![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dit is heel erg. Verschrikkelijk zelfs! En for the record, ik heb nog nooit, nóóit de inval in Irak verdedigd of goedgepraat, en heb het daarentegen zelfs sterk afgekeurd. Dat u het weet.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 17 oktober 2010 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd, Tito hield verschillende volkeren ook bij mekaar, en slaagde er zelfs in "Blokvrij" te blijven. http://nl.wikipedia.org/wiki/Organis...ebonden_Landen Nadat Tito stierf begon langzaamaan de verdeeldheid tussen de volksgroepen (ook verschillende godsdiensten) en de drang naar onafhankelijkheid van de deelrepublieken, die tot een burgeroorlog leidde in 1991. http://de.wikipedia.org/wiki/Zerfall...Tod_Titos_1980
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 17 oktober 2010 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Micele
Ik doel specifiek het moment van de militaire situatie aan de grens van Kuwait, toen Saddam daar de drie tankdivisies poseerde die Kuwait later binnenvielen. Tot aan de dag voorafgaande aan de inval wist de VS niet zeker wat Saddam in de zin had, al waren er satelliet foto's die duidelijk de posities van de massa tanks liet zien (iets van 4000). Dit schreef Powell letterlijk in zijn rapportage. Derhalve ondernam Bush Sr geen actie (toen nog niet) - die kwam pas véél later. Maar toen was Saddam al Kuwait binnen gevallen.
![]() |
#45 |
|
![]() @ Kallikles
Het derailleren van Amerikaanse soldaten tijdens de bezetting in Irak is evident. Het meeste is uit de pers gehouden maar een paar zaken zijn bekend geraakt.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je antwoord wil hebben zul je iets duidelijker moeten zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, welke inspecteurs en wanneer hebben ze dit gezegt? Bron? Door alle partijen? Ok, dan is het goed? Dus Saddam was schuldig en had deze wapens nog. Opgelost. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, waar ligt de grens?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toelaatbaar voor jouw misschien, maar niet voor mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals de WMD in Irak? Net zoals PH? Net zoals de Reichstag? Net zoals de USS Liberty? Net zoals JFK? Net zoals ze 9-11 aan OBL gelinkt hebben?
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang dat niet is aangetoond is er niet gelogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() LOL je hebt echt geen idee hoeveel hoe vaak en op wat voor grote schaal er gelogen wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() bij zij die leugens kritiekloos aanvaarden. Zolang er voldoende meeheulen, waarom stoppen met liegen?
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je uitleg geeft waar over het gaat kan ik aangeven of ik het snap of niet.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alleen durf je dat niet toe te geven, dat is het verschil.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik aanvaard niets zonder bewijzen...verschil is dat jij het leugens noemt zonder het te kunnen aantonen waarom dan wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet durven toegeven?? ik zou willen dat het niet zo was, man! Laatst gewijzigd door conspiracydream : 18 oktober 2010 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang jij niet kan bewijzen dat 9/11 een inside job was verdraai ik jouw woorden niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Gun;5038644]Alweer?
Net zoals de WMD in Irak? ja Net zoals PH? nee Net zoals de Reichstag? weet ik niet Net zoals de USS Liberty? nee Net zoals JFK? nee Net zoals ze 9-11 aan OBL gelinkt hebben? ja
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 18 oktober 2010 om 14:29. |
![]() |
![]() |