gepensioneerde opbouwt in de loop van zijn actieve loopbaan via afdrachten aan de sociale zekerheid. Bejaarde migranten hebben 0.0 aan de Belgische Sociale Zekerheid afgedragen en hebben dus 0.0 recht op pensioen. Het zou anders wel absurd zijn: Belgische gepensioneerden die hun oude dag aan een Spaanse Costa willen doorbrengen krijgen hun uitkeringen van de Belgische en niet van de Spaanse SZ, maar migranten zouden die plots ook van de Belgische SZ krijgen.

leugen 3:
Citaat:
die zijn niet verzuurd want ze stemmen rood en groen.
en dit terwijl er alleen stemrecht voor migranten is op gemeentelijk vlak. Die kunnen dus niet stemmen.

Ow, ja, we pakken echt gans de wereld binnen:
Citaat:
As of January 1, 2006 there are 20,751,900 refugees in the world. Asia - 8,603,600 Africa - 5,169,300 Europe - 3,666,700 Latin America and Caribbean - 2,513,000 North America - 716,800 Oceania - 82,500
europa, zoveel rijker dan Afrika heeft 3 miljoen vluchtelingen opgenomen, Afrika 8,6 miljoen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Refugees

Laatst gewijzigd door driewerf : 30 juli 2008 om 19:30.
Oud 30 juli 2008, 19:25   #60
driewerf

Standaard

Citaat:
de islam zorgt ervoor dat de echte machthebbers het groot kapitaal de absolute baas spelen.
Waren het moslims die priester Deans uit zijn priesterambt wilden ontzetten?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be