Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 6 september 2008, 16:06   #41
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
Als ik knip geef ik meestal een reden op, als ik een draad sluit ook vaak. Soms ben ik en beetje lui en laat ik jullie raden. Met het nieuwe forumreglement kunnen jullie het zelf uitzoeken trouwens.
Ondertussen weten we nog altijd niet waarom deze draad gesloten is.
drosophila is offline  
Oud 6 september 2008, 16:15   #42
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Omdat héél die draad was opgestart door u om een forummer persoonlijk aan te vallen !!!
U hebt er een duivels genoegen in om persoonlijke draden op te starten zeker !!!

http://forum.politics.be/member.php?u=7609
(Die had u nog niet gevonden zeker ... )

De realiteit is dus : u komt net uit een ban , en begint dan maar weer forummers aan te vallen ... Eigenlijk verdient u een levenslange ban om deze Calimero zo aan te vallen ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 7 september 2008, 10:49   #43
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ok maar eens de boete betaald de straf uitgezeten zou je toch met een nieuwe lei moeten kunnen beginnen,en das ferm fout bij jullie domme regelementen/puntentellingen
Dat moeten jullie dringend herzien vind ik en vele anderen
Of ben ik nu weer fout
Indien u herhaaldelijk verkeersovertredingen doet zal u steeds hogere boetes krijgen en zelfs een rijverbod. Indien u hier de regels blijft overtreden krijgt u en tijdje forumverbod.
tronca is offline  
Oud 7 september 2008, 10:53   #44
tronca
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Een belachelijk onderscheid. Gelooft u nu echt dat die draad gemaakt is om die post uitvoerig te bespreken? Als dat het geval was geweest, had de threadstarter even goed de naam in de quote kunnen verwijderen. Dat heeft hij niet gedaan, dus is het toch overduidelijk dat de draad gemaakt is om iemand te bespotten?
Wat ik geloof maakt niet uit. Ik probeer niet te modereren op basis van vermoedens, enkel op basis van feiten. De thread die u aanhaalde ging over één post. De draad is ook in de postings daaronder uitgedraaid op een persoonlijke thread. Er is dan ook geen reden om te sluiten.
Citaat:
Nu ja, u doet natuurlijk met dit forum wat u wilt. Heel veel plezier ermee.
Bedankt.
tronca is offline  
Oud 7 september 2008, 11:07   #45
tronca
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Die draad is gesloten omdat de moderator reeds geantwoord had op uw vraag.

Het is uw recht om aan te geven dat u het er niet mee eens bent. We voelen ons echter niet geroepen om ons uitgebreid te verantwoorden. Een discussie over ons beleid op het forum proberen te vermijden. We nemen jullie opmerkingen mee en bespreken die intern.
tronca is offline  
Oud 7 september 2008, 12:06   #46
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ik geloof maakt niet uit. Ik probeer niet te modereren op basis van vermoedens, enkel op basis van feiten. De thread die u aanhaalde ging over één post. De draad is ook in de postings daaronder uitgedraaid op een persoonlijke thread. Er is dan ook geen reden om te sluiten.
Regels zijn suggesties geworden, Tronca. En ze worden gebogen of gebroken wanneer het u en de anderen uitkomt.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 7 september 2008, 12:48   #47
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Indien u herhaaldelijk verkeersovertredingen doet zal u steeds hogere boetes krijgen en zelfs een rijverbod. Indien u hier de regels blijft overtreden krijgt u en tijdje forumverbod.
Toch niet, levend bewijs hier
Dronkoers is offline  
Oud 7 september 2008, 13:31   #48
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Die draad is gesloten omdat de moderator reeds geantwoord had op uw vraag. Het is uw recht om aan te geven dat u het er niet mee eens bent.
Is dat om te lachen?
De antwoorden van Starfire riepen nog meer vragen op! Blijkt immers dat ik te veel strafpunten kreeg aangesmeerd en vervolgens onterecht werd geband. De mod blijkt gewoon zijn/haar eigen reglement niet te kennen! Wanneer ik hem/haar daarop wijs, zet die het slot erop en verdwijnt hij/zij met de noorderzon.

