Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2010, 23:05   #41
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Begrijp je wel wat ik bedoel ? De mens van enkele decennia [geleden?]lijkt gewoon bedrijviger en creatiever.
'Lijkt' is het belangrijkste woord in die zin denk ik.
Oud 13 december 2010, 23:12   #42
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mare Nostrum Bekijk bericht
héél correcte analyse : als we het ergste willen voorkomen dan moeten er offers gebracht worden : hoe langer we wachten hoe groter het offer...

de geschiedenis herhaalt zich : Hitler heeft 'men' ook maar laten betijen totdat het te laat was en er éérst miljoenen doden vielen en een gans continent in de as werd gelegd alvorens 'het kwaad' overwonnen was!

Gaan we deze keer weer wachten totdat de duivel (de islam als agressieve politieke religie) té groot is geworden om nog onder controle te kunnen houden??????????????????????
Die duivel ?*s al te groot om nog onder controle te houden/brengen, ik denk dat we 'the point of no return' reeds gepasseerd zijn, ben niet zo optimistisch in deze als Sus, maar ja...zonder geweld en bloedvergieten zal het niet meer goed komen. Kijk naar alle landen waar ieslaam zijn gore klauwen heeft ingeslagen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 23:28   #43
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ikzelf zie het niet zo somber in, nog niet althans, en ga er vanuit dat "we" over honderd jaar nog altijd bestaan, en dat Europa dan grotendeels islamrein zal zijn.
Van "Judenrein" naar "islamrein", jullie waanbeelden zijn dezelfde gebleven, maar jullie zullen steeds het onderspit delven.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 23:33   #44
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Iederéén zal het onderspit delven en niet in het minst de mohamedanen zèlf die zich nu zo makkelijk genesteld hebben in het westen waar ze nog steeds de vrijheden hebben die onze voorouders verworven hebben, ook die zullen ze aan hun mohamedaanse neus zien voorbijgaan, zal niet meer zo makkelijk zijn mohamedaan te spelen beschermd door westerse vrijheden, want die zullen er dan niet meer zijn.
Oud 13 december 2010, 23:41   #45
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Die duivel ?*s al te groot om nog onder controle te houden/brengen, ik denk dat we 'the point of no return' reeds gepasseerd zijn, ben niet zo optimistisch in deze als Sus, maar ja...zonder geweld en bloedvergieten zal het niet meer goed komen. Kijk naar alle landen waar ieslaam zijn gore klauwen heeft ingeslagen!
Overal waar de geweldadige doodscultus van die mislukte maangod neerstrijkt, eindigt het vroeg of laat met bloedvergieten. Ik maak me allang geen illusies meer dat dat nu voor de verandering niet zo zal zijn. Het feit dat Europa onontkoombaar zal branden en bloeden heb ik dan ook al geaccepteerd, net zoals ik geaccepteerd heb dat ik voorbereid dien te zijn op de dag dat de pleuris uit zal breken. Hoe eerder dat zal gebeuren, hoe meer de schade, die voor iedereen sowieso groot gaat zijn, beperkt zal kunnen worden. (Burger)oorlogen zijn een verschrikkelijk iets, maar uiteindelijk sterf ik liever dan dat ik me mijn vrijheid en waardigheid laat afnemen door te buigen voor die woestijnideologie.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 23:45   #46
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Van "Judenrein" naar "islamrein", jullie waanbeelden zijn dezelfde gebleven, maar jullie zullen steeds het onderspit delven.
Gefeliciteerd met de door u behaalde 100 godwinpuntjes. U heeft daarmee zojuist een lolly gewonnen, en krijgt er, omdat u zo heerlijk beet, nog een extra lolly bij.
Oud 14 december 2010, 00:05   #47
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gefeliciteerd met de door u behaalde 100 godwinpuntjes. U heeft daarmee zojuist een lolly gewonnen, en krijgt er, omdat u zo heerlijk beet, nog een extra lolly bij.
Ijslolly, want het zal een erg koud 'ontwaken' zijn!
Oud 14 december 2010, 00:21   #48
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grapjas! Jij bent degene die over "islamrein" bent begonnen, ik niet.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 11:18   #49
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Met een minzame glimlach sla ik uw reacties gade, en noteer tegelijkertijd dat het onvoorstelbaar is dat iemand die zich doorgaans op zijn intelligentie en afwezigheid van vooringenomenheid meent te moeten beroepen, blijk geeft van het tegenovergestelde en aldus volgens het vast stramien ageert. Toch wel enigzins ontluisterend eigenlijk.
Oud 19 december 2010, 18:55   #50
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

