![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hai folks,
Yestsrday I heard your radioprogramma on the Dunglish radio and I think it is a very good programma, because I learnde there very much of the English langwich. Will you please doing the greetings to Lady GaGa from me and will you turn that new disc for me on your turntabel that she riesentlie song. Furder I not now notting to say. Bey. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wat moet ik dan zeggen ipv "circumstantial evidence"???????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indirect bewijs.
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets mis met onrechtstreeks bewijs ?
Misschien te 'wiskundig' om in die sector wat inspiratie te zoeken: bewijs uit het ongerijmde.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 november 2010 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Zijdelings bewijs zou ook goed zijn.
Of afgeleide bewijzen. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 november 2010 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Disclaimer.
Hoe moet je dat vertalen? Wij wijzen alle verantwoordelijkheid af? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet af-eisen. Wel afwijzen. Het is een afwijzing dus. Van verantwoordelijkheid. Moeten al die bordjes of mededelingen (wij zijn niet verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen; voor eventuele diefstallen; voor de inhoud van lezersbrieven; ;...) eigenlijk wel zo'n precieze verzamelnaam hebben ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Taalverloedering bij de pensioendienst!
Als je met hen in internet -contact wil treden, moet je inpluggen op www.mypension.com Om vroegtijdig dood van te vallen!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat te vinden van deze allernieuwste van vandaag :
'I Bob You' ? http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...nk-houden.aspx
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waarom braai voor barbecue ? We hebben een uitstekend Vlaams woord daarvoor : barbesu ![]() On topic : met sommige woorden uit het Engels heb ik geen probleem met andere wel. Aan sommige stopwoorden heb ik een hekel. In het Engels of vertaald. Zoals mensen die elke zin over een volgend onderwerp beginnen met By the way. Weet je wel (Wette). ![]() |
|
![]() |
![]() |