![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien juist wel, omdat het voor de paarse onderkruipers niet interessant zou zijn dat de regering valt over een communautair onderwerp, omdat de paarse partijen in Vlaanderen, zwak scoren in een geradicaliseerd communautair klimaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Ik hoop van harte dat dat NVA of Vlaams Belang is, anders dreigt pas een echte ramp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Ik begin aan u te twijfelen Max, soms denk ik dat je hier bent om het VB scha te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans beschouw ik de voortdurende uitverkoop van dit land aan Frankrijk ook wel als een communautair gegeven. Maar misschien denkt niet iedereen zo ver als ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwacht een totale versnippering van het politieke landschap in Vlaanderen en een overwinning van de PS in het Franstalig landsgedeelte (door de economische crisis dat het failliet heeft aangetoond van het neoliberalisme en de verzwakte positie van de MR.) Resultaat zou een klassieke tripartite zijn op alle niveaus van het land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Kijk naar de site www.lemonde.fr je vindt daar niets of heel weinig over Leterme en de regeringscrisis. BE is echt een heel klein land hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou iemand in godsnaam zijn politieke standpunten laten bepalen door de werknemers van één bedrijf?
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omgekeerd daarentegen dromen ze er al 180 jaar van.