Citaat:
We voelen ons echter niet geroepen om ons uitgebreid te verantwoorden. Een discussie over ons beleid op het forum proberen te vermijden. We nemen jullie opmerkingen mee en bespreken die intern.
Ik had gehoopt dat jullie - ondanks jullie almacht en vermeende onfeilbaarheid op dit forum - de elementaire beleefdheid hadden om jullie drijfveren in dergelijk geval een beetje nader te verklaren. I.p.v. botweg de lopende discussie te smoren.
drosophila is offline  
Oud 7 september 2008, 15:14   #49
tronca
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Regels zijn suggesties geworden, Tronca. En ze worden gebogen of gebroken wanneer het u en de anderen uitkomt.
Ik leg u uit hoe ik een regel toepas op een concreet geval.

Maar goed, zoals ik reeds stelde: wij lichten toe hoe we onze regels toepassen, u hoeft het er niet mee eens te zijn. Verdere discussie daarover gaan we niet aan op het publiek deel van het forum. Intern worden de regels en de toepassing wel geëvalueerd en indien nodig bijgestuurd.Als u zich niet kan vinden in onze regels staat het u vrij andere oorden op te zoeken.
tronca is offline  
Oud 7 september 2008, 15:15   #50
tronca
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Toch niet, levend bewijs hier
Zoals ik reeds eerder stelde moet u natuurlijk eerst gepakt worden en kan dat lijken op willekeur.
tronca is offline  
Oud 7 september 2008, 15:29   #51
tronca
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Is dat om te lachen?
De antwoorden van Starfire riepen nog meer vragen op! Blijkt immers dat ik te veel strafpunten kreeg aangesmeerd en vervolgens onterecht werd geband. De mod blijkt gewoon zijn/haar eigen reglement niet te kennen! Wanneer ik hem/haar daarop wijs, zet die het slot erop en verdwijnt hij/zij met de noorderzon.
Zoals de moderator reeds aangaf zit er een foutje in de vertaling van het reglement naar het systeem. Vroeger gaven we 5 strafpunten voor spam, voortaan werd er geopteerd voor 4 punten. Dit werd reeds toegegeven.Jammer genoeg was het bansysteem nog niet aangepast waardoor u er nog 5 kreeg, volgens het oude reglement. Ik wil gerust dat ene puntje aanpassen maar ik kan je ban moeilijk met terugwerkende kracht opheffen. Ik begrijp dan ook niet waarom u zo'n heisa moet maken van dat ene puntje. We kunnen enkel aangeven waarom het is fout gelopen. U mag hier gerust allerlei complotten achter zoeken maar daar is niemand bij gebaat, in het minst uzelf.
Citaat:
Ik had gehoopt dat jullie - ondanks jullie almacht en vermeende onfeilbaarheid op dit forum - de elementaire beleefdheid hadden om jullie drijfveren in dergelijk geval een beetje nader te verklaren. I.p.v. botweg de lopende discussie te smoren.
Dat is reeds gebeurd maar blijkbaar neemt u er geen genoegen mee.

Het puntensysteem is trouwens niet ontworpen om mensen te bannen. Het systeem is bedoeld om onze regels duidelijk te maken. Waarschuwen en berispingen zijn bedoeld om mensen te wijzen op een overtreding. Daarmee hopen wij forummers eens te doen nadenken over hun eigen forumgedrag. In de plaats van u blind te staren op dat ene puntje en te denken dat je ban onderdeel is van een groot complot van de moderatie, kan u zichzelf ook de vraag stellen of uw postings in kwestie een zinvolle bijdrage waren aan de discussie. Of zijn er misschien betere manieren om uw punt duidelijk te maken die meer bijdraagt tot een constructieve discussie?

En deze bedenking moet u niet alleen maken, deze denkoefening moet iedereen maken die ooit een waarschuwing of berisping kreeg. Als dit niet gebeurd zal het systeem uiteindelijk leiden tot een ban.
tronca is offline  
Oud 7 september 2008, 15:34   #52
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wil gerust dat ene puntje aanpassen maar ik kan je ban moeilijk met terugwerkende kracht opheffen.
Laat haar mij gewoon een gore racistische klootzak noemen, en geef haar die gratis. Iedereen blij.

LastMohican is offline  
Oud 7 september 2008, 15:35   #53
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Waarschuwingen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 7 september 2008, 15:36   #54
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Die draad is gesloten omdat de moderator reeds geantwoord had op uw vraag.

