![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het instrument voor geen meter klinkt, ben je daar niks mee. Kijk dan liever eens tweedehands. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zopas bericht gekregen via de post van:
FOD Economie, Middenstand en Energie Geachte heer, Ik heb uw melding goed ontvangen en aandachtig gelezen. Deze problematiek is gekend door mijn dienst en er werd hiervoor proces-verbaal opgesteld, dat werd toegestuurd aan het Parker van de Procureur des Konings te Gent. Uw bericht wordt toegevoegd aan het dossier. Hoogachtend Benoit ANTHONIS Inspecteur-directeur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Inno : 29 november 2010 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zullen in het vervolg "zolang de voorraad strekt" nog wat groter drukken.
Er is maar een manier om van winkels af te komen, dat is er niet meer binnen te lopen. Zo simpel is het.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat heb ik al gezegd http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=22 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 november 2010 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst kopen en dan beloven. Toch wat geschenkjes betreft. Als een winkel een product niet in de rekken zet wegens gebreken, ondanks de publiciteitsfolder, heb je weinig verhaal. In tegenstelling tot wie het aanbod in de winkel beperkt om klanten te lokken. Enkele winkelketens hebben dit geprobeerd met een beperkt aanbod van kwaliteitsvolle maar niet dure pc's. Toch even nadenken vooraleer iets te beloven. Het gaat niet om de aankoop van een vastgoed met contractuele verbintenissen. Rudy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() Idd, qua kleine lettertjes zijn ze al redelijk goed ingedekt. Heb ook al last gehad van te kleine stocks, dat is idd misleiding. Maar het argument dat de kwaliteit niet goed was kan wel waar zijn. Voor hetzelfde geld (letterlijk) kan die snaar kapotspringen. Maar een dergelijk argument kunnen ze dan ook maar zelden toepassen, of je kan ze zelf simpel & zwaar in het zak zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Burger
|
![]() Dat van die voorraad klopt: ging 5-tal weken geleden naar Lidl met oud buurvrouwtje(87j.) Ze had in Lidl-folder planten zien staan aan 6 euro 't stuk. Ik rijd met dat vrouwtje daarnaartoe en om 9u12' (heb op mijn horloge gekeken) stappen we de Lid'l binnen, richting planten. Wat blijkt???? Nul de botten van de folder-planten te bespeuren. Niks, nada, rien du tout. Wel nog andere (kleinere en goedkopere) planten. Is het normaal dat hun zogezegde voorraad op 1 kwartier (zogezegd) uitverkocht is? ER WAS GEEN VOORRAAD! Echt schandalige praktijken die ze daar toepassen zenne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp de frustratie wel. Je belooft iets aan je zoon of dochter en het product is er niet. Les geleerd, zou ik zeggen. Koop iets, leg het in de kast, en beloof dan pas. Winkels zijn nu eenmaal meestal afhankelijk van hun leveranciers. En dit kan je de winkel niet verwijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat winkels verplicht zijn producten te kunnen leveren. Als ze iets leveren moet het voldoen aan de eigenschappen die in de reclame worden genoemd, maar dan betaal je er ook voor. Een product niet kunnen of willen verkopen valt waarschijnlijk, zou ik zo inschatten, niet onder dezelfde regels.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Ik heb inderdaad mijn trompet in de Lidl gekocht (wou mezelf trompet leren spelen buiten de instrumenten dat ik al kan.) en ben er tot nu toe zeer tevreden over. Het is misschien geen superkwaliteit ( in vergelijking met de trompetisten in onze harmonie), maar goed genoeg voor de prijs.
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Leren?
Dat kan hen geen bal schelen. De eventuele boete wordt al op voorhand in de kosten bate analyse berekend, als ze dergelijke stunt doen. Die mannen zijn ook geen uilen. Ze hebben ook juristen die dergelijke nonsens uitvlooien. En het grappige is, stel ze krijgen een boeten, ze kunnen die boetes aftrekken van hun belastingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |