Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2009, 06:48   #41
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boppa47 Bekijk bericht
De rand van antwerpen en de rest van het land worden nu gegijzeld door een minderheid, zoals dat in het verleden meermaals het geval is geweest, een referendum houden was erover, de snel belg wet de gezins hereniging het asielbeleid enz, wordt ons gewoon door de strot geduwd, maar iets wat echt van openbaar belang is wordt door enkele fanatici weggevaagd zonder rekening te houden met de miljoenen die reeds geinvesteerd zijn in het project, zij hadden 10 jaar terug moeten reageren. Verder hekel ik het standpunt van het VB in deze, is het De Winter zijn bedoeling om stemmen te trekken? mijn stem zijn ze zeker al kwijt alsook die van onze hele familie, we hebben genoeg in de file gestaan op de ring.
Men strijd al 20 jaar tegen de Oosterweelverbinding.
BAM is reeds van voor zijn oprichting een omstreden instelling.
Die haar onbekwaamheid reeds lang heeft bewezen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2009, 06:53   #42
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Juridisch gezien klopt dat.

Moreel gezien echter hebben we het recht, zelfs de plicht, ons met alle middelen noodzakelijk te verzetten en deze regering desnoods actief te bestrijden.

Voor mijn part mag antwerpen in deze zelfs zichzelf tot onafhankelijke republiek uitroepen.
Ik zou eerder de veroorzakers van nutteloze uitgaven bestrijden.

In de eerste plaats dus O-VLD, die BAM door onze strot heeft gejaagd.
Daarnaast de Nederlandse oprichters van de protest-actiegroepen.
En niet te vergeten de SP.a die eerst voor BAM was, maar zijn kar keerde toe ze zagen dat het VB hier stemmen mee aan het winnen was.

De huidige Oosterweelverbinding is trouwens een uitloper van de onderzoeken om de Olympische Spelen naar Antwerpen te halen.
Oud 26 oktober 2009, 08:59   #43
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

de actiegroepen zijn in heel deze affaire de enigen die tenminste eerlijk en met open vizier, en vooral, met eigen geld de strijd zijn aangegaan. Ik zou hen eerder een ere medaille geven. Inclusief de Nederlandse oprichter.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2009, 09:15   #44
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de actiegroepen zijn in heel deze affaire de enigen die tenminste eerlijk en met open vizier, en vooral, met eigen geld de strijd zijn aangegaan. Ik zou hen eerder een ere medaille geven. Inclusief de Nederlandse oprichter.
Ze zijn ook niet eerlijk en met open vizier ten strijden getrokken en als VZW krijgen ze werkingsmiddelen van de overheid.

Ons belastinggeld werd dus langst twee kanten door ramen en deuren gesmeten.

Jij denkt toch niet dat een Nederlander hier even op eigen kosten een dergelijke dure zaak in werking gaat stellen en uit eigen zak al die onderzoeken en propaganda betaald.

Een van de oprichters van deze actiegroepen, is trouwens ook een medeoprichter van de actiegroep tegen de uitdieping van de Schelde.

Die man lijkt wel zijn geld te verdienen via dergelijke actiegroepen.
Oud 26 oktober 2009, 09:35   #45
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ze zijn ook niet eerlijk en met open vizier ten strijden getrokken en als VZW krijgen ze werkingsmiddelen van de overheid.
.
Niet elke vzw krijgt werkingsmiddelen van de overheid. De grote meerderheid zelfs niet.

Citaat:
Ons belastinggeld werd dus langst twee kanten door ramen en deuren gesmeten.
nee, enkel door de BAM deuren.

Citaat:
Jij denkt toch niet dat een Nederlander hier even op eigen kosten een dergelijke dure zaak in werking gaat stellen en uit eigen zak al die onderzoeken en propaganda betaald.
Jij schijnt Wim Van Hees blijkbaar persoonlijk te kennen. Ik moet bekennen dat ik deze persoon misschien hooguit een twintigtal keren ben tegengekomen. Vertel eens, van wie kreeg hij de centen? En vertel ook eens wat het feit dat hij een Nederlander van afkomst is er überhaupt mee te maken heeft (of ben jij een racist)?

Citaat:
Een van de oprichters van deze actiegroepen, is trouwens ook een medeoprichter van de actiegroep tegen de uitdieping van de Schelde.
En dan?

