![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Zal Benedictus XVI vervolgd worden ??? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 20,69% |
Nee. |
![]() ![]() ![]() |
23 | 79,31% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik manipuleer en verdraai feiten? Geef een voorbeeld met een bron over deze feiten en citeer waar ik ze heb verdraaid. Citaat:
Ik wacht dus op een voorbeeld met bron en citaat. Laatst gewijzigd door porpo : 13 april 2010 om 21:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
2. Het feit dat de feiten waarvan ie beschuldigd wordt niet onder de noemer misdaden tegen de menselijkheid vallen.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. staat ter discussie. Vaticaanstad is geen staat zoals een andere. Voor de rest van de wereld is vaticaanstad officieel een stad in italie. En is de paus een italiaan. Heb je nog iets anders, want zelfs met alleen de twijfel over die onschendbaarheid zou ik als paus niet gerust zijn nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Ik vrees van niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zei je gisteren. Dat is jouw citaat. Nu graag een citaat waar, kies maar van één van de twee, beweert dat er geen leven of vrijheid is. Cafépraat is namen lanceren, deze mensen afrekenen op uitspraken die ze blijkbaar nooit gedaan hebben. De bal ligt in uw kamp. Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 april 2010 om 06:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 14 april 2010 om 09:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over schrale woestijngodsdiensten zal u ongetwijfeld meer weten. Maar nogmaals: je kan niet zomaar willekeurig en foutief conclusies afleiden op basis van stellingen van anderen. De conclusies die jij trekt, vallen vanaf dan onder jouw verantwoordelijkheid, niet die van Dennett of wie dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Heel andere vraag, porpo.
Klopt het dat moslims systematisch weigeren dat men organen gebruikt van hun overledenen? En klopt het dat ze niet weigerachtig staan tegenover het ontvangen van een orgaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Het is in het algemeen een noodzaak om leven en vrijheid te ontkennen als je het determinisme op fysisch niveau stelt. De onzin van de reductionismes van de twee priesters Dennett en Dawkins, vallen in hetzelfde onzinnige pot. De realiteit (lichaam-geestelijke / materialistische en immaterialistische mens) spreekt hun bijgeloof tegen, dat is de reden waarom ze rond de pot draaien wanneer we een discussie over vrijheid en leven voeren. Niet vreemd, maar meer kunnen we van die atheïstische priesters ook niet verwachten.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus je gelooft in fout/juist. Maar vriend, fout en juist bestaan niet. ![]() Lees hier: Ook fout bestaat niet --! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was ik dan "juist" of"fout" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar Benedictus XVI geniet als staatshoofd immuniteit en kan niet als getuige worden betrokken bij rechtszaken, zo liet het Vaticaan weten. Hoogleraar Internationaal Recht Willem van Genugten (UvT) betwist dit. Hoogleraar Kerkelijk Recht Rik Torfs (KU Leuven) licht toe hoe het binnen de katholieke kerk geregeld is. http://www.radio1.nl/contents/14485-...utostart=17922 luister even, het belangrijke begint na 6 minuten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Vaticaanstad is rijker dan Europa samen. Het zal niet gebeuren. Spijtig genoeg. Het volk kan natuurlijk altijd proberen om Vaticaanstad massaal te bestormen en het te proberen. Publiekelijke ophanging lijkt me een faire straf. En het offerblok ledigen en de armen hun maag vullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken je dat? Determinisme is wel je goochelterm waarmee je alle onzin probeert mee toe te dekken. Wat is determinisme volgens jou? Waarom kan jij nooit op simpele vragen antwoorden in verband met orgaandonatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar deze orakeltaal snap ik niet. Laat ik de vraag herformuleren, er van uit gaande dat je van goede wil bent: Is er in de islam een verbod op organen verwijderen uit een lijk? Dit is een ja/neen vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anyway, dat audiostukje dat ik postte geeft ook geen uitsluiting. Onschendbaarheid geldt blijkbaar voor geen enkel staatshoofd als het gaat over oorlogsmisdaden, misdaden tegen de menselijkheid en nog eentje dat ik vergeet. Het wordt in alle geval interessant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog een grappig filmpje: The arrest of the pope trailer: http://www.youtube.com/watch?v=EAauyXRzhDY
|
![]() |
![]() |