![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haten hmm. zijn ze niet eens waard, beneden onze waardigheid om uitschot te haten zondebok, gewoon een grondige afkeer van hebben, ze haten zichzelf (& ons) al genoeg!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hun eigen, van kop tot teen ingepakt vrouwvolk aparte zwemuurtjes vraagt / eist is dan ook niet om van te verschieten. Vooral als je weet dat bij hen verkrachte vrouwen de schuld dragen voor wat hen overkomen is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent overigens niet de enige, vele rechters hebben dezelfde overtuiging. Veel vormen van criminaliteit lonen. We mogen alleen maar hopen dat criminelen hard blijven doorpakken met vele goedgelovige idioten als hun slachtoffer zodat eens de wal het schip weer kan keren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vermoed dat het uw 'visie' enig bewijsmateriaal ontbeert.
![]() |
![]() |
#47 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat ik met deze opvattingen in rechtszaken standpunten zou moeten innemen die maatschappelijk geheel onaanvaardbaar zijn. Kiezende voor de weg van de minste weerstand (niets menselijks is mij vreemd), ben ik dan ook geen jurist. Citaat:
mvg, Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 26 juli 2009 om 05:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, waarom zouden ze dat doen. Politiek benoemde rechters gaan toch het kiesvee van hun broodheren het leven niet lastig maken zeker. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 juli 2009 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Raf : 26 juli 2009 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Nee, zo:
http://www.worldcarfans.com/10801182...-berlin-u-bahn Gay Car of the Year The Fiat 500 is picking up awards left and right, including the LeDorga 2008 Gay Car of the Year award. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 juli 2009 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Denk je dat het zal helpen als je die uitleg krijgt, Andy? Ik heb die uitleg niet meer nodig, hoor. Ik heb een paar jaartjes in Mohammedanië geleefd en gewerkt. Voor mij is het verband zonneklaar, maar wel een statistisch verband natuurlijk. De koran maakt niet van elke mohammedaan een vrouwenverachter. Soms mist het boekje zijn effect.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Zijn die reacties hier nu niet wat overdreven? Het zijn tenslotte pubers. Marginale, OK, maar een goei oorveeg en een berisping van de rechter en ze kunnen terug proberen braaf te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zou wellicht helpen moest je jezelf voorzien van iets degelijker bronnenmateriaal. Een doorgedreven tekstanalyse of een degelijke statistische studie bijvoorbeeld. Artikeltjes zoals dit, dat nota bene slechts spreekt over een verband waarvan men nog niet eens zeker is dat het bestaat, zeggen hooguit iets over het niveau van Justitie - gelet op de discrepantie tussen titel en artikel - uw krant.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 29 juli 2009 om 05:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook voor u: misschien moet u eens een (in uw ogen) degelijke studie aanraden die wat u verkondigt hard maakt. Als er een statistisch verband bestaat, dan is dat verband meestal falsifieerbaar. Zonder bronnenmateriaal dat uw stelling onderbouwt, blijft deze stelling niet meer dan wat ze is: een stelling.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 29 juli 2009 om 05:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat kan een vrijdenker als u toch niet ontgaan zijn ? Mss kan men daar dan eens een en ander systematisch beginnen onderzoeken, in aanvang bij de inspiratiebronnen en kanselprekende raadgevers van die ideologische opvoeding, ipv de schuldoorzaak van hun probleemgedrag steeds maar bij het zgn 'racisme' van de niet-moslim te leggen. Citaat:
Tot voor enkele jaren geleden was zo'n publicatie tot onderzoek nog ondenkbaar, not done at all en strafbaar zelfs, hoewel de cijfers er toen ook al niet om logen, tot nu... Vandaar wsl het tot tot op heden ontbreken van enige doorgedreven tekstanalyse of een degelijke statistische studie, of had u dat multi-correcte verbod nog niet door ? Ze lijken dus vrij zeker van dat verband bij het OM, iets wat een simpele burger met ogen in z'n kop al lang in de smiezen had. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze hebben er misschien wel ergens ook eentje dat een statistisch verband legt tussen de verspreiding van geloof in de koran en het vóórkomen van (toevallig in dat boekje aangeprezen) criminaliteit. Maar die studie ga ik niet opzoeken - er is hierboven wel ergens een link in die zin. Ik heb genoeg aan mijn ervaringen, lang niet allemaal slechte, maar als het slechte waren: verdomd typische! En ja, ik zou misschien meer volledigheid moeten betrachten, mijn ervaringen aan wetenschappelijkheidscriteria van godbetert de heer Popper moeten toetsen, maar ik ben dan ook geen volmaakt mens zoals insân kâmil Mohammed vzmh. Ik heb dus genoeg aan mijn ervaring. Ik verfoei deze blijk van mijn zelfgenoegzaamheid, niet alleen omdat ik uw afkeuring heb verdiend, maar vooral omdat ze u mishaagt. In dit berouw wil ik leven en sterven.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |