Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2011, 14:19   #41
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
hoe komt het dat u altijd zo'n wartaal uitkraamt ??
Ik zou kunnen antwoorden dat dat bij u specifiek komt omdat u te dom bent om mijn punt te snappen.
Maar als ik de verenigde paniekreflex van onze linkiewinkies op mijn posting zie...en ik weet dat er ten minste een paar zijn die snappen wat ik bedoel...dan denk ik dat linkieworld inderdaad in paniek is door een eventueel aantasten van hun mediamonopolie....
Het feit dat de schuldvraag van dat clerikaal krapuul door niemand wordt in vraag gesteld doet blijkbaar niet ter zake op het ogenblik dat zij hun absolute macht in gevaar weten...
En dat, mijn beste, noem ik paniek...
Oud 15 april 2011, 14:19   #42
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
eerder te laat, denk ik.
Inderdaad, ik dacht nog: "schrijf nu niet het verkeerde".

Hey presto.

Laatst gewijzigd door Dionysus : 15 april 2011 om 14:21.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 14:23   #43
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En die rooie smeerlappen in de media die er heibel over maken ook eens aanpakken, hé?
Vangheluwe vroeg geen geld aan VT4 voor 't interview. Werd VT4 misschien betaald door de Loge of door de PS om dat uit te zenden? Die dienen met de loep te worden onderzocht, hé?.
De VRT en VTM laten mensen aan het woord om er heibel over te maken. Niet omdat ze echt geschokt zijn dat VT4 Vangeluwe een forum gegeven heeft, maar wel omdat een minizender met een nieuwsredactie van hooguit 5 man erin geslaagd is om zenders met redacties van enkele 100den de loef af te steken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 14:24   #44
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik zou kunnen antwoorden dat dat bij u specifiek komt omdat u te dom bent om mijn punt te snappen.
Maar als ik de verenigde paniekreflex van onze linkiewinkies op mijn posting zie...en ik weet dat er ten minste een paar zijn die snappen wat ik bedoel...dan denk ik dat linkieworld inderdaad in paniek is door een eventueel aantasten van hun mediamonopolie....
Het feit dat de schuldvraag van dat clerikaal krapuul door niemand wordt in vraag gesteld doet blijkbaar niet ter zake op het ogenblik dat zij hun absolute macht in gevaar weten...
Je ziet spoken, er is hier geen spoor van paniek te bespeuren.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 14:25   #45
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Met onsamenhangende wartaal, heb ik dikwijls problemen, ja. Maar noem het gerust domheid. Van u verdraag ik dat, van intelligente lui daarentegen....
Maar voor de rest, geen enkele reden tot paniek, en al zeker niet na uw hoogst intellectuele bijdrage tot het debat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 15 april 2011 om 14:26.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 14:26   #46
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
De VRT en VTM laten mensen aan het woord om er heibel over te maken. Niet omdat ze echt geschokt zijn dat VT4 Vangeluwe een forum gegeven heeft, maar wel omdat een minizender met een nieuwsredactie van hooguit 5 man erin geslaagd is om zenders met redacties van enkele 100den de loef af te steken.
Euh, VTM heeft deze middag zelf een interview (of toch poging tot) met Vangheluwe uitgezonden. Ze hadden zelfs een reporter ter plaatse. Uiteraard toont VT4 dat interview alleen maar voor de kijkcijfers. Et alors? Intentie =/= effect.
Oud 15 april 2011, 14:27   #47
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
dat clerikaal krapuul
Idd, eindelijk de juiste term.

Waarop wacht Wouter Beke om Vangheluwe lijsttrekker te benoemen bij de volgende verkiezingen? Dat wordt dan uiteraard weer eens een klinkende erkieingsoverwinning voor de tsjeven, waarna de koning Monseigneur Roger Vangheluwe wel tot koninklijk formateur zal moeten benoemen. Ik zie 't al gebeuren.

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 april 2011 om 14:33.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 14:33   #48
kameleon
Minister

Standaard

Ik vind het triest dat een paar kleptomanen uit de Wetstraat ook weer hun opinie moeten geven. Ze ontkennen altijd hun eigen kleptomane gedrag en het is deze wetgevende macht die na maandenlange parlementaire commissies de verjaring wilt optrekken met maar 5 schamele jaren.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 14:40   #49
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus Bekijk bericht
Ja, ik twijfel ook nog.
Hij kan ook een doortrapte smeerl x p zijn he.
Als je hem hoort is niet zo helemaal erg.
Die jongens hadden dat graag.
Oud 15 april 2011, 14:42   #50
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ja, kijk eens aan! Als hij dat neefje maar zachtjes verkracht heeft, is die hele mediahetze natuurlijk helem�*�*l van de pot gerukt! Dat neefje moest in 't cachot gedraaid worden! Zijn gulle, lieve, zacht-verkrachtende nonkel zo in een slecht daglicht stellen. Wat denkt die wel!
Een pensioen van ... hoeveel was 't ook weer dat we 'nonkel Roger' nu betalen?
Oud 15 april 2011, 14:43   #51
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een pensioen van ... hoeveel was 't ook weer dat we 'nonkel Roger' nu betalen?
2.800€.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 14:46   #52
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Verre van mij om de daden van Van Gheluwe goed te praten. De man beging een ernstige fout tegen zijn moraal die hij verkondigde en als priester weegt dat nog zwaarder natuurlijk.

