![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Hou u dus toch niet van de domme alstublieft! |
||
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
heb eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord. en ik woon nochtans in de buurt. en ik vraag me samen met de rest hier inderdaad af hoe ze dat zullen gaan doen, als ze het in het federaal parlement niet kunnen tegenhouden, zullen ze het in het Vlaams Parlement al zeker niet kunnen veranderen ![]() Een stem voor het Blok is trouwens een stem voor Di Rupo! Hoe groter dhet Vlaams Blok, hoe kleiner de andere Vlaamse partijen in de regering, hoe meer Di rupo te zeggen krijgt...