![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hylarisch. Het programma omtrent de sociale zekerheid is zo goed als voor 100% opgesteld door Pieters. Stellen dat dit programma een scheet in een fles is, is stellen dat Pieters zijn idee omtrent de sociale zekerheid een scheet in een fles is. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vlaanderen bewijst momenteel namelijk niet dat het extra bevoegdheden aan kan, aangezien de huidige overdracht van bevoegdheden problematisch zijn....Maar mij niet gelaten hoor, ik lach mij op de werkvloer nu al een breuk omwille van de uiterst onprofessionele aanpak van de Vlaamse administratie... Laatst gewijzigd door Loki : 9 juni 2010 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook als Belgie barst.
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga u nu vertellen dat als je het spel eerlijk wil spelen verlies uw deel zal zijn.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kameraad Fox mag zijn vriendjes tot St.-Juttemis blijven verdedigen, dat geval is niet haalbaar en adus een scheet in een fles. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De Vlaamse administratie:
steeds meer ambtenaren en toch wordt de individuele werklast per ambtenaar veel groter en dit terwijl de hoeveelheid werk hetzelfde is gebleven....Vlaanderen gaat er dus alleen maar op achteruit en dit terwijl ze een immens budget hadden gekregen de 'nodige' reorganisaties door te voeren...hup hup Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou u graag daar ontmoeten, ik denk dat u nog een groter gevoel voor humor hebt dan ik.
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wil hier wel aan toevoegen dat m.b.t. het wanbeheer en de graaicultuur in Vlaanderen heel de politieke klasse boter op het hoofd heeft en de nv-a maar een zeer beperkte rol speelt.eerlijk is eerlijk. In ieder geval geven de huidige nv-a ministers niet veel hoop en grijpen ze niet in.
Laatst gewijzigd door Loki : 9 juni 2010 om 11:58. |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mijn beste, is intriest en zegt heel erg veel over u als persoon. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een idee goed is dan ga je ervoor, zo simpel is het. Bij de uitvoering hoort vanzelfsprekende een goede organisatie en de mogelijkheden zijn er zeker. Als het elders kan, dan kan het ook in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar U vindt het blijkbaar niet nodig dat debat aandachtig te volgen. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() Zoals ik al eerder heb gezegd: BDW heeft Pieters gewoon opgeofferd om FVB te ontwijken. De NV-A heeft niks te winnen om zijn kopman te laten debatteren met één van de weinigen die tegen hem op kan (waarmee ik niet beweer dat FVB gewonnen zou hebben van BDW maar ik geef hem toch meer kans dan Gennez of Thyssen) op één van de zwakste en praktisch onhaalbare punten in hun verkiezingsprogramma. Dat Pieters werd ingemaakt vind ik niet zo opzienbarend. FVB is een politiek beest met x keer meer ervaring in de politiek dan Pieters. NV-A heeft voetvolk opgeofferd voor zijn leider. Slim gespeeld van NV-A in mijn ogen.
Voor de rest met BDW niet te veel klagen dat de VRT het onfair heeft gespeeld. Zelf gebruikt hij ook alle truken van de foor. |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel % gaat hen dit zondag kosten ? |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het aandachtig gevolgd maar een debat was er niet. Dat werd al meerdere keren aangetoond. Nog steeds weigert u inhoudelijk te gaan. Ik weet wel hoe dat komt hoor, u kan het gewoon niet.
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de man vertelde was heel erg inhoudelijk. |
|
![]() |