![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog iets: het zijn geen geruchten, maar geraaskal.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 27 mei 2010 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Eerst de outlaws, nu de hacker ... meer fantasten, net wat dit forum nodig had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Svennies dreigde al met die shit. Laatst gewijzigd door Henri1 : 27 mei 2010 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is nochtans duidelijk de enige plausibele verklaring voor wat er gebeurd is. Dat de 0-VLD het Vlaamse licht zou gezien hebben is uitgesloten, het was duidelijk opgezet spel om de onderhandelingen stop te zetten en daarna aan Belgicistische recuperatie-politiek te gaan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@ SSLB, 1. U brengt bron noch bewijs aan. "Vanuit goede bron" is een zinsnede die me enkel enigszins een beetje minder sceptisch zal maken bij mensen die ik ken en vertrouw en mijn vertrouwen moet je nu eenmaal verdienen. 2. Dat de De Crootjes vriend aan huis zijn in Laeken is iets dat 99% van de peuters reeds weet. 3. Dat le roi actief ingrijpt in de politiek en daartoe zijn vriendjes gebruikt bij alle drie de "traditionele" partijen is iets dat baby's al weten nog voor ze kunnen spreken. Dat hebben wetenschappers vastgesteld door psychologische testjes en hersenscans. 4. Bij punt 3 moet je overigens al niet veel verder gaan dan dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacques...ele_de_Strihou Die man is een spin in het web. 5. le roi Heeft het bewezen op aanraden van zijn kabinet dat het in de "veilige" richting moest. Hij wees oude en financieel (soms niet enkel financieel) volgevreten krokodillen aan als bemiddelaars als bv. Jean-Luc Dehaene ("Quid N-VA?"), e.d. Zogezegd omwille van hun ervaring, maar daar zal ik maar zedig over zwijgen of de brave man mist zijn volgende desastreuze postje nog. 6. Lees de vorige 5 punten nog maar eens. 7. Als jij een goede bron kent die weet heeft van die hacker, dan staat morgen de staatsveiligheid aan je deur om je die bron uit je keel te trekken. Of denk je dat die niet meteen uur en datum van je IP adres op dit forum kunnen opvragen en dat dan laten checken bij je provider? 8. In je van bewijzen gespeend verhaal is "een hacker" toch wel echt een gedroomde onbekende vriend of misschien een Deus Ex Machina. Het klinkt ook wel chique voor mensen die dertig jaren geleden geen computer hadden of gebruikten. 9. Gebruik paragrafen en sla niet na elke zin twee keer op de Enter toets. Conclusie: Ieder zinnig mens weet dit reeds. Maar als je gelijk blijkt te hebben en er komen degelijke bewijzen aan het licht van een hacker, zal ik bij de eerste zijn om je mijn verontschuldigingen aan te bieden. I rest my case. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijzen op de twee maten twee gewichten die op dit forum schering en inslag zijn heet nu "enorm gepikeerd reageren"?
![]() Hoogtijd dat de verkiezingen achter de rug zijn. Ik hou evenmin rekening met geruchten die uiteindelijk toch op verzinsels gebaseerd blijken.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf wedden dat het iets over De Croo, de man die nooit op pensioen ging, is die geld betaalde aan Laurent om met Astrid te kunnen moochen.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Morgen / De Standaard zijn dé 2 regimegazetten bij uitstek als je het mij vraagt.
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 27 mei 2010 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() Geachte forumdeelnemers,
Het is gemakkelijk om topics te posten welke reeds dagen ervoor in de kranten stonden. Wie geeft er nu zijn bronnen vrij over berichten met voorkennis ?? Waarom zou ik dat niet kunnen weten? Kennen jullie mij? NEEN Zullen jullie mij ooit kennen ? NOOIT Zijn mijn topics niet interessant? Zoniet, dan blijf ik weg. Ik heb geen enkele binding aan enige partij en ben volledig neutraal. Vraag eens aan Bracke of hij er misschien meer over weet ? Was toen nog vollop journalist. ![]() Volgende topic zal gaan over een fractievoorzitter die in de jaren 1990 , 250.000 Bef onder tafel vroeg om je op een goede plaats te zetten op de verkiezingslijsten. Maar als je wil, laat ik dit en houden de meesten het maar bij hun saaie oeroude informatie van de kranten. De dag dat ik mij zou wreken is aangekomen Misschien ben ik wel een mol nu van een dienst van veel inlichtingen. Moet ik soms zelf aan mijn deur gaan bellen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt in feite allemaal geen zak uit. Want, zoals Pelgrim al vroeg: wat verandert dat aan de situatie? Niks. Wat heeft dat voor mogelijke gevolgen voor de toekomst: weinig of geen. Tja, wat ben je daar dan mee?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Waarschijnlijk is voor u ook de beste film aller tijden "Das Leben der Anderen" zoals ie dat bij mij is?! ![]()
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() Geachte forumdeelnemers,
Misschien ben ik wel een mol nu van een dienst van veel inlichtingen. Moet ik soms zelf aan mijn deur gaan bellen? ![]() http://www.youtube.com/watch?v=Rk7nF...eature=related Laatst gewijzigd door SS Leon Bult : 28 mei 2010 om 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Burger
|
![]() Ik staaf niets, dat moeten de kranten maar doen.
En volgens dit forum, gaan deze dit niet publiceren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het scenario komt dicht in de buurt van wat ik reeds vlak na de gebeurtenis op dit forum neerpende: Decroo heeft de stekker uitgetrokken omdat er kans was dat er idd een oplossing kwam. Die overwinning wou de VLD niet gunnen aan de CD&V (stel je de overwinning voor!)en de enige methode was de stekker eruit. Niet gewoon van tafel lopen nee, want dan kon het parlement nog stemmen. Maar ineens gedaan, schluss, zodat er nog 40 dagen bleven om te gaan stemmen...
|
![]() |
![]() |