Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 7 december 2008, 13:09   #41
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ik las Shaddy's posts gewoon niet meer. Het ver overdreven gebruik van het woord 'poco' was te irritant. Dat Chipie en Circe blijkbaar permanent gebannen zijn, doet me wel serieus nadenken over mijn toekomst hier. Ik heb er nog weinig zin in.
Is circe dan permanent geband?
Oud 7 december 2008, 13:11   #42
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Het blauwe pilletje! Niet het groene...
Was er met de rode pil gebeurd?
hotschizodiscocop is offline  
Oud 11 december 2008, 13:49   #43
leddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
zelfde taalfout die shaddy steeds maakt: islammieten.
___

Geen pc?
_____

En je kent wel alle vaardigheden om 't forum te gebruiken, je kent de mensen, je citeert ivm shaddy, je zet een citaat van Maes in je onderchrift.

Islammiet is geen taalfoutje. Dit is een duidelijk standpunt. Als je kiest voor de islam dan kies je voor de achterbakse koran. Dus ben je een islam-mietje heb je hem. Verder vind ik uw verdachtmakingen zielig en duiden op geen enkel moreel standpunt. Ik verkies geen tv en geen pc. En dan?
leddy is offline  
Oud 11 december 2008, 13:53   #44
leddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Zo'n kinderoppas kan natuurlijk ook gewoon de taalfouten overnemen.
Misschien is dat kind een jaar of 13 of zo!
Ik heb de openbloeiende leeftijd van 27j. Islammiet is geen taalfoutje. Echt niet het is de manier waarop je tegen de dingen aankijkt. Iemand die mee gaat in de achterbakse koran is een mietje. Maar om de meeste hier een plezier te doen zal ik islamiet zeggen. Mijn excuses als ik het vergeet, als ik aan islamiet denk dan denk ik spontaan aan mietje.
leddy is offline  
Oud 11 december 2008, 13:54   #45
leddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Is circe dan permanent geband?
Volgens shaddy niet. Wat me opvalt is dat enkele hier veel mogen schrijven van de moderatie en anderen heel snel op de vingers worden getikt. Wat bewijst dat het forum hier dicht bij de maatschappij aansluit. Er bestaan geen objectieve personen.
leddy is offline  
Oud 11 december 2008, 13:56   #46
leddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tiens, dan maakt zij zich schuldig aan kinderarbeid door zo'n jonge oppas te nemen Derk....

Hou het maar gewoon op een dubbelnick...dezelfde taalfouten,alléén het overdadig smileygebruik zien we hier niet....
Geen taalfout enkel een manier van leven. Ik zal met vreugde smileys gebruiken . Shaddy heeft geen dubbel nick. Shaddy heeft een leven buiten dit forum. Dit vind ik een mooie smiley.

Laatst gewijzigd door leddy : 11 december 2008 om 13:57.
leddy is offline  
Oud 11 december 2008, 13:57   #47
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leddy Bekijk bericht
Ik heb de openbloeiende leeftijd van 27j. Islammiet is geen taalfoutje. Echt niet het is de manier waarop je tegen de dingen aankijkt. Iemand die mee gaat in de achterbakse koran is een mietje. Maar om de meeste hier een plezier te doen zal ik islamiet zeggen. Mijn excuses als ik het vergeet, als ik aan islamiet denk dan denk ik spontaan aan mietje.
dat zegt meer over jou dan over de islamieten. kun jij iemand bekijken zonder vooroordelen?
Oud 11 december 2008, 14:03   #48
leddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dat zegt meer over jou dan over de islamieten. kun jij iemand bekijken zonder vooroordelen?
Ja dat kan ik. Ik heb verschillende religies bestudeerd. De islam is bij uitstek de meest achterhaalde godsdienst. Mannen kunnen hier hun lusten en frustraties botvieren. Het is behoorlijk gek dat niemand hier islammiet herkende. In mijn leefwereld grappen we daar constant mee. Eveneens met al die sexuele frustraties waarmee de islamieten zitten. Shaddy moet haar haren maar los laten hangen en ze worden wild. Dit heeft te maken dat religie en onderdrukking van sexualiteit verband hebben. Wat begrijpelijk is, masturberen met een besneden penis is niet zo lekker en aangenaam.
leddy is offline  
Oud 11 december 2008, 17:01   #49
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Je slaagt hier je eigen ruiten in mijn beste, U bent nu die persoonlijk begint te worden,.
Oud 11 december 2008, 17:05   #50
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Ja dat kan ik. Ik heb verschillende religies bestudeerd. De islam is bij uitstek de meest achterhaalde godsdienst. Mannen kunnen hier hun lusten en frustraties botvieren. Het is behoorlijk gek dat niemand hier islammiet herkende. In mijn leefwereld grappen we daar constant mee. Eveneens met al die sexuele frustraties waarmee de islamieten zitten. Shaddy moet haar haren maar los laten hangen en ze worden wild. Dit heeft te maken dat religie en onderdrukking van sexualiteit verband hebben. Wat begrijpelijk is, masturberen met een besneden penis is niet zo lekker en aangenaam.
Je schrijdt hier duidelijk de grens over, maar goed mss heb ik het mis...