Maar toch ga ik niet meehuilen met de wolven in het bos. De man gaf eerlijk antwoord op de vragen van de journalist en nu is het weer niet goed.

Bovendien stel ik me vragen over die neef. Waarom kwam die elke keer om geld vragen? Volgens mij werd Van Gheluwe met regelmaat van een goede klok gechanteerd door zijn neef. En toen Van Gheluwe niet meer wilde (of kon) betalen, gingen de poppen pas aan het dansen. Maw, het is niet alleen een morele kwestie, het is ook helaas een geldkwestie met een kwalijke reuk.
De nagel op de kop !

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 14:53   #53
kameleon
Minister

Standaard

Ik heb heel dat interview in de krant gelezen en wat er op de voorpagina's verschijnt en in de TV-journaals is uit de context getrokken.

Advocaten, psychiaters, psychologen, politiekers,....allemaal moeten ze hun zegje weer doen, zoals verleden week bij het drama in Nederland.
Maar de dader ? Nee, die hebben ze nooit persoonlijk gesproken.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 14:54   #54
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Geluwe is een dorp in het zuiden van W.-Vlaanderen
Als je aan een inwoner ervan vraagt: "Van waar ben je ?"
Wat moet die mens dan antwoorden ?
(En als z'n voornaam dan nog Roger zou zijn...)

Efkens relativeren...
Oud 15 april 2011, 14:59   #55
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De nagel op de kop !

2

Enerzijds zal linkieworld iedereen afbranden die niet wil meedoen aan hun mediatiek opgepookte hysterie.
Maar morgen komen ze dan wel weer janken dat "de mensen" geen vertouwen meer hebben in het gerecht en de instellingen.

Van mij mogen ze morgen van Geluwe interneren op Molokai om zichzelf "stukje bij beetje" te ontdekken (). Maar geef de man toch tenminste de kans op een glimp van rechtspleging.

Vandaag loopt extreem linkiewinkie Luc Versteylen volledig vrij rond....hoe zit het met zijn slachtoffers?...ik walg van die arbitraire en selectieve linkiewinkiehysterie...
Oud 15 april 2011, 15:05   #56
Steve_M

Standaard

Citaat:
2

Enerzijds zal linkieworld iedereen afbranden die niet wil meedoen aan hun mediatiek opgepookte hysterie.
Maar morgen komen ze dan wel weer janken dat "de mensen" geen vertouwen meer hebben in het gerecht en de instellingen.

Van mij mogen ze morgen van Geluwe interneren op Molokai om zichzelf "stukje bij beetje" te ontdekken (). Maar geef de man toch tenminste de kans op een glimp van rechtspleging.

Vandaag loopt extreem linkiewinkie Luc Versteylen volledig vrij rond....hoe zit het met zijn slachtoffers?...ik walg van die arbitraire en selectieve linkiewinkiehysterie...
Welke rechtspleging? De enige reden dat Vangheluwe breed glimlachend zit te vertellen over zijn viespeukerij is dat de feiten verjaard zijn.
Oud 15 april 2011, 15:06   #57
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Geluwe is een dorp in het zuiden van W.-Vlaanderen
Als je aan een inwoner ervan vraagt: "Van waar ben je ?"
Wat moet die mens dan antwoorden ?
(En als z'n voornaam dan nog Roger zou zijn...)

Efkens relativeren...
Ja, laat ons het allemaal wat relativeren. Het is niet alsof hij zijn neefjes bruut verkracht heeft of zo.
Oud 15 april 2011, 15:07   #58
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
2

Versteylen is een jezuïet.
Dat zijn (bijna) altijd sluwe slimmeriken.
Als je zo een wil "pakken" moet je onmenselijk vroeg opstaan.

Oud 15 april 2011, 16:04   #59
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Met een beetje geluk zijn die feiten nog niet verjaard, dan kunnen we de verkrachte neef nog in de cel smijten. Gerechtigheid!
Hangt het kind niet uit..

Ik denk dat vangheluwe veel geinsinueerd en nog meer gelogen heeft over dat geld geven, maar doe nu niet alsof het chanteren van een pedofiel een onrealistische fantasie is...

Vangheluwe blijft een vieselijke kinderprutser, gechanteerd of niet..alleen mijn idee over het 'getraumatiseerd slachtoffertje' zou wel serieus wijzigen in het geval van een chantage ( wat ik nogmaals ernstig betwijfel )..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 16:09   #60
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Idd, eindelijk de juiste term.

Waarop wacht Wouter Beke om Vangheluwe lijsttrekker te benoemen bij de volgende verkiezingen? Dat wordt dan uiteraard weer eens een klinkende erkieingsoverwinning voor de tsjeven, waarna de koning Monseigneur Roger Vangheluwe wel tot koninklijk formateur zal moeten benoemen. Ik zie 't al gebeuren.

Uw vriendjes hebben al 1300 jaar een kinderprutser als 'lijsttrekker'...ik vraag me af waar gij u weer druk om maakt..

En kom weer niet zeiken dat men alle gelovige moslims wil linken aan een pedofeet, want uw CD&V linkje met een pedobisschop is zeker niks om fier over te zijn..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 15 april 2011 om 16:09.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be