![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...html#reactions Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 april 2009 om 19:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand moet hun daar eens op wijzen. De gedetineerde mag mits geldige papieren van zijn werk tijdens de werkuren verder werken. Heeft hij geen werk, dan kan hij doppen of ocmw en kan hij 3 uur daags gebruiken om werk te zoeken...welke ook moet bewezen worden. Er is een fout in hun elektronische berichtgeving.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is me al lang opgevallen dat het laatste nieuws trouwens nogal politiek gekleurde berichten verspreid.
Met de verkiezingen in aantocht, is iedere vergissing meegenomen natuurlijk. Ook leuk om dat te weten dus.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feitelijk ben ik me zelf aan het vergissen met al die vergissingen.
Men krijgt 21 euro dan toch, als men geen werk of dop of andere inkomsten heeft. http://s122.photobucket.com/albums/o...eelding002.jpg
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 april 2009 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
leuk dat u dat rechtzet
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is op uw zo geliefd BRT-nieuws geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Mensen met een enkelbandje mogen wel gaan werken, trouwens de sociale dienst staat erop dat je gaat werken. En ik heb nooit ook maar ene euro gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() en die siekekasse ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Ik denk dat geinterneerden ziekenkas trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kranten blijkbaar niet meer zo betrouwbaar tegenwoordig. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.gva.be/Archief/guid/antwe...e-70b4a05ea1e0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie ook deze draad, eerder geplaatst door Eno2: http://forum.politics.be/showthread.php?t=121456 De collaps van de strafuitvoering -------------------------------------------------------------------------------- Gevangenisstraffen onder de drie jaar worden momenteel thuis uitgezeten met de enkelband. Dat betekent de collaps van de strafuitvoering. En dat betekent ook, dat ik in het vervolg zelf de contante rekening presenteer, oog in oog, tand op tand, aan de dader(s) van criminaliteiten op mij. Ik zal dan zelf wel met een enkelband op de sofa gaan zitten (met de voeten omhoog). De dame met de blinddoek, het zwaard en de weegschaal is al haar onmisbare parafernalia kwijtgeraakt. Zou ze nog wel een onderbroek dragen? Laatst gewijzigd door eno2 : 17 april 2009 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
mijn excuses het is nooit mijn intentie geweest.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het mist wel de sfeer he, zo een bandje als je het hotel den houten lepel gewoon bent. Donderdags stoofvlees met frieten. ’t Is toch iets heel anders dan zo maar thuis te moeten zitten. Laatst gewijzigd door Garry : 17 april 2009 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
06.51uur en ik heb al in een deuk gelegen. waarvoor mijn dank.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 18 april 2009 om 06:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het is waar, toen ik thuis was kon ik alle dagen douchen, je stinkt dus een pak minder dan in de gevangenis waar je om de drie weken soms een douche krijgt en een "proper" onderbroek met nog stront in van de vorige. Donderdag stoofvlees met fritten? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |