Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2009, 09:52   #41
de Wandelaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Je had het over een keer of 20 per nacht of etmaal .... maar reageert niet op mijn voorzichtig overwogen getal aan "hoerenlopers" [die vast en zeker ook nog allemaal "wit" zijn en (dus) vermoedelijk genoeg zullen hebben aan de in advertenties alom aangeboden tarieven voor "2xhp"]: Nogmaals, ik ken die branche echt niet maar jij suggereert er toch veel van te weten.
@Willem : ik kom wel eens in hoerenbuurten, weliswaar niet als klant, maar ik zie er genoeg om je te kunnen verzekeren dat daar zeker en vast niet enkel " witte " mannen rondlopen, verre van daar. Bruine en zwarte medemensen zijn daar in groten getale aanwezig, zowel als pooiers dan als klanten. Het lijkt mij dat de " albino-maniak " werkzaam op dit forum er vooral op uit is blanken te vernederen en " zwart te maken ". Dit met pseudo-wetenschappellijke argumenten die te belachelijk zijn om er zich boos over te maken.
de Wandelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 11:21   #42
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Wandelaar Bekijk bericht
@Willem : ik kom wel eens in hoerenbuurten, weliswaar niet als klant, maar ik zie er genoeg om je te kunnen verzekeren dat daar zeker en vast niet enkel " witte " mannen rondlopen, verre van daar. Bruine en zwarte medemensen zijn daar in groten getale aanwezig, zowel als pooiers dan als klanten. Het lijkt mij dat de " albino-maniak " werkzaam op dit forum er vooral op uit is blanken te vernederen en " zwart te maken ". Dit met pseudo-wetenschappellijke argumenten die te belachelijk zijn om er zich boos over te maken.
Ik ben toch nog nieuwsgierig of er werkelijk in Nederland per etmaal minstens 250.000 tamelijk bemiddelde "hoerenlopers" aan het hobbyen zijn.
Oud 4 november 2009, 11:28   #43
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
.............. Hoewel sommigen die mij aanvallen STILLEN zijn die geld krijgen van de Staat om hier te posten en de zaak te verwarren. ...................... Albinisme is niet ingewikkeld! In de natuur, waar wij mensen onderdeel van zijn, zijn alle witte levensvormen afgeleid van albino's of zijn zelfs pure albino's. Alle witte bloemen zijn albino vormen van gekleurde bloemen. ................. Tot 1789 waren de Europese adel en koningen zwarte en gekleurde Europeanen.
Een "complot"? Zwarte bloemen zijn minstens erg zeldzaam. Af en toe schijnt het een kweker te lukken 1 zwarte roos te hobbyen.
Oud 4 november 2009, 14:06   #44
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Wandelaar Bekijk bericht
Adam en Eva ken ik niet. Maar de mensheid is geëvolueerd van mensaap tot wat hij vandaag is. Ga je nu ook stellen dat de huidige mens niet superieur is aan de mensaap-voorouder van 3 miljoen jaar geleden ?

Dit is erg OT, maar 'evolutie' en 'mutatie,' wat albinisme in feite is, zijn niet hetzelfde.

Is een witte roos superieur aan een rode roos? Neen, men kiest wat bij de sofa en de gordijnen past. Alleen bij de mensheid wordt kleur een politiek hangijzer en willen mensen bepaalde onvervreemdbare eigenschappen en rechten ophangen aan het fenotype. De zwarte adel achtte zich biologisch superieur aan het Grauw; de Europese witten, en witten vandaag die afstammen van albino's en lijken op albino's, voelen zich superieur aan zwarten.

Sommige zwarte onderzoekers zeggen onomwonden 'dat alle witten leugenaars zijn.' Ik ga daarin niet mee, maar verwonder mij erover dat 99.999% procent van de personen die op mij reageren ONTKENNEN dat witten op albino's lijken.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 14:10   #45
Zapatista
Parlementslid

Zapatista's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is erg OT, maar 'evolutie' en 'mutatie,' wat albinisme in feite is, zijn niet hetzelfde.

Is een witte roos superieur aan een rode roos? Neen, men kiest wat bij de sofa en de gordijnen past. Alleen bij de mensheid wordt kleur een politiek hangijzer en willen mensen bepaalde onvervreemdbare eigenschappen en rechten ophangen aan het fenotype. De zwarte adel achtte zich biologisch superieur aan het Grauw; de Europese witten, en witten vandaag die afstammen van albino's en lijken op albino's, voelen zich superieur aan zwarten.

Sommige zwarte onderzoekers zeggen onomwonden 'dat alle witten leugenaars zijn.' Ik ga daarin niet mee, maar verwonder mij erover dat 99.999% procent van de personen die op mij reageren ONTKENNEN dat witten op albino's lijken.
Voor de laatste keer, genetica, ontdek het.
Oud 4 november 2009, 14:12   #46
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben toch nog nieuwsgierig of er werkelijk in Nederland per etmaal minstens 250.000 tamelijk bemiddelde "hoerenlopers" aan het hobbyen zijn.