http://www.123video.nl/playvideos.as...3f575587d7%2C0
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 22:38   #51
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Tijd om in opstand te komen he mannen.
Ikke eerste rij.
Oud 20 december 2010, 00:37   #52
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Laatst vroeg ik mij af hoeveel joden er eigenlijk vandaag in Europa zouden leven, zonder de 2de wereldoorlog ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 00:38   #53
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent er op ingegaan.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2010, 20:27   #54
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Jij bent er op ingegaan.
En dan?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 20:59   #55
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Is ook beter zo Eber, misschien kiest de Vlaming wel zelf om niet verder te bestaan, misschien kiest de Europeaan wel zelf om niet verder te bestaan, opdat hun nakomelingen niet hoeven te leven in een verloederd continent, verloederd door incompetente politici en massa-achterlijkheids-immigratie, de dag dat de 'verrijkertjes' zèlf moeten zorgen voor hun uitkeringen/pensioen/dokterskosten e.d., de verzorgingsstaat zèlf in stand moeten houden, opgebouwd door onze voorouders voor hun nakomelingen, de dag dat het allemaal 'op' is, mooiste dag ooit, ik hoop het mee te maken, zal niet voor morgen zijn ... zal 'koud wakker worden' zijn voor alles wat de tak waar ze opzitten nu druk afzagen!
Ze zullen zich allemaal ineens, plotsklaps bevinden in achterlijkheid en armoede die ze ooit ontvlucht zijn. Mooi zo !

Of dacht jij dat jouw reppertjes & Cº in staat zijn om de boel welvarend te houden, indien zo, waarom zijn ze dan hun thuislanden massaal ontvlucht op zoek naar betere oorden en niet zèlf in eigen land de handen uit de mouwen gestoken... ???

Ik denk dat het anders zal lopen. De moslims in het algemeen hebben meestal een kroostrijk gezin. België is een klein land. En er komen dan nog al die asielzoekers bij. België zal gewoon overbevolkt zijn. Te veel inwoners per vierkante meter. Nu al is er al bijna geen open ruimte meer en als het eens hard regent, kan het water niet in de grond dringen. En de autochtonen zullen mee de dupe zijn. Maar ja, op VRT en VTM hebben ze gezegd dat het Vlaams belang slecht is en te veel Vlamingen laten zich makkelijk hersenspoelen. CDenV, SP.A en VLD hebben nog altijd te veel stemmen. De Vlaming zoekt het zelf.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 21:05   #56
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Waarom werken dan? Stop met werken! Ze verdienen dat niet!
Goede vraag. Wie nu geen werk heeft, maakt het Elio moeilijker bij zijn plan om de Vlamingen te laten werken voor zijn regime. Als ge nu wél gaat werken, dan zorgen CDenV, SP.A en VLD ervoor dat ze u uw geld kunnen afpakken. Als ge niet werkt, dan gaat dat niet.
Oud 11 september 2011, 21:17   #57
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Iederéén zal het onderspit delven en niet in het minst de mohamedanen zèlf die zich nu zo makkelijk genesteld hebben in het westen waar ze nog steeds de vrijheden hebben die onze voorouders verworven hebben, ook die zullen ze aan hun mohamedaanse neus zien voorbijgaan, zal niet meer zo makkelijk zijn mohamedaan te spelen beschermd door westerse vrijheden, want die zullen er dan niet meer zijn.
Vroeger gingen veel kinderen dood omdat de geneeskunde nog niet zo ver stond. Het is eigenlijk niet moeilijk om het de moslims onmogelijk en onleefbaar te maken. Maar ja, dan zijn de autochtonen mee het slachtoffer, natuurlijk. De keuze is simpel: Ofwel willen de moslims leven zoals vroeger en laten ze hun kinderen sterven, omdat ze vroeger die medicatie of die scanners niet hadden. Maar ja, dat ligt moreel natuurlijk moeilijk. Ofwel helpt het Westen om het kroostrijk gezin van de moslims te overleven en houdt de moderne geneeskunde het kroostrijk gezin in leven. Maar dan is België overbevolkt. Met andere woorden: de moderne geneeskunde kan het de moslims onmogelijk maken wegens plaatsgebrek voor hun kroostrijke gezinnen. Uiteindelijk zal het zijn van: Ah ja, de dokter heeft uw kinderen het leven gered, maar nu is er geen plaats om hier met zovelen te wonen. En dan kunnen de moslims boos zijn op de Vlamingen omdat Vlaanderen niet groter is en omdat de Vlamingen geen plaats hebben voor hun kroostrijk gezin. Dan kunnen ze zeggen: "Ge zijt racist, want er is hier geen plaats genoeg voor mijn kinderen!"