...u bent de persoon bij uitstek die aandacht zoekt, en niet "de" islamiet met één "m" !!!
Oud 12 december 2008, 13:19   #51
Kritische Theorie
Gouverneur

Kritische Theorie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dierenleed staat doorgaans niet zo hoog op de VB-agenda, de partij neemt meestal dieronvriendelijk standpunten in en ligt zelfs geregeld in de clinch met dierenrechtenorganisaties. Zo is de partij tegen het verbod op dwangvoederen van eenden en ganzen voor foie gras, tegen het verbod op drinken van levende visjes (Krakelingenfeest in Geraardsbergen) en voorstander van de jacht. Zelfs een verbod op stierengevechten ziet de partij niet zitten. Het leverde Vlaams Belang de titel op van 'meest dieronvriendelijke partij van Vlaanderen', maar voor de Islamieten hun offerfeest maken ze graag een uitzondering.
http://yelloman1.blogspot.com/

Kritische Theorie is offline  
Oud 12 december 2008, 13:22   #52
Kritische Theorie
Gouverneur

Kritische Theorie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik herken shaddys stijl van heel ver. Passioneel en krachtig. Ik echter ben bedaard en schattig.
Leddy zegt dus duidelijk dat zij Shaddy is. Al zou het me evenmin verbazen moest er een man achter die nicknamen zitten. Haar humor is immers niet subtiel vrouwelijk.

Laatst gewijzigd door Kritische Theorie : 12 december 2008 om 13:23.
Kritische Theorie is offline  
Oud 12 december 2008, 13:25   #53
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dus ook Joden hebben een achterhaalde godsdienst?
Oud 12 december 2008, 14:26   #54
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus ook Joden hebben een achterhaalde godsdienst?
Is elke godsdienst dat niet?

Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 12 december 2008, 14:59   #55
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
Leddy zegt dus duidelijk dat zij Shaddy is. Al zou het me evenmin verbazen moest er een man achter die nicknamen zitten. Haar humor is immers niet subtiel vrouwelijk.
Citaat:
Leddy zegt dus duidelijk dat zij Shaddy is.
Idd, dat is ondertussen onbetwistbaar.
Citaat:
Al zou het me evenmin verbazen moest er een man achter die nicknamen zitten. Haar humor is immers niet subtiel vrouwelijk.
Niet bepaald subtiel, idd.
Citaat:
masturberen met een besneden penis is niet zo lekker en aangenaam.
Citaat:
islammiet

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 december 2008 om 15:12.
filosoof is offline  
Oud 12 december 2008, 18:34   #56
shaddy
Banneling

Standaard

Goed zo leddy, goed zo meisje. Mensen die dieren offeren aan een god op een barbaarse manier zijn islammietjes. De volgelingen van Mo de pedo krijgsheer kunnen de waarheid niet goed verkroppen. Zouden ze niet beter gaan betogen tegen de terroristen die in belgie rondwandelen. ah neen de doorsnee pocos vinden dat dat niet moet ze vallen liever hun eigen vlamingen aan.

Maar of het nu zon goed idee was om te vertellen waarom mensen islammiet schrijven op een forum waar vele pocos en hun kiesvee rondlopen ach je hebt gelijk. geef ze maar van katoen.

Laatst gewijzigd door shaddy : 12 december 2008 om 18:50.
shaddy is offline  
Oud 12 december 2008, 18:37   #57
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Idd, dat is ondertussen onbetwistbaar.Niet bepaald subtiel, idd.
islammiet
Ach filo geef het op met mensen vals te beschuldigen omdat ze de waarheid zeggen. jij als iemand die de gezegende leeftijd van in de zestig hebt zou beter inzien dat je toffe meiden niet tegen werkt. niet waar

Als ik een dubbele nickname wil dan doe ik het wel via mijn werk. Maar dat is voor niets nodig. Ik heb geen forumverslaving

Laatst gewijzigd door shaddy : 12 december 2008 om 18:48.
shaddy is offline  
Oud 12 december 2008, 18:38   #58
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Ach filo geef het op met mensen vals te beschuldigen omdat ze de waarheid zeggen. jij als iemand die de gezegende leeftijd van in de zestig hebt zou beter opgeven om toffe meiden tegen te werken. niet waar

Als ik een dubbele nickname wil dan doe ik het wel via mijn werk. Maar dat is voor niets nodig. Ik heb geen forumverslaving
Waar?

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline  
Oud 12 december 2008, 18:49   #59
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Waar?
het gevoel is wederzijds ik hou van vredelievende dierenvrienden
shaddy is offline  
Oud 12 december 2008, 22:32   #60
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
toffe meiden
zelfbewieroking en meervoudige persoonlijkheid....
filosoof is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be