![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Ik weet dat evengoed als jij, maar blijkbaar is dat voor de zelfverklaarde vrijdenkers zo. Selectief kiezen voor een godsdienst maakt hen al even naïef als degene die er in geloven.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Blijf het vooral in het belachelijke trekken. Zijt gij mij hier aan het uitlachen? Of is uw doel mijn geloofwaardigheid aan te tasten?
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 12 mei 2010 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw bron is even geloofwaardig als Kirk Cameron. Want propaganda is enkel aanvaardbaar als het voor uw eigen zaak spreekt. Triest is dat.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 12 mei 2010 om 22:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een oorlogsgebied ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 12 mei 2010 om 22:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 13 mei 2010 om 11:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 13 mei 2010 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Zoals gewoonlijk en ondanks foto's en getuigenissen
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() http://www.factsontheground.co.uk/20...human-shields/ Laatst gewijzigd door Cdude : 13 mei 2010 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Partijlid
|
![]() Niet aan mij... Dus waarom?
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself” |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het jochie begon mee te doen stenen te gooien naar Israëlische militairen, en werd daarvoor gestraft door zelf in de positie van ontvanger (van de stenen) te worden gezet. Op die manier hebben zowel de gooiers als het jongetjes een paar belangrijke lessen geleerd:
Over de legitimiteit van het stenengooien kan ik kort zijn. Dit is niet een Palestijnse verzetsdaad, maar een Arabisch gebruik. In onze Nederlandse steden gooien Marokkaanse rotjochies ook met stenen naar de politie. Niets ''legitiems'' aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) Het is er verboden en het land pakt overtredingen aan. 3) Als je tegenstander het op zo'n laag niveau speelt, mag je imo je eigen niveau mee aanpassen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* Er is een verschil ts een gepanserde jeep en een onbeschermd kind * Geen respect voor de bezetter Ik zou ook stenen gooien naar een bezetter mocht ik jong en dom zijn. Later zou ik verzetssstrijder worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De Palestijn mag sommige heilige plaatsen niet in. Waarom? ze kunnen terorristen zijn volgens hen. Je slaat gewoon uit je nek: de Palestijnen willen op de eerste plaats hun rechten en dan pas hun land ,als het gaat over de belangrijkste argumenten. Natuurlijk, als ze hun geloof niet integraal mogen praktiseren, gaan ze die wegen, kalifaat en sharia ding, op. Laatst gewijzigd door DenTurk : 13 mei 2010 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |