![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Islammiet is geen taalfoutje. Dit is een duidelijk standpunt. Als je kiest voor de islam dan kies je voor de achterbakse koran. Dus ben je een islam-mietje ![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ik heb de openbloeiende leeftijd van 27j. Islammiet is geen taalfoutje. Echt niet het is de manier waarop je tegen de dingen aankijkt. Iemand die mee gaat in de achterbakse koran is een mietje. Maar om de meeste hier een plezier te doen zal ik islamiet zeggen. Mijn excuses als ik het vergeet, als ik aan islamiet denk dan denk ik spontaan aan mietje.
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Volgens shaddy niet. Wat me opvalt is dat enkele hier veel mogen schrijven van de moderatie en anderen heel snel op de vingers worden getikt. Wat bewijst dat het forum hier dicht bij de maatschappij aansluit. Er bestaan geen objectieve personen.
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door leddy : 11 december 2008 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
...u bent de persoon bij uitstek die aandacht zoekt, en niet "de" islamiet met één "m" !!!
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Kritische Theorie : 12 december 2008 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Is elke godsdienst dat niet?
|
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 december 2008 om 15:12. |
||||
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Goed zo leddy, goed zo meisje. Mensen die dieren offeren aan een god op een barbaarse manier zijn islammietjes. De volgelingen van Mo de pedo krijgsheer kunnen de waarheid niet goed verkroppen. Zouden ze niet beter gaan betogen tegen de terroristen die in belgie rondwandelen.
![]() ![]() Maar of het nu zon goed idee was om te vertellen waarom mensen islammiet schrijven op een forum waar vele pocos en hun kiesvee rondlopen ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 12 december 2008 om 18:50. |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Als ik een dubbele nickname wil dan doe ik het wel via mijn werk. Maar dat is voor niets nodig. Ik heb geen forumverslaving ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 12 december 2008 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|