![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou kunnen antwoorden dat dat bij u specifiek komt omdat u te dom bent om mijn punt te snappen.
Maar als ik de verenigde paniekreflex van onze linkiewinkies op mijn posting zie...en ik weet dat er ten minste een paar zijn die snappen wat ik bedoel...dan denk ik dat linkieworld inderdaad in paniek is door een eventueel aantasten van hun mediamonopolie.... Het feit dat de schuldvraag van dat clerikaal krapuul door niemand wordt in vraag gesteld doet blijkbaar niet ter zake op het ogenblik dat zij hun absolute macht in gevaar weten... En dat, mijn beste, noem ik paniek... ![]()
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad, ik dacht nog: "schrijf nu niet het verkeerde".
Hey presto. ![]()
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 15 april 2011 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest, geen enkele reden tot paniek, en al zeker niet na uw hoogst intellectuele bijdrage tot het debat.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 april 2011 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarop wacht Wouter Beke om Vangheluwe lijsttrekker te benoemen bij de volgende verkiezingen? Dat wordt dan uiteraard weer eens een klinkende erkieingsoverwinning voor de tsjeven, waarna de koning Monseigneur Roger Vangheluwe wel tot koninklijk formateur zal moeten benoemen. Ik zie 't al gebeuren. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 april 2011 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Ik vind het triest dat een paar kleptomanen uit de Wetstraat ook weer hun opinie moeten geven. Ze ontkennen altijd hun eigen kleptomane gedrag en het is deze wetgevende macht die na maandenlange parlementaire commissies de verjaring wilt optrekken met maar 5 schamele jaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2.800€.
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Ik heb heel dat interview in de krant gelezen en wat er op de voorpagina's verschijnt en in de TV-journaals is uit de context getrokken.
Advocaten, psychiaters, psychologen, politiekers,....allemaal moeten ze hun zegje weer doen, zoals verleden week bij het drama in Nederland. Maar de dader ? Nee, die hebben ze nooit persoonlijk gesproken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geluwe is een dorp in het zuiden van W.-Vlaanderen
Als je aan een inwoner ervan vraagt: "Van waar ben je ?" Wat moet die mens dan antwoorden ? (En als z'n voornaam dan nog Roger zou zijn...) Efkens relativeren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() 2
Enerzijds zal linkieworld iedereen afbranden die niet wil meedoen aan hun mediatiek opgepookte hysterie. Maar morgen komen ze dan wel weer janken dat "de mensen" geen vertouwen meer hebben in het gerecht en de instellingen. Van mij mogen ze morgen van Geluwe interneren op Molokai om zichzelf "stukje bij beetje" te ontdekken ( ![]() Vandaag loopt extreem linkiewinkie Luc Versteylen volledig vrij rond....hoe zit het met zijn slachtoffers?...ik walg van die arbitraire en selectieve linkiewinkiehysterie...
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ja, laat ons het allemaal wat relativeren. Het is niet alsof hij zijn neefjes bruut verkracht heeft of zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn (bijna) altijd sluwe slimmeriken. Als je zo een wil "pakken" moet je onmenselijk vroeg opstaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat vangheluwe veel geinsinueerd en nog meer gelogen heeft over dat geld geven, maar doe nu niet alsof het chanteren van een pedofiel een onrealistische fantasie is... Vangheluwe blijft een vieselijke kinderprutser, gechanteerd of niet..alleen mijn idee over het 'getraumatiseerd slachtoffertje' zou wel serieus wijzigen in het geval van een chantage ( wat ik nogmaals ernstig betwijfel ).. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw vriendjes hebben al 1300 jaar een kinderprutser als 'lijsttrekker'...ik vraag me af waar gij u weer druk om maakt.. En kom weer niet zeiken dat men alle gelovige moslims wil linken aan een pedofeet, want uw CD&V linkje met een pedobisschop is zeker niks om fier over te zijn.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 15 april 2011 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |