![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Of huur een webserver, open een forum en laat mij vooral niet toe of je krijgt weerwerk en kritiek. 8) . Citaat:
Citaat:
Een informatiebord waarvan je de informatie onherkenbaar maakt, is weldegelijk een beschadiging en een vernieling. Je vernietigt de functionaliteit ervan, wat bij een beschilderde trein iets minder het geval is. Citaat:
Wanneer jij hier fier als een gieter je dappere heldendaad met spuitbus komt etaleren, dan kan je je maar beter schrapzetten voor eventuele, terechte kritiek. If you cannot stand the heat, stay out of the kitchen....... Citaat:
Niet op staten, regio's, steden, ....... Evenmin hoef ik schuld te delen in wandaden door anderen dan mezelf begaan. Citaat:
Dat lijkt me getuigen van meer burgerzin dan er andermans info-borden voor te misbruiken. Citaat:
![]() Andermans schanddaden zijn geen argument om uw fouten goed te praten.
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Indien de overheid deze vorm van vreedzaam protest wil vermijden, dat ze zich dan houdt aan haar eigen wetten.
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de x-te maal: de éne onwettigheid rechtvaardigt de andere niet......
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() Dat die overheid zich dan maar houdt aan haar eigen wetten, het is de overheid die het voorbeeld moet geven, en niet haar eigen wetten overtreden.
Dat de overheid oogst wat ze zelf gezaaid heeft zal mij worst wezen. En zeg tegen die van B+ dat ze gelijk hun stickertjes die ze op zowel openbare als privé-eigendommen geplakt heeft, inclusief haar eigen illegaal aangebrachte propaganda verwijdert. Als ze dan toch de positivo willen uithangen, dat ze dan beginnen met hun eigen 'schanddaden'. |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke stickertjes? |
|
![]() |
![]() |
#47 | ||
Europees Commissaris