![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die mensen die niet willen eten van voedsel dat met ongelovigen in aanraking is geweest, zouden zich eens mogen afvragen of het logisch is, in het land van de ongelovigen Marokkaanse en Turkse restaurants te openen en maar te verwachten, dat de ongelovigen wèl bij hen zullen gaan eten, terwijl zij dat niet bij de ongelovigen zouden doen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 21 februari 2010 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALs voorbeeld van het inefficienter maken van onze maatschappij kan dit dan toch tellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als een vlaams slachthuis ook maar zou weigeren op enige grond om een allochtoon te aanvaarden, doet die aan discriminatie. Als een moslim eist dat zijn vlees geslacht wordt door moslims is dat geen discriminatie ??? Artisjok: moest die moslim eisen dat het vlees geslacht wordt zoals de koran voorschrijft, en dan de regels opgeeft hoe dat moet gebeuren, zou dat geen discriminatie zijn. Maar stellen dat alleen moslims bekwaam zijn om hallal vlees te produceren is als het ware homeopatische krachten toewijzen aan de geest van de werknemer die het vlees zal slachten. En is dus weldegelijk discriminatie. Feitelijk kan dit niet in onze wetgeving, de Koran moet herschreven worden. ZIe Artisjok, als je wil redeneren over anti-discriminatie, dan moet die verdraagzaamheid in twee richtingen gaan. Als er alleen éénrichtingsverkeer moet bestaan, komt er één een dominante houding uit één richting, en twee een tegenreactie uit de onderdrukte richting. Als 10% moslims eisen dat hun vlees door moslims geslacht wordt, geeft dat kritische massa dat op den duur alleen nog moslims gaan tewerkgesteld worden in slachthuizen, en de autochtoon niet meer aan de bak geraakt. Dat is weldegelijk discriminatie, daar moet je nu niet aan twijfelen ! Ik begin te twijfelen aan uw integriteit in dit debat...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 21 februari 2010 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het bovendien opmerkelijk dat er een plotse heropleving is van het groene gedachtengoed bij de 'islamcritici'. Mag ik dan ook aannemen dat geen van hen varken (zeer stressgevoelige diertjes), kip (ooit in een kippenkwekerij/slachthuis geweest?) of kalf eet? Of is het alleen dierenmishandeling als de slachter 'nen bruine' is? P.s.: ik eet alle bovenstaande producten en ben zelf al betrokken geweest bij de slacht van kippen en varkens. Ook ben ik een grote dierenvriend, die al van kindsbeen huisdieren houdt (die alle lang en gelukkig leefden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vraag is Staan we discriminatie toe bij het uitvoeren van religieuze handelingen? Erkennen we het slachten van dieren voor Joden en Moslims als een religieuze handeling? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, dat 'discriminerend karakter' waar je het over hebt, is alomtegenwoordig. Als ik een liefhebber ben van rock, dan word ik ook gediscrimineerd in een technotent. Als ik liefhebber ben van pizza's, dan word ik gediscrimineerd bij de Chinees. Als ik liefhebber ben van sportkleren, dan word ik gediscrimineerd bij Boss. Enzovoort. De consument heeft een aantal wapens om zich daartegen te verdedigen. Eentje ervan is wegblijven en bij een van de talrijke concurrenten gaan eten. Als die groep voldoende groot is, dan gebeurt een van twee zaken: ofwel verandert keten A (Quick in dit geval) haar beleid, ofwel speelt een concurrent in op de groeiende vraag naar expliciet niet-halalvlees. Dit is een universeel gegeven: kijk bijvoorbeeld naar een aantal Amerikaanse fast-foodrestaurants die reclame voeren met zo ongezond mogelijke voeding als reactie tegen de gezondheidshype. Vraag en aanbod. Je kan ook beginnen schrijven naar het bedrijf in kwestie. Dat lijkt misschien onnozel, maar het werkt wel. Als genoeg mensen klagen over iets, dan veranderen bedrijven maar wat graag hun strategieën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() [
Citaat:
Ik stelde je een vraag en blijkbaar zette die vraag je aan het denken en kwam je tot de conclusie dat je met je standpunt eigenlijk moet toegeven hoe discrimiinerend die halalisering is, maar dat je dat als linkse jongen niet kan toegeven en dus liever met bliksemafleiders als 'de overheid' gaat goochelen. Citaat:
Als het toch allemaal geen probleem is, mogen de autochtonen dan dezelfde redenering toepassen in scholen. In een staatsschool in een witte wijk dan geen islamlessen in het lessenpakket, de moslimkinderen moeten dan maar elders hun islamlessen gaan consumeren. Goed zo? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Halal fastfood. Ik dacht dat dat soort voorschriften waren ontstaan om in de gaten te houden of het voedsel gezond was, en dan gaan ze er fastfood mee maken...
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil jij Cut de crap, SDX , brother paul, daiwa, Grimbergen, den dinges & C° hun geliefkoosd rondje allochtonenbashen verknoeien? Die mensen leven daar voor. Misschien leven ze er wel van. Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2010 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn haat voor het katholicisme steekt hij niet onder stoelen of banken. Nee, Filosoofke gaat voor de complete religieuse achterlijkheid, voor geweld en onverdraagzaamheid, voor sexisme en fundamentalisme, voor fanatisme en geestelijke verstening, voor de islam quoi. Zijn overgave is zo compleet, dat hij er keer op keer wil voor schuimbekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||