De bronnen spreken van 25.000 prostituees in Nederland. Ik heb begrepen dat de goedkoopste euro 25 per wip vragen. Hoewel je ook heroinehoertjes hebt die ver onder de prijs hun klanten tussen de struiken afwerken.

Is het je ook opgevallen dat waar ik mij voortdurend baseer op de bronnen op het internet, het plebs hier gewoon slap uit de nek aan het lullen is? Is achterlijkheid een deugd?

De stelling die ik hier verdedig is dat vrouwen in Nederland tweede rangs mensen zijn want er wordt gehandeld in vrouwen, waardoor zij ook legaal verkracht kunnen worden door brave Nederlandse bugermannen, wat verder inconsistent is met de gedachte dat Nederland een beschaafd land is.
Oud 4 november 2009, 14:35   #47
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
De bronnen spreken van 25.000 prostituees in Nederland. Ik heb begrepen dat de goedkoopste euro 25 per wip vragen. Hoewel je ook heroinehoertjes hebt die ver onder de prijs hun klanten tussen de struiken afwerken.

Is het je ook opgevallen dat waar ik mij voortdurend baseer op de bronnen op het internet, het plebs hier gewoon slap uit de nek aan het lullen is? Is achterlijkheid een deugd?

De stelling die ik hier verdedig is dat vrouwen in Nederland tweede rangs mensen zijn want er wordt gehandeld in vrouwen, waardoor zij ook legaal verkracht kunnen worden door brave Nederlandse bugermannen, wat verder inconsistent is met de gedachte dat Nederland een beschaafd land is.
Toch interesseert consistentie in getallen mij wel eens.
Oud 4 november 2009, 18:30   #48
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Wij hebben dus van doen met een Staat die vrouwenhandel faciliteert, een handenafhakkend koloniaal verleden heeft, bekend staat als een mislukte staat, bekend is vanwege vele financiele schandalen, koploper is in spectaculaire ontsnappingen per helicopter uit gevangenissen, pedofielen hoofdstad van de wereld etc.

Maar de moslims en de zwarten hebben het gedaan!

Daar is de consistentie waar je om vraagt, dunkt mij!

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 18:31.
Oud 4 november 2009, 18:51   #49
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Wij hebben dus van doen met een Staat die vrouwenhandel faciliteert, een handenafhakkend koloniaal verleden heeft, bekend staat als een mislukte staat, bekend is vanwege vele financiele schandalen, koploper is in spectaculaire ontsnappingen per helicopter uit gevangenissen, pedofielen hoofdstad van de wereld etc.

Maar de moslims en de zwarten hebben het gedaan!

Daar is de consistentie waar je om vraagt, dunkt mij!
Van feiten/cijfers ben je niet gediend hè? "Zwart" lees ik in onheilsberichten uiterst zelden, vaker "lichtgetint", "moslim" of "noordafrikaans" cq "marokkaan", soms "antilliaan/curaçaoenaar" en ooit wel eens "surinamer"; het meest van alles, naar dan later veelal blijkt: in een verdoezelingspoging, slechts de plaatsnaam waar iemand woont.
Oud 4 november 2009, 19:01   #50
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Van feiten/cijfers ben je niet gediend hè? "Zwart" lees ik in onheilsberichten uiterst zelden, vaker "lichtgetint", "moslim" of "noordafrikaans" cq "marokkaan", soms "antilliaan/curaçaoenaar" en ooit wel eens "surinamer"; het meest van alles, naar dan later veelal blijkt: in een verdoezelingspoging, slechts de plaatsnaam waar iemand woont.
Men speelt de Surinamers tegen de moslims uit en veel trappen in die val. Maar zwarte Surinamers zijn ook Christenen, werken hard, maar worden toch als schijt behandelt. Ik of jij kunnen rondlopen in Brussel en Amsterdam en alleen maar Chinezen en Chinese zaken filmen en een film maken die 'bewijst' dat Brussel en Amsterdam in werkelijkheid Chinese steden zijn. Of dat er alleen maar baardige moslims wonen. Of alleen maar mooie, jonge vrouwen met strakke sportschool kontjes.

Begrijp je mijn gedachtegang? Hier heb je de kans voor het eerst werkelijk van gedachte te wisselen met een geinformeerde zwarte. Maak er gebruik van. Overigens heb ik ook een draad die zegt dat zwarten en moslims ALTIJD ongelijk hebben en mogelijk ben jij het daarmee ook eens.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 19:18.
Oud 4 november 2009, 19:16   #51
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welk land deugt méér, volgens jou en waarom zit jij dan hier en niet dáár?
Stel u voor dat je iets in je eigen land zou willen veranderen...
Oud 4 november 2009, 19:16   #52
KaliYuga
Lokaal Raadslid

