![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Indien ze het zonder toestemming doen, dan is het afgeraden want het is onislamitisch; je mag niet jouw buur lastig vallen (onislamitisch) om iets anders islamitisch (bidden) te gaan doen, en daarnaast is het in stijd met de maatschappelijke orde; de staat ziet deze gebeden niet als een religieuze praktijk, wel als een maatschappelijke activiteit. Het coördineren van maatschappelijke activiteiten zorgt voor het handhaven van de openbare orde en wij moeten niet altijd een toestemming vragen om een bepaalde activiteit te mogen uitvoeren zo moet je niet eerst een toestemming vragen om jouw huis te mogen verlaten of met je auto rond 16:30u op de E19 snelweg te rijden ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kwestie van correcte gegevens te hebben.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, eerst een toestemming indien het verplicht is, maar ik weet niet of ze in die stad in die straat op die dag om dat uur eerst een toestemming moeten vragen. En jij? Wat weet jij? Met een bron a.u.b.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belemmering van het verkeer is verboden, zelfs te traag rijden kan men beschouwen als een belemmering van het verkeer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ohja, ik sta op je negeer, lamaar... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door alice : 11 december 2010 om 01:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil wat zien en lezen, argumenten, bewijzen, bronnen of whatever .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik op mijn eentje op straat sta is dat evenmin een openbare manifestatie als dat U naast me met uw aarsopening in de lucht gaat zitten zwaaien. Als ik met vijftig op straat ga staan is het iets anders, net zoals het iets anders is als er vijftig mensen gelijktijdig met hun aarsopening in de lucht gaan zwaaien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pas op, niet zomaar "op straat", nee.!! Ik moet dus |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Dat we met hordes etterend islamitisch lompenproletariaat zitten staat als een paal boven water.
Typisch dat men die problematiek weer aangrijpt om te kunnen kakken op moslims. CBN lijkt me ook een vrij waardeloze bron: ze kunnen weliswaar de vinger op de zere wonden leggen, maar hun doel is waarschijnlijk het christelijke identiteitsgevoel nieuw leven in te blazen. Ik vraag me af wanneer zulke mensen door gaan hebben dat de realiteit complexer is dan: 'er heeft een pedofeet ergens in de vroege middeleeuwen een duyvelsch boek geschreven en iedereen die de ideeën van dat boek aanhangt is geen volwaardige mensch meer en des duyvelsch.' Ik koester weinig hoop. Laatst gewijzigd door Ganzenbordfan : 11 december 2010 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() flink! je bent net een veertienjarige autochtoonse puber!
goed zo!
![]() |
![]() |