![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() waarom zou een politieke partij in godsnaam objectief moeten zijn? Om de wet van Newton te stemmen?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 mei 2009 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Terug naar het begin van dit onderwerp en de stelling van De Vadder Echt spijtig dat de VRT op een dergelijk laag kwalitietsniveau komt, en dit met ons belastingsgeld Normaal zouden we moeten opkijken naar de kwaliteit en de objectiviteit van een openbare omroep. Niks daarvan bij de VRT, dit is echt een riool omproepje dat enkel dient om de boodschap van links te verkondigen, en gans vlaanderen maar laten betalen wanneer vrijheid van TELEVISIE in Vlaanderen zodat we eindelijk kwalitiets- zenders kunnen hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens schering en inslag. Zeker in verkiezingstijd is zowat elk informatief programma op de VRT vergiftigd met tendensieuse, uit de naad getrokken en incorrecte informatie.
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Dom dom dom
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik weet zelfs niet over welke dingen je het hebt. Ik vind bv. Tim Pauwels kritisch tegen alle politici; ongeacht hun pluimage. Kun je eens een vb. geven me wat je precies bedoelt en waarin bv. VTM daarin verschilt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon een onbeleefde boer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() Verklaar U nader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
'Ik vrees van wel.' Authentiek!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Jongske, maak u eens niet zo druk; tis maar een forumke zenne...
Moet ik iedere keer een zin van meer dan 10 woorden maken om U een vraag te stellen? Verklaar U nader ivm Tim Pauwels: zeg eens waarom die gast in uw ogen een 'onbeleefde boer' is. Ik heb die immers (in mijn ogen) nog niet onbeleefd weten zijn. Ik ben gewoon benieuwd in welke zin jij hem onbeleefd vindt. "Hoe bedoel je 0%": zeg eens waarom Staes geen belastingen zou betalen. Oprechte vraag naar waarom een Europarlementslid vrijstelling van belasting zou hebben. En die andere is van Eno! PS: als ik op uw systeem werk en je hebt moeite met de gevoelens die die ervaring losmaakt; zt me dan op uw negeerlijst... No hard feelings trouwens
Laatst gewijzigd door Maes_P : 22 mei 2009 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Burger
|
![]() Citaat:
verklaar u nader |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Lees mijn onderschrift
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het al niet zo ver is. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 22 mei 2009 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |