![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....84#post5329484 |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou handig zijn mocht de moderatie, als ze bannen, meteen ook de reden geven. Zou idiote toestanden als dit vermijden.
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien schreef ik (je link): Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus hou op met zedenpreken en de moraalridder uit te hangen, je bezondigt je er zelf aan! Citaat:
Blijkbaar mogen je troetsels hier wel schelden, beledigen en persoonlijke aanvallen lanceren, daar kijk je minzaam glimlachend overheen, dat noem je 'adequaat' antwoorden! Anderen dan weer niet? Ik pleit voor streng, maar rechtvaardig! Iedereen gelijk. U ook?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef dan eens 'n link naar die post, die U blijkbaar wel gelezen zou hebben en er méér aan de hand was?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 16 maart 2011 om 20:54. |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar ondertussen doe je rustig mee idioot.
dat moet dan toch wel heel leuk zijn. misschien moet ik eens mee beginnen doen ![]()
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'Varkentje' kan best op een vrouw slaan, hoewel 'el cochinillo' op zich inderdaad mannelijk is.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 16 maart 2011 om 20:59. |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zou het 'la cochinilla' zijn, inderdaad. Nu, niet iedereen kent een basis van het Spaans.
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() In deze draad wordt door de grote baas van het forum kort verteld waarom sommige forumleden destijds amnestie kregen. Die uitleg was -oh verrassing- niet genoeg voor artisjok, dus moest er naar de bekende weg gevraagd worden, en hier krijgt artisjok vervolgens antwoord van de moderatie.
|
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kreeg voor een post in deze draad een waarschuwing voor een persoonlijke aanval. De moderatie heeft mij niet geantwoord op mijn vraag waarom dit een persoonlijke aanval was. Zolang ik niet weet waarom het een persoonlijke aanval was; kan ik daar niet over discussiëren en mij niet verdedigen. Citaat:
Als ik verwijs naar jouw zwembad in Spanje; is dat dan vrijgeven van privé informatie? Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=127 |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Cochinello was gewoon een dubbelnick van Circe. Een die hij/zij waarschijnlijk aangemaakt heeft omdat hij/zij na de amnestie van eind vorig jaar op korte tijd weer veel banpunten verzameld had en er dus een ander vehikel nodig was.
Het is een beproefde werkwijze van Circe om zich bij tijd en wijlen voor te doen als man. In het verleden heeft ze dat nog gedaan (niet noodzakelijk op dit forum). |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() 2
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|