Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 9 april 2004, 16:29   #41
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargantua
En nu zijn het weer overheidsborden in plaats van eigendom van de gemeenschap.
Big difference.

Citaat:
Dat zou een origineel idee zijn, wil je protesteren, doe het dan op je eigen muur.
Inderdaad.
Of huur een webserver, open een forum en laat mij vooral niet toe of je krijgt weerwerk en kritiek. 8) .

Citaat:
Neen, een boodschap van protest tegen franstalig taalimperialisme, beter de faciliteiten afschaffen want ze werken toch averechts, en zoals in de rest van Vlaanderen ééntalige bordjes zetten.
Je mag zo heilig overtuigd zijn als je wil van de legitimiteit van je zaak, dat geeft je niet het recht om misdaden te begaan of goed te praten, i.c. het beschadigen van ..........

Citaat:
Ze moeten nog beginnen he, de kuisploeg van B+, en het blijft vreedzaam protest, het is zelfs geen vernieling want er wordt niets vernield. Als een trein vol graffiti staat, is heel die trein dan vernield?
Je moet vergelijken wat te vergelijken valt.
Een informatiebord waarvan je de informatie onherkenbaar maakt, is weldegelijk een beschadiging en een vernieling.
Je vernietigt de functionaliteit ervan, wat bij een beschilderde trein iets minder het geval is.

Citaat:
Dapper hoor, fulmineren tegen flaminganten die een bordje overspuiten, wat een shurftzakken.
Uw diminutieven minimaliseren allerminst de aangebrachte vernielingen.

Wanneer jij hier fier als een gieter je dappere heldendaad met spuitbus komt etaleren, dan kan je je maar beter schrapzetten voor eventuele, terechte kritiek.

If you cannot stand the heat, stay out of the kitchen.......

Citaat:
Maar een land waarvan de nazaten van een massamoordenaar het symbool zijn, dat mag men wel trots op zijn.
Trots ben ik enkel op wat ik zelf verwezenlijkte.
Niet op staten, regio's, steden, .......
Evenmin hoef ik schuld te delen in wandaden door anderen dan mezelf begaan.

Citaat:
Wel, geef mij dan maar vreedzaam protest, das 10 miljoen keer properder dan uw trotse vaderland.
Spuit uw 'proper' protest dan op uw eigenste voorgevel.
Dat lijkt me getuigen van meer burgerzin dan er andermans info-borden voor te misbruiken.

Citaat:
Dat durft dan spreken over schanddaden, ga dat maar eens in de Congo verkopen.
Nogmaals hetzelfde zwaktebod.
Andermans schanddaden zijn geen argument om uw fouten goed te praten.
Oud 9 april 2004, 16:54   #42
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen hij zo verzot was op Congolees Rubber.

Trouwens, wanneer komt zijn nazaat Le Rwa Albèèr eens opbiechten hoeveel van dat bloedgeld op zijn bankrekening staat? En is hij van zin dat ooit nog aan die nazaten terug te geven?
Veel koloniaals geld werd geïnvesteerd in de stedenbouw van Brussel. Alles afbreken dan maar?
Oud 9 april 2004, 17:05   #43
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

Indien de overheid deze vorm van vreedzaam protest wil vermijden, dat ze zich dan houdt aan haar eigen wetten.
Sale-Flamin is offline  
Oud 9 april 2004, 17:11   #44
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Indien de overheid deze vorm van vreedzaam protest wil vermijden, dat ze zich dan houdt aan haar eigen wetten.
Volledig akkoord.
Maar voor de x-te maal: de éne onwettigheid rechtvaardigt de andere niet......
Oud 9 april 2004, 17:44   #45
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

Dat die overheid zich dan maar houdt aan haar eigen wetten, het is de overheid die het voorbeeld moet geven, en niet haar eigen wetten overtreden.

Dat de overheid oogst wat ze zelf gezaaid heeft zal mij worst wezen.

En zeg tegen die van B+ dat ze gelijk hun stickertjes die ze op zowel openbare als privé-eigendommen geplakt heeft, inclusief haar eigen illegaal aangebrachte propaganda verwijdert. Als ze dan toch de positivo willen uithangen, dat ze dan beginnen met hun eigen 'schanddaden'.
Sale-Flamin is offline  
Oud 9 april 2004, 18:08   #46
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Dat die overheid zich dan maar houdt aan haar eigen wetten, het is de overheid die het voorbeeld moet geven, en niet haar eigen wetten overtreden.

En zeg tegen die van B+ dat ze gelijk hun stickertjes die ze op zowel openbare als privé-eigendommen geplakt heeft, inclusief haar eigen illegaal aangebrachte propaganda verwijdert. Als ze dan toch de positivo willen uithangen, dat ze dan beginnen met hun eigen 'schanddaden'.

Welke stickertjes?
Patriot! is offline  
Oud 9 april 2004, 18:11   #47
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:

Welke stickertjes?
Deze (ze plakken meestal in het midden van een verkeersbord):

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline  
Oud 9 april 2004, 18:17   #48
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:

Welke stickertjes?
Nello schreef:
Citaat:
Ik ben op de hoogte van 1 stikker aan het station van Antwerpen Zuid, op het verkeersbord dat het fietspad markeert, in Hoboken kan ik me als rasecht Hobokenaar aan het Zwaantje geen stikker voorstellen, wel aan de hoek van Weerstandlaan met Krugerstraat.
Affiches in Brussel: Niet alleen aan de VUB, beste mensen, maar ook van en naar het VLD-hoofdkwartier, ook de Keizerslaan (iets voorbij het Centraal Station), ook aan het VRT-gebouw op de Reyerslaan, aan de Navo...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be