![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er hier gepost is - schaadt die 'kerelkes' langs geen kanten - ik durf zelfs te beweren dat geen enkel van die kerelkes hier op dit forum gelezen heeft wat er geschreven werd - er werden trouwens geen namen genoemd - dus niemand kan zich aangesproken voelen! U betn degene die voorbijgaat aan het leed - U weet niet wat dit 'voorval' veroorzaakt bij zoveel mensen die nu in rouw zijn! Ga je ergens in een hoek staan schamen om steeds maar terug te komen op die arme 'onschuldige' kerelkes - die diezelfde dag al op rooftocht geweest waren om tassen te jatten - die per ongeluk aangehouden en weer vrijgelaten zijn - omdat ze die vrouw NIET 'per ongeluk' hebben laten 'vallen'! Minimaliseren - relativeren . reduceren - in 1 woord: WALGELIJK wat U maar steeds opnieuw blijft doen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 28 mei 2009 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
als ze over u zouden spreke, zou u zich dat ook langs geen kant aan trekken? U zou het ook maar normaal vinden, dat u al op voorhand veroordeeld werd? trouwens, wie zegt dat ze hier dit niet geleze hebbe? Waarom denkt u dat? man man man ![]()
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 28 mei 2009 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik dacht niet dat ik Uw naam genoemd had SDX - voelde U zich desondanks aangesproken - spreekt dus voor zich. ![]() er waren er genoeg die dat beweerden die post was niet alleen (nee je bent niet het middelpunt van het universum) aan jou gericht. en dat neemt niet weg dat je nog altijd die 2 zakens door elkaar haalt om toch maar te rechtvaardigen wat er werd gezegd.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 28 mei 2009 om 15:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik jou quote is het ook de bedoeling dat wat ik schrijf aan JOU gericht is PUNT! Maar nu wil je je eruit lullen omdat ik NERGENS beweer dat het om allochtonen, marsmannekes of wat dan ook gaat - je nam dat gewoonweg aan.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 'sacochentrekkers' zitten elke dag fora uit te spitten of er niks over hen geschreven wordt! De hele wereld spreekt over de hele wereld - daar gaat geen mens dood van hoor! Wat een rare bewering maakt U; "U zou het ook maar normaal vinden dat U al op voorhand veroordeeld werd" - waarvoor zou ik op voorhand moeten veroordeeld worden - ik loop nie elke dag madammekes te beroven van hun sacoche! Ik kan er derhalve niet voor aangehouden/opgepakt en weer terug losgelaten worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja, het typische "wat je zegt ben je zelf". er zijn er genoeg die dat beweerden om het in mijn post te zetten dat niet alleen aan jou was gericht (dan zou ik wel een privébericht gestuurd hebben)
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 28 mei 2009 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beter dan het Pools gerecht bedoelt u? Waar je je straf effectief moet uitzitten in iets dat de naam gevangenis waardig is.
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vrijlating van die vijf direct na de aanslag was en blijft onverantwoord gedrag van justitie.
Die vijf waren dieven. Ze waren aan het werk in Geraardsbergen ten tijde van de roofmoord op Christiane De Cremer. De leeftijden komen wonderwel overeen. Dat is meer dan genoeg aanwijzing om hen vast te houden tot nader onderzoek uitsluitsel gaf. Velen lijken nu ook vergeten te zijn dat het parket dinsdag zei dat de vijf losgelaten werden omdat "niet kon aangetoond worden welke dader verantwoordelijk was voor de fatale slagen". |
![]() |
![]() |