![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar de zwaarte en het effect van alcohol hangen af van vele factoren: genen, geslacht en lichaamsbouw bvb. Maar zo direct de vergelijking maken zou ik niet durven.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() voor diegene die het nog niet gezien zouden hebben :
http://video.google.com/videoplay?do...34812734884936
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Windhaan dat ik ben...
Ik heb dan toch maar besloten niet te gaan ![]()
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb wel zin om te gaan tegenbetogen.
Vreedzaam natuurlijk, zo ben ik hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk het is duidelijk, we moeten niet alleen naar ons verhaal luisteren, maar ook naar dat van anderen.
Ik denk dat er goede argumenten zijn langs beide kanten. Er mag dus best een mooie harmony in komen waar iedereen in tevreden is. En zoals het nu is, eerlijk? Hebben toch echt niet te klagen. Moet het persé méér? het is welkom en zou leuk zijn, ja. Maar moet het?
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat zijn de tegenargumenten? Wat is dat verhaal van de anderen? Ik heb er nog geen gehoord die steek houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou hun zorgen zijn oprecht, misschien overroepen in bepaalde gevallen, maar oprecht.
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() oprechtheid uit onwetendheid...
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind dat de blower ook eens aandacht mag geven aan de tegenzijde, en niet moet verwachten dat er enkel aandacht wordt gegeven aan zijn/haar argumenten.
Cannabis blowen is relatief ongezond, maar er zijn wel degelijk probleemgevallen. Daarom is het dus handig een goede richtlijn te hebben in de wetgeving in geval van overlast/problemen. Ik heb als grower/blower ervaren, problemen komen er pas als je ze zelf schept.
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() Waar blijft de World Wide Coca Shrub March
Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 10 mei 2009 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het niet gevonden.
Waarschijnlijk was er maar twee man en een paardenkop.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ze zullen mijn nieuwe inzake over het drugsonderwerp gelezen hebben en begrepen hebben dat aanwezig zijn overbodig is
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Ge zijt er dus niet geweest.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 10 mei 2009 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij da 'k het vergeten ben doordat ik onder invloed zou geweest zijn. Maar ik moet toegeven, je manier van redeneren gaat erop vooruit.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Shit, mijn bericht was inderdaad nogal vaag en voor interpretatie vatbaar. Iets te snel geweest blijkbaar. Ik bedoel maar, hoe kunt ge dat nu in godsnaam niet vinden? Hebt gij nog nooit een kaart vastgepakt? Niet durven vragen aan iemand omdat ge schrik had dat het zo'n levend lijk was dat u ging vermoorden voor uw portefeuille? Nog nooit gehoord van de website van De Lijn?
![]() |