Citaat:
Die man lijkt wel zijn geld te verdienen via dergelijke actiegroepen
Ik zit ook in verschillende actiegroepen hoor. En ik heb er niks aan verdiend. Veel aan verloren zelfs. Hetzelfde geldt voor de oprichters. Als je mensen wil beschuldigen van iets kom dan met bewijzen, anders ben je een leugenaar.
Oud 26 oktober 2009, 10:08   #46
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Van onze reporter ter plaatse.
De NEE’ers hebben een heel leuke en goedkope campagne gevoerd! Een bezoek aan hun lokaal, beneden in de Stadsfeestzaal gaf met zijn vele leuke tekeningen (die op een fijne manier de BAMmers in hunnen blote zetten) een heel fijn en leuk gevoel! Een patenteerde zuurpruim die daarmee niet kon lachen!
Een even leuke en zelfs nóg leukere ervaring verschaften de toffe leuke bezoekjes die de Ademlozers in groep brachten aan die smerige tentoonstelling van de Oosterweelverbinding, hoger in de Stadsfeestzaal. Enorm leuk was het om het BAMpersoneel leuke vragen te stellen. Die bleven vriendelijk maar je zag dat ze zich niet goed voelden, zelfs bijna ademloos werden, en de andere bezoekers die vonden dat de vragen beledigend overkwamen waren beslist vuile JAstemmers. Lekker meegenomen en ook zeer leuk was dat die BAMmers dan geen leugens konden verkopen aan de aanwezigen omdat alle plaats ingenomen was en ze zich bijna niet meer konden bewegen in hun eigen lokaal! God/Allah, wat was dat leuk! Hop naar de volgende leuke volksraadpleging!
Oud 26 oktober 2009, 10:14   #47
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

en vanwaar heb je dat?
Oud 26 oktober 2009, 10:19   #48
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
en vanwaar heb je dat?
Zelf meegemaakt!
Oud 26 oktober 2009, 10:21   #49
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dacht ik al. Zielig.
Oud 26 oktober 2009, 10:33   #50
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
dacht ik al. Zielig.
Als ik het had van horen zeggen zou het pas zielig zijn. Ik heb echter zelf de moeite gedaan om de sfeer mee te maken! En die sfeer was agressief, zij het in een poging om ludiek over te komen!
Oud 26 oktober 2009, 10:51   #51
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

sure.

Dan vind ik dat die van ademloos nog redelijk braaf zijn geweest. Als je weet welke middelen BAM had en welke methoden die gebruikte, alle respect voor Ademloos.

BAM verdient niet beter dan nog slechter behandeld te worden hoor.
Oud 26 oktober 2009, 10:55   #52
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
sure.

Dan vind ik dat die van ademloos nog redelijk braaf zijn geweest. Als je weet welke middelen BAM had en welke methoden die gebruikte, alle respect voor Ademloos.

BAM verdient niet beter dan nog slechter behandeld te worden hoor.
QED
Oud 26 oktober 2009, 10:58   #53
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

heb je echt niks beter in te brengen?
Oud 26 oktober 2009, 11:04   #54
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
heb je echt niks beter in te brengen?
Ik neem aan dat je dat niet graag leest maar zo heb ik het aangevoeld. Dat is nu echter volledig voorbijgestreefd en doet zelfs niets meer terzake! Ook de NEEstemmers zullen ooit vaststellen dat ze zich hebben manipuleren door de hoge omes!
Oud 26 oktober 2009, 11:13   #55
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dan heb je toch echt geen flauw benul van wat er gebeurd is. Ademloos en stRaten Generaal zijn van onderop ontstaan en niet door politiekers opgericht.

Maar blijkbaar komen de verdedigers van de betonlobby niet verder dan ordinaire beledigingen aan de oprichters.

Misschien zou je beter eens uit de stille kempen komen en komen luisteren in wat er in de Antwerpse wijken zélf wordt gezegd.
Oud 26 oktober 2009, 11:18   #56
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
dan heb je toch echt geen flauw benul van wat er gebeurd is. Ademloos en stRaten Generaal zijn van onderop ontstaan en niet door politiekers opgericht.

Maar blijkbaar komen de verdedigers van de betonlobby niet verder dan ordinaire beledigingen aan de oprichters.

Misschien zou je beter eens uit de stille kempen komen en komen luisteren in wat er in de Antwerpse wijken zélf wordt gezegd.
De eerstvolgende jaren zal er alleen geluld worden! Winnende verliezers en verliezende winnaars zullen zich in alle bochten wringen om in een gunstige startpositie naar de volgende verkiezingen te gaan. Zondebokken zullen sneuvelen en de echte verantwoordelijken, de politiekers, zullen zeggen zoals Petrus: “Ik ken die BAM niet!”.
Oud 27 oktober 2009, 12:37   #57
FDM
Banneling

Standaard

is de lijst met bestuurders vd bam hier al verschenen ? ik lees dat zijne tjevigheid Wivina Demeester daar ook bestuurster is
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be