![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) Saïd El Khadraoui is Europees Parlementslid en Internationaal Secretaris voor sp.a. Hij is ook fractieleider voor sp.a-slp in de Leuvense gemeenteraad. Op 7 juni staat hij tweede op de Europese sp.a-lijst. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of doe jij zo van "religie" dat is voor degenen die de verkeerde goden hebben, maar "geloof" dt is de échte god? is het dat? is religie hetzelfde als wat "gelovigen" ook al een mythologie noemen? het geloof in verhaaltjes (mythes) dus?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() ge draagt sociale paranoia
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar, maar de negerkes vonden vroeger écht niet zoveel aan tetten hoor, dus waarom moeten moslimmekes daar wèl iets aan vinden? Volgens mij komen die mannen al klaar als ze nog maar aan een knoesel DENKEN! Moet ik mijn schoeisel dan gaan aanpassen om niet door u of uw vader te worden bevuild als ik voorbij wandel?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burger
|
![]() Citaat:
aan wie of wat hang jij het leven? dat is god hoe ben jij ontstaan, door wie of wat? dat is god kort: hangt er vanaf. maar religie is niet altijd geloof, levensstijl of levensbeschouwing is ook religie, en religie is ook niet altijd spiritualiteit. iedereen heeft zijn god, maar ik als moslim geloof ik: er is geen god behalve één ware god de schepper.
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 13 mei 2009 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beseffen ze bij de CD&V dat er al islamfundamentalisten in hun midden geïnfiltreerd zijn? een psycholoog wil zeker wel luisteren naar je sociale paranoia ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb met je te doen. Toch wel erg dat ze kinderen nog steeds op zeer jonge leeftijd zo kunnen hersenspoelen dat ze werkelijk geloven in "iets", maar niet echt weten waar het over gaat precies. Dus alleen mensen die zo'n hersenspoeling hebben ondergaan mogen van die SLIP mijnheer met een laken rondlopen op het werk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ga toch eens naar een psycholoog jongen want je paranoia begint nu wel extreme vormen aan te nemen ![]() en neem die geschockeerde getraumatiseerde kat van je maar mee ![]()
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 13 mei 2009 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Same for you jongen, want je paranoia maakt dat je enkel de liefhebbers van het islamitisch hoofduniform niet stalkt. Dat was je in al je paranoia zeker nog niet opgevallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze hebben vaak schoenen aan die klik-klik-geluid maken op de straatstenen. Dat drijft de mannen tot waanzin. Dus sinds vorige week moeten vrouwen geluidloze schoenen aan hebben. Hoefjes van geiten maken net zo'n geluid als de trippelende vrouwtjes. Dus het resultaat laat zich raden: de gevangenis zit vol met geiten. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 13 mei 2009 om 21:14. Reden: typo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
euhm tot laat in de jaren 60 was europa zeer katholiek en niet zo liefdevol tegenover anders gelovigen doorheen de europese westerse geschiedenis. dus men kan al zeker niet zeggen dat het verbieden van een religie tegen de westerse cultuur is want dat is het niet, zeker niet na 1500 overheersing van de RKK kritiek tegen de islam en moslims begint dezelfde weg op te gaan als met de kritiek op israël en zijn inwoners. nu ben je ofwel anti semitist of heb je een islam fobie als je kritiek geeft op desbetreffende onderwerpen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Dag Smiley,
Ik ben zeker niet voor een algemeen hoofddoekenverbod, maar pleit voor wat pragmatisme. In een aantal gevallen vind ik dat je een 'uniform' mag opleggen. Bijvoorbeeld rechters of ook politiemensen, daarvan vind ik dat ze zich 'neutraal' moeten opstellen in alle betekenissen van het woord. Maar, achter een loket stoort mij dat niet zo. Ik vind het belangrijk dat de mevrouw in kwestie vriendelijk is een een goede dienstverlening verzorgt. Anderzijds zou ik het dragen van het hoofddoek zeker niet aanmoedigen en moet het bovendien echt wel de persoonlijke keuze zijn van de vrouw. Groetjes Said |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als je geschiedenis van Euopa goed bestudeert, dan zal je duidelijk inzien, dat multiculturalisme en interreligieuze sfeer in Europa, in Andaluc�*a, onder islamitische regime, het licht heeft gezien.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |