Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 16 maart 2011, 20:31   #41
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
U speknek noemen zou u dus onaanvaardbaar vinden?
Neen, dat heb ik niet beweerd.
artisjok is offline  
Oud 16 maart 2011, 20:34   #42
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dit is nu al de 3de X dat ik dit aankaart, weet nog steeds niet wie er gaat bepalen wat 'n belediging is, wat 'n persoonlijke aanval is.

Is 't de 'beledigde' die dit bepaalt?

Is; "Stikt in Uw spekkotteleten, speknek, racistische Vlamen, klootjesvolk e.d.' 'n belediging, 'n persoonlijke aanval, of gewoon maar; 'recht voor de raap, waar binnensmonds om moet geglimlacht worden'?

Natuurlijk enkel als 'n bepaalde persoon die uitspraken doet, die U - oh wonder - naar goede gewoonte, nooit gezien heeft!
Ik heb je daar op geantwoord.
http://forum.politics.be/showthread....84#post5329484
artisjok is offline  
Oud 16 maart 2011, 20:36   #43
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier is wellicht al iets van 'n aanleiding te vinden.

Post # 4150.
Ik vrees dat de post waar je naar verwijst slecht een deel weergeeft.

Scrol verder naar post #4152
artisjok is offline  
Oud 16 maart 2011, 20:40   #44
Sus Iratus
Banneling

Standaard

http://forum.politics.be/showthread....20#post5363820
Sus Iratus is offline  
Oud 16 maart 2011, 20:42   #45
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Het zou handig zijn mocht de moderatie, als ze bannen, meteen ook de reden geven. Zou idiote toestanden als dit vermijden.
Oud 16 maart 2011, 20:49   #46
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showthread....17#post5364017
artisjok is offline  
Oud 16 maart 2011, 20:52   #47
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik vrees dat je daar nogal wat zaken door elkaar rammelt. maar goed; de moderatie beslist, prima, als de moderatie consequent en onpartijg is, zal ik, noch 'n ander daar problemen mee hebben, zoals ik eerder schreef, wat geldt voor de ene, geldt ook voor 'n ander, indien ik strafpunten krijg omdat ik over de schreef ging, leg ik me daarbij neer zonder mopperen, maar, er is 'n maar, als anderen om dezelfde uitspraken of zelfs ergere niet bestraft worden, de posten gewoon verwijderd worden om toch maar geen bewijzen achter te laten en geen punten hoeven uitdelen, dan is er wel degelijk sprake van partijdigheid, iederéén gelijk dus!

Bovendien schreef ik (je link):
Citaat:
Is iemands identiteit bekendmaken 'n overtreding, niet als betreffende persoon die zelf heeft prijsgegeven, is daar 'n lage opmerking aan vastknopen over iemands werksituatie 'n persoonlijke aanval en deze zelfs herhaaldelijk plaatsen, in Uw geval in 1ste instantie niet blijkbaar, pas n�* 'n storm van verontwaardiging werd er 'n poging gedaan van onpartijdigheid, ikzelf beschouwde die uitspraken als 1. Persoonlijke aanval en
Waarop jij antwoordt (alsof je neus bloedt):
Citaat:
Zolang ik niet weet waarom mijn schrijfsel een persoonlijke aanval was kan ik hier spijtig genoeg niet op antwoorden.
Maar tóch wist je bést waar 't om ging, want je volgende repliek was:
Citaat:
2X schreef ik die opmerking neer, omdat alice onverdroten doorging met het vragen naar cijfers. Nochtans had ik meermaals de link van de site gegeven; waar het mogelijk is alle cijfers voor alle deelgroepen aan te maken.
Je wist dus maar al te goed waarover 't ging en dát was immers óók 'n lage, persoonlijke aanval aan alice gericht.

Dus hou op met zedenpreken en de moraalridder uit te hangen, je bezondigt je er zelf aan!
Citaat:
Je heb toch geen beledigingen en scheldwoorden nodig om je mening weer te geven.
Persoonlijke, lage opmerkingen over iemands privé leven heb jij blijkbaar dus wél nodig om je mening weer te geven!

Blijkbaar mogen je troetsels hier wel schelden, beledigen en persoonlijke aanvallen lanceren, daar kijk je minzaam glimlachend overheen, dat noem je 'adequaat' antwoorden!
Anderen dan weer niet?

Ik pleit voor streng, maar rechtvaardig!
Iedereen gelijk.

U ook?
SDX is offline  
Oud 16 maart 2011, 20:52   #48
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Het zou handig zijn mocht de moderatie, als ze bannen, meteen ook de reden geven. Zou idiote toestanden als dit vermijden.
Ja, dat is juist.
En voor amnestie ook.
artisjok is offline  
Oud 16 maart 2011, 20:53   #49
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat de post waar je naar verwijst slecht een deel weergeeft.

Scrol verder naar post #4152
Geef dan eens 'n link naar die post, die U blijkbaar wel gelezen zou hebben en er méér aan de hand was?

Laatst gewijzigd door SDX : 16 maart 2011 om 20:54.
SDX is offline  
Oud 16 maart 2011, 20:55   #50
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, dat is juist.
En voor amnestie ook.
maar ondertussen doe je rustig mee idioot.
dat moet dan toch wel heel leuk zijn.
misschien moet ik eens mee beginnen doen
Oud 16 maart 2011, 20:56   #51
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Cochinello een vrouw ? Ik denk eerder aan een man bij de naam alleen al. Die persoon dacht wel dat ik een hautaine franskiljonse madame was .
'Varkentje' kan best op een vrouw slaan, hoewel 'el cochinillo' op zich inderdaad mannelijk is.

Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 16 maart 2011 om 20:59.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 16 maart 2011, 21:01   #52
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
'Varkentje' kan best op een vrouw slaan, hoewel 'el cochinillo' op zich inderdaad mannelijk is.
Dan zou het 'la cochinilla' zijn, inderdaad. Nu, niet iedereen kent een basis van het Spaans.
Scarabaeida is offline  
Oud 16 maart 2011, 21:06   #53
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Met naam & toenaam van de melder..het zou een stuk schelen in dat serieêl geklikkerdeklik..
Eigenzinnig is offline  
Oud 16 maart 2011, 21:09   #54
Sus Iratus
Banneling

Standaard

In deze draad wordt door de grote baas van het forum kort verteld waarom sommige forumleden destijds amnestie kregen. Die uitleg was -oh verrassing- niet genoeg voor artisjok, dus moest er naar de bekende weg gevraagd worden, en hier krijgt artisjok vervolgens antwoord van de moderatie.
Sus Iratus is offline  
Oud 16 maart 2011, 21:15   #55
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat je daar nogal wat zaken door elkaar rammelt. maar goed; de moderatie beslist, prima, als de moderatie consequent en onpartijg is, zal ik, noch 'n ander daar problemen mee hebben, zoals ik eerder schreef, wat geldt voor de ene, geldt ook voor 'n ander, indien ik strafpunten krijg omdat ik over de schreef ging, leg ik me daarbij neer zonder mopperen, maar, er is 'n maar, als anderen om dezelfde uitspraken of zelfs ergere niet bestraft worden, de posten gewoon verwijderd worden om toch maar geen bewijzen achter te laten en geen punten hoeven uitdelen, dan is er wel degelijk sprake van partijdigheid, iederéén gelijk dus!

Bovendien schreef ik (je link):

Waarop jij antwoordt (alsof je neus bloedt):

Maar tóch wist je bést waar 't om ging, want je volgende repliek was:

Je wist dus maar al te goed waarover 't ging en dát was immers óók 'n lage, persoonlijke aanval aan alice gericht.
Ik wist goed waarop jij doelde; maar volgens de moderatie was dat geen persoonlijke aanval.
Ik kreeg voor een post in deze draad een waarschuwing voor een persoonlijke aanval. De moderatie heeft mij niet geantwoord op mijn vraag waarom dit een persoonlijke aanval was. Zolang ik niet weet waarom het een persoonlijke aanval was; kan ik daar niet over discussiëren en mij niet verdedigen.

Citaat:
Dus hou op met zedenpreken en de moraalridder uit te hangen, je bezondigt je er zelf aan!

Persoonlijke, lage opmerkingen over iemands privé leven heb jij blijkbaar dus wél nodig om je mening weer te geven!
Een opmerking die de persoon in kwestie zelf neerschreef op dit forum.
Als ik verwijs naar jouw zwembad in Spanje; is dat dan vrijgeven van privé informatie?

Citaat:
Blijkbaar mogen je troetsels hier wel schelden, beledigen en persoonlijke aanvallen lanceren, daar kijk je minzaam glimlachend overheen, dat noem je 'adequaat' antwoorden!
Anderen dan weer niet?
Dat noemde ik NIET adequaat antwoorden.

Citaat:
Ik pleit voor streng, maar rechtvaardig!
Iedereen gelijk.

U ook?
Ja. Natuurlijk.
artisjok is offline  
Oud 16 maart 2011, 21:17   #56
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Dan zou het 'la cochinilla' zijn, inderdaad. Nu, niet iedereen kent een basis van het Spaans.
Mijn kennis beperkte zich tot weten dat 'cochinillo' varkentje of iets dergelijks betekent. Ik heb 'la cochinilla' opgezocht en blijkbaar is dat eerder een soort bladluis. Men leert toch elke dag iets bij.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 16 maart 2011, 21:18   #57
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
In deze draad wordt door de grote baas van het forum kort verteld waarom sommige forumleden destijds amnestie kregen. Die uitleg was -oh verrassing- niet genoeg voor artisjok, dus moest er naar de bekende weg gevraagd worden, en hier krijgt artisjok vervolgens antwoord van de moderatie.
Uiteindelijk krijgen we toch nog een overtuigende motivatie.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=127
artisjok is offline  
Oud 16 maart 2011, 21:23   #58
abou Anis
Minister-President

Standaard

Cochinello was gewoon een dubbelnick van Circe. Een die hij/zij waarschijnlijk aangemaakt heeft omdat hij/zij na de amnestie van eind vorig jaar op korte tijd weer veel banpunten verzameld had en er dus een ander vehikel nodig was.
Het is een beproefde werkwijze van Circe om zich bij tijd en wijlen voor te doen als man. In het verleden heeft ze dat nog gedaan (niet noodzakelijk op dit forum).
abou Anis is offline  
Oud 16 maart 2011, 21:30   #59
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een geluk voor sommigen hier dat "eindeloos zagen" geen banpunten oplevert.
2

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline  
Oud 16 maart 2011, 21:32   #60
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Cochinello was gewoon een dubbelnick van Circe. Een die hij/zij waarschijnlijk aangemaakt heeft omdat hij/zij na de amnestie van eind vorig jaar op korte tijd weer veel banpunten verzameld had en er dus een ander vehikel nodig was.
Het is een beproefde werkwijze van Circe om zich bij tijd en wijlen voor te doen als man. In het verleden heeft ze dat nog gedaan (niet noodzakelijk op dit forum).
en u weet dat omdat ...?
Eigenzinnig is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be