Het is uw recht om aan te geven dat u het er niet mee eens bent. We voelen ons echter niet geroepen om ons uitgebreid te verantwoorden. Een discussie over ons beleid op het forum proberen te vermijden. We nemen jullie opmerkingen mee en bespreken die intern.
Uit het antwoord bleek ook
Citaat:
Goed, ik zie net wat het probleem is. Het forumreglement zegt 4 bp, in het systeem zijn dat er 5.

Ik geef het probleem aan de admins door.

Voor alle duidelijkheid: het zijn wel degelijk 5 strafpunten voor spam, niet 4.
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=96

Een week later is het forumreglement nog niet aangepast. Zal het forumreglement gecorrigeerd worden?

edit : Ik lees nu dat "het systeem" werd aangepast aan het forumreglement.

Laatst gewijzigd door artisjok : 7 september 2008 om 15:40.
artisjok is offline  
Oud 7 september 2008, 15:38   #55
tronca
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Uit het antwoord bleek ook

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=96

Een week later is het forumreglement nog niet aangepast. Zal het forumreglement gecorrigeerd worden?
Nee, het puntensysteem is aangepast. Voor spam worden voortaan 4 punten gegeven.
tronca is offline  
Oud 7 september 2008, 15:40   #56
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zoals de moderator reeds aangaf zit er een foutje in de vertaling van het reglement naar het systeem. Vroeger gaven we 5 strafpunten voor spam, voortaan werd er geopteerd voor 4 punten. Dit werd reeds toegegeven.Jammer genoeg was het bansysteem nog niet aangepast waardoor u er nog 5 kreeg, volgens het oude reglement. Ik wil gerust dat ene puntje aanpassen maar ik kan je ban moeilijk met terugwerkende kracht opheffen. Ik begrijp dan ook niet waarom u zo'n heisa moet maken van dat ene puntje. We kunnen enkel aangeven waarom het is fout gelopen. U mag hier gerust allerlei complotten achter zoeken maar daar is niemand bij gebaat, in het minst uzelf.
Dat is reeds gebeurd maar blijkbaar neemt u er geen genoegen mee.
Ik kreeg inderdaad verduidelijking over de vergissing met het strafpuntentarief. Ik kreeg echter geen verklaring waarom mijn post als spam werd aanzien. Ik wil de discussie hier niet dunnetjes overdoen (hoewel, op de daarvoor voorziene plek werd het slot gezet...), maar ik kreeg geen antwoord op de vraag waar er ergens in het reglement wordt gezegd dat louter een afbeelding posten niet toegestaan is.

Citaat:
Het puntensysteem is trouwens niet ontworpen om mensen te bannen. Het systeem is bedoeld om onze regels duidelijk te maken. Waarschuwen en berispingen zijn bedoeld om mensen te wijzen op een overtreding.
Overtredingen zijn pas overtredingen als ze ondubbelzinnig in het forumreglement staan. Misschien denkt u daar anders over, maar wees dan niet verbaasd wanneer men u verdenkt van willekeur.
drosophila is offline  
Oud 7 september 2008, 16:32   #57
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist van U maar als gevangene wordt je goed voorbereid om terug in de samenleving te functioneren, bij jullie kennen de meeste gevangenen/bannelingen de reden van hun straf nog niet juist, daar wringt het schoentje juist
duveltje382 is offline  
Oud 7 september 2008, 18:31   #58
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals ik reeds eerder stelde moet u natuurlijk eerst gepakt worden en kan dat lijken op willekeur.
De politie geeft sommige controles aan, waarom doen jullie dat niet?

Bijvoorbeeld: "tronca gaat van 15:00 tot 15:30 de eerste 5 draden in k&k modereren" enzo
Dronkoers is offline  
Oud 7 september 2008, 18:38   #59
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
De politie geeft sommige controles aan, waarom doen jullie dat niet?

Bijvoorbeeld: "tronca gaat van 15:00 tot 15:30 de eerste 5 draden in k&k modereren" enzo
Mss nen flits tronca he dronkoers

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 7 september 2008 om 18:39.
duveltje382 is offline  
Oud 7 september 2008, 19:43   #60
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Mss nen flits tronca he dronkoers
Dronkoers is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be