![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() VB'ers moeten eens beseffen dat zij niet de enige Vlaamsgezinden en nationalisten zijn. Een partij wiens jongerenorganisatie een onafhankelijk Vlaanderen volstaat en de partij zelf minimaal een confederaal Belgie eist, maar ook prima kan leven met een onafhankelijk Vlaanderen kun je niet Belgicistisch noemen. Het gegeven dat er een paar onbekwame figuren in zijn partij zitten, lijkt me wel duidelijk trouwens.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 7 maart 2009 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze moeten allemaal beseffen dat bewuste vlamingen in alle partijen moeten leren samenwerken
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Opmerkelijk trouwens dat er momenteel meer vrouwelijke dan mannelijke militantes bij ons zijn en dat maakt me alleen maar optimistischer. Van de overtuigingskracht, volharding en doorzettingsvermogen van vrouwelijke politieke soldaten kunnen veel mannelijke toogflaminanten nog iets leren. Wie ons de partij van de vrouw aan de haard blijft noemen, die is ofwel compleet gehersenspoeld ofwel oliedom.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 7 maart 2009 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Niemand is zo naïef te denken dat die score nog herhaald kan worden, uiteraard ook door de piraterij van volksbedriegers als LDD. Wees gerust, het Vlaams Belang zal nog bestaan nadat LDD binnen enkele jaren intern ruziënd tenonder gegaan is en opgedoekt.
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Ik had een zeker verlies verwacht bij LDD maar zeker niet zoveel.
Het programma van LDD raakt nu beter bekend en dat was wellicht niet naar de smaak van heel wat kiezers. As LDD er niet in slaagt om VLD-ers te overtuigen is alles verlies en verloren tijd.
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Juist, peilingen zijn niet veel waard, alleen enkele bureaus verdienen er grof geld mee-zou men beter afschaffen. Het enige wat men er kan uit af leiden is dat de Vlaamse kiezer aan het zwalpen is -> zal nog leuk worden.
De enige zekerheid is dat het VB hoe dan ook in de oppositie zal blijven! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() het kan een zéér zwarte zondag worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Ik vraag me af welke lichtzinnige voor NVA stemt, moet ik even herinneren aan al hun vorige verkiezingsbeloften?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() de NVA riep al in 2004 dat ze nooit in een Vlaamse regering zouden stappen als er geen akkoord was over BHV!!! Hallo Geert Bourgeois?
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() ze had er nooit mogen komen, van zodra ze er was had men alle troeven uit handen gegeven. Nu wordt er rustig geregeerd en er is niets bereikt: nul komma nul. Zoals het VL. Belang allang voorspelde, maar neen: uw weverken moest en zou bewijzen dat met meedoen het zou lukken en dat het VL. Belang alleen maar vanop de zijlijn roept. Nu moet die sukkel toegeven dat meedoen niet werkt, en ipv de conclusie te trekken en de (al jarenlang) uitgestoken hand van het VL. Belang te aanvaarden, blijft hij Vlaams-rechts verder verdelen!
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() zo iets komt voor in alle partijen;
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Die verdeeldheid volgt uit het bestaande systeem en haar partijpolitiek zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Vandaag zeverende dag... J.M Dedecker contra Philippe Dewinter
Dewinter verloor het minidebat met klank. Slogantaal en grove verwijten aan al de rest lossen de problemen niet op. Al 30 jaar. Ondertussen vullen 'de leiders' (Führers) met de glimlach hun zakken. Laat de kiezer zich maar eens de vraag stellen: 'wat heeft het Blok ooit voor mij en mijn omgeving gedaan!'. |
![]() |
![]() |