![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Ooit gedacht aan inhoudelijke reacties ipv een slag onder de gordel? Het feit dat je niet inhoudelijk reageert, maakt enkel uzelf belachelijk. U kan u blijkbaar niet verweren met argumenten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik krijg geen antwoord op mijn vraag. Jij gaat ervan uit dat een stad stopt Vlaams te zijn, van zodra er een andere taal gesproken wordt. Zijn de wijken van Parijs met Arabischtaligen plots niet meer Frans? Zijn de wijken in Berlijn met Turkstaligen plots niet meer Duits?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 23 mei 2010 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Vlaams is, moet niet meer vervlaamst worden.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 23 mei 2010 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() Brussel is gewoonweg een stad waar ge als nederlandssprekende behandeld en bekeken (lees aangegaapt) kunt worden alsof ge een vijs mankeert, alsof ge nen neanderthaler zijt of nen mentaal gestoorden gevaarlijke zot !
Althans deze week ervaren.... Om de proef op de som te nemen zijn we in een tiental brusselse telefoonwinkels binnengestapt met hetzelfde scenario, namelijk : 1 binnenkomen en "goedendag" zeggen 2 vragen "als ik een abonnement voor één jaar neem kan ik dan mijn nummer behouden ? 3 als ik kontant betaal kan ik dan nog een extra korting krijgen op het toestel dat u in uw folder te koop zet aan 340 € ? en wat was het resultaat ????????????? in slechts 3 van de TIEN bezochte winkels verstond men nederlands, ééntje was zelfs zo eerlijk om te zeggen dat hij het niet goed spreekt maar bereid was om zijn best te doen.... de anderen waren gewoon NIET in staat om ons in het nederlands te bedienen en er was zelfs eene bij waar de verkoopsters mekaar aankeken bij de vraag of ze nederlands verstonden en tegen mekaar in het frans zegden "dat het moeilijk ging worden" en ons bekeken alsof we van "een andere" planeet kwamen.... en de meest hilarische was er eentje in anderlecht die wist te vertellen dat ze het niet verstond en nog minder sprak en ons dus niet kon helpen gezien ze nog maar enkele weken in Brussel werkt.. Afin ze hebben dus met hunnen dikke fransen nek NIKS verkocht.... we hebben onze vlaamse centen buiten Brussel gespendeerd.... de randgemeenten kunnen er maar wel bij varen !
Pecunia non olet! Laatst gewijzigd door DONG ZHUO : 23 mei 2010 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een katholieke stad met vrijheden voor Hugenoten, en een uitdrukkelijk seculiere politiek sinds de Brusselse Revolutie van 1789?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel vervelend voor u dat de afkeer van Brussel bij Wallonië dermate hoog zit, dat men koos voor Namen als Waalse hoofdstad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Ik ben niet zoveel ouder dan jij dus ik kan me je mindset inbeelden. Denk hier eens over na, bekijkd e momentele situatie eens. Ongeveer alles is gecommunitariseerd. Welk kan wormen denk je dat je opendoet als je nog eens actieve annexatie toelaat? Je beseft hopelijk dat het net iets meer is dan gewoon wat grond, het zet talloze akkoorden op de grond, er zal op zijn minst 1 regering voer vallen,... In feite kan wat je zegt niet want er is toestemming van Vlaanderen voor nodig en denk je dat we dat ooit zullen toestaan zodner een gigantische prijs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had het over algemene aspecten waarover je een oordeel over moet vellen om een stad ergens bij te delen. Tussen Wallonië en Vlaanderen ga je inderdaad geen verschil zien qua geloof...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het over Namen, de Waalse hoofdstad. Dat leek me toch duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Brussel is ook wat dat aspect een Vlaamse stad. Fijn zo.
|
![]() |
![]() |