![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Zal de NVA mee BHV stemmen? | |||
Ja, zeker wel. |
![]() ![]() ![]() |
24 | 44,44% |
Neen, ze onthouden zich. |
![]() ![]() ![]() |
30 | 55,56% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om een stemming maar enkel het op de agenda zetten en zelfs dat is te veel. NV-A plooit dus voor de Franstalige eisen op dit punt. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 10 oktober 2010 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het niet waar zijn aub.
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Jep, it's official...
NVA blokkeert de normale rechtsgang van een wetsvoorstel dat in de lijn ligt van hun verkiezingsbelofte nr 1. |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Jambon heeft vandaag in de 7e dag bevestigd dat BHV volgende week nog niet geagendeerd wordt, men wil De Wever nog slaagkans geven in zijn verduidelingsopdracht. De N-VA maakt hier toch wel een grote fout, gelukkig kunnen ze deze toch deels herstellen door BHV te agenderen nadat BDW mislukt is in zijn verduidelijkingsopdracht.
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!
![]() ![]() ![]() N-VA is aan het zwichten voor de Belgische vetpotten van de macht. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was mooi zolang het duurde. Ik heb mijn lidkaart nog niet ontvangen dus ik kan ze nog niet terugsturen.
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgang als nooit tevoren. Ik vind het bangelijk, ze hebben het in de hand en ze geven het terug af met de boodschap, "kijk eens welke goede hoflakeien we zijn". Bende godverdommese politieke onnozelaars. Je kan blijkbaar de N-VA wel uit de VU halen, maar je krijgt de VU niet uit de N-VA. Leve Belgie! Shiltz ligt nu te rollen in zijn graf.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 10 oktober 2010 om 11:08. |
||
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Lachwekkend.... Bart, bukt u maar!
|
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() komkom, ik geef de NVA gerust nog die 10 dagen.
De bal ligt nu in de kamp van de franstaligen, zij kunnen nu beslissen of ze koppig blijven en BHV gesplitst wordt. Niet panikeren he mensen, ik ben best wel blij met de beslissing. Enkel de superdiehard VBrs zullen op hun kop gevallen zijn maar de meerderheid van de NVA stemmers zullen hiermee wel kunnen leven. Laatst gewijzigd door Stu : 10 oktober 2010 om 11:15. |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik hoop dat Bartje weet waar hij aan begint, hij zet immers meer zijn geloofwaardigheid op het spel dan ooit tevoren.
Als NVA werkelijk zich onthoud na alles dat zich recent heeft afgespeeld, dan maakt de NVA zich vierkant belachelijk. Voor mij zal de partij dan ook veel van zijn geloofwaardigheid verliezen. Er is namelijk geen enkele reden om zich te onthouden of niet te stemmen, de NVA heeft geen enkel akkoord, geen enkele goede relatie, ... die ze moet beschermen door niet te stemmen. Als ze bijgevolg geen goede argumentatie kan opbrengen voor het niet stemmen of onthouden dan zal deze partij genadeloos worden afgemaakt door de Vlaamse oppositie. |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Probleem is dat dit nogal déj�* vu gevoel teweegbrengt, weet je nog waar ik dit laatst gehoord heb? (toen was het wel niet over NVA maar een andere "vlaamse" partij)
Net voor de laatste onderhandelingen vorig jaar, CD&V zei dat het niet lang meer zou duren. Open VLD trok de stekker uit en daar stond de CD&V met haar broek op haar kniëen wanneer blijkt dat ze nog mijlenver van een staatshervorming stonden. De franstalige reacties mochten dan in Wallonië pakken, in Vlaanderen werden die franstalige uitspraken van "we zaten zooo dicht bij een akkoord" en dat dit een "historische staatshervorming zou zijn geweest". Waar ik dan bij mezelf dacht, wie maak je nu iets wijs? Jezelf? Er is geen vlaamse kat die dat gelooft zonder ook maar enig bewijs hiervan. Een jaar later had de realiteit de perceptie ingehaald ... Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 10 oktober 2010 om 11:25. |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten waarom.
Patrick Dewael zei dat het parlement zijn werk volgende week gewoon voort zet want het parlementair werk valt buiten de regeringsonderhandelingen. Langs de andere kant zegt hij dan weer dat zijn partij geen stokebrand wil spelen en het voorstel niet zal steunen in het parlement, van een contradictie gesproken. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 10 oktober 2010 om 11:35. |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Wat winnen ze er mee?
Dat de franstaligen niet schuimbekkend staan te krijsen en te tieren? Laat ze toch krijsen en tieren, die onnozelaars. Het word hoog tijd dat die omhooggevallen kwibussen hun plaats als minderheid leren kennen.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 10 oktober 2010 om 11:31. |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaan ze ons anders nog wijsmaken, dat ze niet BHV mogen stemmen omdat we dicht bij een akkoord zijn...
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gelooft dat werkelijk?
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ja gun ons nu toch ook eens wat, wij willen waar voor ons geld!!! Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 10 oktober 2010 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() ![]() |
![]() |