![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé wat je nu zegt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij zijn de meeste Vlamingen naast het economische argument het eeuwige gesoebat van de Franstalige politici wel zat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() De BBC bekijkt het Belgisch probleem deel 2:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7647591.stm |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind de reeks tot nu toe vrij objectief en vrij goed dus.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() insgelijks.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik vind deze reeks wel objectief en leuk om lezen.
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Ook dit artikel raakt de juiste snaren.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hm, gebrekkige busdiensten in Charleroi, is dat ook al de fout van de Vlamingen??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wat in België goed gaat, is te danken aan de 'echte patriotten'. Dat weet iederéén toch?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat klopt, ik ben oud genoeg en heb de unitaire staat nog meegemaakt, toen reed het openbaar vervoer op tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met uw permissie, ik heb uw post wat realistischer gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wat fout gaat in Vlaanderen is ook de schuld van de Walen. Dat weet iedereen toch ook. Het verschil is alleen dat in Vlaanderen dit standpunt wordt verdedigd door het politiek en economisch establishment daar dit in Franstalig België een marginaal verschijnsel is. Af en toe een editorialist maar daar blijft het bij. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 9 oktober 2008 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1e lijntje te laat... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
blablabla op ons geweten spelen... Het probleem is dus de federale regering nie meer of minder, en dat is allemaal een gevolg van de hervormingen eind jaren 70. Trouwens ik denk dat de meeste Walen Belgie ook beu zijn! Of heb je nog niet gelezen over de armoede daar ? Zelfs met miljarden extra van Vlaanderen falen de Waalse politici totaal... Vervolgens doen ze lekker voort met hun wanbeleid en verpesten ze de hele sfeer in de federale regering. Trouwens het koningshuis niet vergeten zo middeleeuws en waarom moeten zij met een kapitaal van 23,7 miljard oude Belgische franken nog 400.000 euro loonopslag krijgen ? Dit Belgie is dood en heeft niks met verschillen tussen Vlamingen en Walen te maken, dat is gewoon flauwe kul van beide extremen die pro of contra dit land zijn....
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() goede verslaggeving en opvallend objectief
![]() Ze laten niet alleen de 'extremisten' (om het zo te zeggen) langs beide kanten van de taalgrens aan het woord, maar laten ook bedrijfsmensen e.d. aan het woord. Goed dat ze de (gedeeltelijke) bloei van de Waalse industrie ook in de kijker zetten. Als Vlaams-nationalist wil ik helemaal niet dat Wallonië bankroet gaat ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() Het liefst van al zou ik willen dat de Waalse economie bloeit, zodat ze meer vertrouwen krijgen om hun eigen verantwoordelijkheid (betreffende autonomie) op te nemen.