KaliYuga's schermafbeelding

Standaard

Zeg Egmond, de onfeilbare autodidact, waar zijn jouw berichten gebleven die altijd gesupplementeerd waren met een of andere homoprent ?
Oud 4 november 2009, 19:21   #53
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Stel u voor dat je iets in je eigen land zou willen veranderen...
Nederland is mijn eigen land. Ik woon er al dertig jaar. Ik werd geboren met een Nederlands paspoort in mijn hand?
Wanneer mag ik iets zeggen over hoe mijn Nederlandse regering zich gedraagt en wat er met mijn belastinggeld gebeurt?
Mag ik alleen praten als ik blauwe ogen en blond haar heb?
Hebben zwarten en moslims altijd ongelijk?
Waarom zijn linkse en rechtse Hollanders het altijd met elkaar eens wanneer de neger in het geding is; hij moet altijd zijn bek houden?
Waarom zijn vrouwen niet 24 uur per dag bezig om hun verhandelde, verkrachte hoerenzusters te bevrijden en zitten ze hier op het forum om mij aan te vallen terwijl ik het juist voor ontvoerde vrouwen opneem en de oorzaak van racisme heb gevonden en dat jullie straks mijn gat gaan likken omdat ik de mensheid heb bevrijd van de gesel van racisme en sexisme?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 19:25.
Oud 4 november 2009, 19:30   #54
KaliYuga
Lokaal Raadslid

KaliYuga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nederland is mijn eigen land. Ik woon er al dertig jaar. Ik werd geboren met een Nederlands paspoort in mijn hand?
Wanneer mag ik iets zeggen over hoe mijn Nederlandse regering zich gedraagt en wat er met mijn belastinggeld gebeurt?
Waarom zijn linkse en rechtse Hollanders het altijd met elkaar eens wanneer de neger in het geding is; hij moet altijd zijn bek houden?
Waarom zijn vrouwen niet 24 uur per dag bezig om hun verhandelde, verkrachte hoerenzusters te bevrijden en zitten ze hier op het forum om mij aan te vallen terwijl ik het juist voor ontvoerde vrouwen opneem en de oorzaak van racisme heb gevonden en dat jullie straks mijn gat gaan likken omdat ik de mensheid heb bevrijd van de gesel van racisme en sexisme?

Laatst gewijzigd door KaliYuga : 4 november 2009 om 19:32.
KaliYuga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 19:31   #55
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaliYuga Bekijk bericht
Zeg Egmond, de onfeilbare autodidact, waar zijn jouw berichten gebleven die altijd gesupplementeerd waren met een of andere homoprent ?

http://www.orlandoweekly.com/blog/cu...th=6&year=2008

Een homofobische idioot die om homoplaatjes vraagt!
Kan het nog gekker?
Er zijn van die moslims die homo's tegen betaling neuken omdat zij 'honger' hebben.' Dan heeft de koran het toegestaan!
Sommige hetero's worden altijd 'lastig gevallen' door homo's;
maar lieverd, wat heb je om drie uur op de zaterdagnacht te zoeken in het donkerste gedeelte van het park?

Wat voor een rare hetero ben je?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 19:32.
Oud 4 november 2009, 19:33   #56
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Men speelt de Surinamers tegen de moslims uit en veel trappen in die val. Maar zwarte Surinamers zijn christenen, werken hard, maar worden toch als schijt behandelt. Ik of Jij kunnen rondlopen in Brussel en amsterdam en alleen maar Chinezen en Chinese zaken filmen en een film maken die 'bewijst' dat brussel en Amsterdam Chinese steden zijn. Of dat er allen maar moslims wonen. Of alleen maar mooie, jonge vrouwen. begrijp je mijn gedachtegang? Hier heb je de kans voor het eerst werkelijk van gedachte te wisselen met een geinformeerde zwarte. Maak er gebruik van. Overigens heb ik ook een draad die zegt dat zwarten en moslims ALTIJD ongelijk hebben en mogelijk ben jij het daarmee ook eens.
Ik vind dat je echt teveel fantaseert.
Oud 4 november 2009, 19:34   #57
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik reageerde op Willem die zei dat als je iets niet leuk vond in je land, dat je dan maar moet verhuizen...

Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 4 november 2009 om 19:34.
jamás será vencido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 19:34   #58
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind dat je echt teveel fantaseert.
Ik denk dat jij te weinig fantaseert. Je eet de leugens van de genocidale, corrupte mislukte, Belgische staat met haar en huid op.
Oud 4 november 2009, 19:36   #59
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Ik reageerde op Willem die zei dat als je iets niet leuk vond in je land, dat je dan maar moet verhuizen...
Oeps!

Maar waarom ben je niet bezig je ontvoerde, verkrachte zusters te bevrijden. Wat houdt je tegen?

Sorry voor die grote dreigende lul, waarmee mannen vrouwen domineren, het is niet voor jou bedoeld, maar voor die idiote hetero die zich hier zit af te trekken op mijn educatieve plaatjes.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 19:38.
Oud 4 november 2009, 19:38   #60
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oeps!

Maar waarom ben je niet bezig je ontvoerde, verkrachte zusters te bevrijden. Wat houdt je tegen?
Waarom doe jij niet wat meer in het huishouden?
De eerste stap naar de gelijkheid tussen man en vrouw,
is een samenleving die de kans geeft dat mannen en vrouwen evenveel werken en evenveel in het huishouden doen.

Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 4 november 2009 om 19:39.
jamás será vencido is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be