Laatst gewijzigd door Stefanie : 11 september 2011 om 21:21.
Oud 11 september 2011, 22:14   #58
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Vroeger gingen veel kinderen dood omdat de geneeskunde nog niet zo ver stond. Het is eigenlijk niet moeilijk om het de moslims onmogelijk en onleefbaar te maken. Maar ja, dan zijn de autochtonen mee het slachtoffer, natuurlijk. De keuze is simpel: Ofwel willen de moslims leven zoals vroeger en laten ze hun kinderen sterven, omdat ze vroeger die medicatie of die scanners niet hadden. Maar ja, dat ligt moreel natuurlijk moeilijk. Ofwel helpt het Westen om het kroostrijk gezin van de moslims te overleven en houdt de moderne geneeskunde het kroostrijk gezin in leven. Maar dan is België overbevolkt. Met andere woorden: de moderne geneeskunde kan het de moslims onmogelijk maken wegens plaatsgebrek voor hun kroostrijke gezinnen. Uiteindelijk zal het zijn van: Ah ja, de dokter heeft uw kinderen het leven gered, maar nu is er geen plaats om hier met zovelen te wonen. En dan kunnen de moslims boos zijn op de Vlamingen omdat Vlaanderen niet groter is en omdat de Vlamingen geen plaats hebben voor hun kroostrijk gezin. Dan kunnen ze zeggen: "Ge zijt racist, want er is hier geen plaats genoeg voor mijn kinderen!"
je begrijpt 't nog niet echt denk ik, je hebt 't nog niet door.

Er z?*l geen moderne geneeskunde meer zijn, zelfs d?*t niet meer, eens...

Islam houdt èlke vooruitgang tegen, adapteert niet ?*n de maatschappij waar ze zich nestelt, neemt over en voert haar eigen 'cultuur' in, 'n cultuur van kamelenpis drinken als je ziek bent...wèlke vooruitgang is er waargenomen in de islamitische wereld sinds 't ontstaan van islam?

W?*t heeft islam ooit bijgedragen aan de wereld...behalve de cultuur die ze overwonnen hebben, vernietigen, wat?

Laatst gewijzigd door SDX : 11 september 2011 om 22:15.
Oud 11 september 2011, 22:17   #59
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
je begrijpt 't nog niet echt denk ik, je hebt 't nog niet door.

Er z?*l geen moderne geneeskunde meer zijn, zelfs d?*t niet meer, eens...

Islam houdt èlke vooruitgang tegen, adapteert niet ?*n de maatschappij waar ze zich nestelt, neemt over en voert haar eigen 'cultuur' in, 'n cultuur van kamelenpis drinken als je ziek bent...wèlke vooruitgang is er waargenomen in de islamitische wereld sinds 't ontstaan van islam?

W?*t heeft islam ooit bijgedragen aan de wereld...behalve de cultuur die ze overwonnen hebben, vernietigen, wat?
Ah, in dat geval gaat de kindersterfte omhoog. Maar zo lang de Vlamingen de levens van hun kroostrijk gezin willen redden...
Oud 11 september 2011, 22:20   #60
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Ah, in dat geval gaat de kindersterfte omhoog. Maar zo lang de Vlamingen de levens van hun kroostrijk gezin willen redden...
Wat bedoel je?

Is 't geen nobel streven om kinderlevens te redden indien de mogelijkheden er zijn?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be