![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar als er natuurlijk dieper op de problematiek wordt ingegaan dan zijn we moslimvriendjes, geen echte rechtsen, marginalen, nazi's, antisemieten, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vorig jaar liep ik op blvd. Adolphe Max (Brussel) waar toevallig een joods manneke moederziel alleen met z'n keppeltje en z'n boekentasje stond te wachten op de bus. Nog geen halve minuut later stonden er al 4 mokrohoeren om hem aan te pakken. Een van die teven nam z'n keppeltje, spuwde erin en zette het terug op z'n hoofdje. Ik ben erheen gevlogen en heb dat wijf een toeffeling verkocht dat ze 360° ronddraaide. Op dat moment passeert er toch wel geen smurfke van de MIVB(inspecteur) zeker!? Ik een dikke pv aan m'n broek voor slagen en verwondingen. Moet nog voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Racistische aanval op mannetje door 4 personen (vrouwen?) mocht wel zeker?? Vreselijk. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben mijn vertrouwen in de mensheid kwijt, alles draait omgekeerd en vierkant. Je wordt niet meer verondersteld om op te komen voor rechtvaardigheid. Zum kotzen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet hypocriet doen eh polly. De grootste apologeten van terrorisme in deze draad zijn jij en de andere verdedigers van de Israëlische acties. Niemand hier heeft Hamas gesteund.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijke beschuldigingen, merci beaucoup. Weet je wat, Pel? Ik weet niet wat jij denkt en het interesseert me eigenlijk niet zo. Ik ga je geen gedachten toedichten want daarvoor geloof ik dat ze niet interessant genoeg zijn. Ook je provocaties krijgen mijn aandacht amper, want ze zijn vuil en simplistisch en op niks gestoeld. Verder heb ik over de ellende in het midden oosten maar één ding te zeggen: ----> Ik hoop dat het zo snel mogelijk ophoudt. <---- En dat is méér dan wat ik jou en je hamas/pallie/hezbollah/ael vriendjes heb horen zeggen. Dag! Prettige avond verder hé! En nog vele jaren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar doet de waarheid pijn eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier wat fotomateriaal van de verzetsstrijders in Antwerpen:
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Mentaal gehandicapten lijken het wel.
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() De werkelijkheid zeker ja.
Jouw waarheid vind ik triest. En PS: Eigenlijk heb ik over de ellende in het midden oosten maar één ding te zeggen: ----> Ik hoop dat het zo snel mogelijk ophoudt. <---- En dat is méér dan wat ik jou en je hamas/pallie/hezbollah/ael vriendjes heb horen zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de waarheid is dat jij smerige discussietruken gebruikt om je tegenstanders in discrediet te brengen.
Nu ik dezelfde truken tegen jou gebruik ga je natuurlijk hysterisch doen. Dat wijst er op dat jouw waarheid ver van de werkelijkheid ligt, polly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Eén van de vele redenen waarom ik het indertijd ben afgetrapt bij het VB.
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() En ze zijn zo moedig, met hun verborgen gezichtjes!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() jongens toch... een massa beweging ridiculiseren door enkel beelden te tonen van een extreme minderheid. gebrek aan selectieve aandacht en manipulatie heeft het Vlaams Belang allesinds niet.
ik denk ook dat jullie niet echt goed doordenken over de problematiek van dit conflict en gewoon de populistische anti-islamitische tour kiezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind het dan ook volledig correct dat u daarvoor een pv kreeg! Die agent deed trouwens gewoon zijn job. |
|
![]() |
![]() |