Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 28 mei 2011, 02:22   #41
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captain jack Bekijk bericht
Aan welke manifestaties hebt gij zoal deelgenomen als ik vragen mag?
Betogingen allerhande. In grote lijnen meestal VB en NSV en Voorpost betogingen. Maar dat is lang geleden, waarom?

Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 mei 2011 om 02:22.
Xenophon is offline  
Oud 28 mei 2011, 06:15   #42
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Betogingen allerhande. In grote lijnen meestal VB en NSV en Voorpost betogingen. Maar dat is lang geleden, waarom?
Waar zijn ze toch naartoe, die mooie tijden ?
Henri1 is offline  
Oud 28 mei 2011, 08:27   #43
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door White Raven Bekijk bericht
Ik kan ni stoppen met belastingen betalen want door fasco nationalisten als gij gaan de staatsvertegenwoordigers aan mijn deur staan.

En of Kadhafi een moslim is of niet interesseert mij geen bal. Wij hebben niks te zoeken in Libie.
We hebben daar een onderdrukte bevolking te verdedigen. Meer niet. Net zoals de USA ons kwam bevrijden van de Nazi's.

Maar ik snap het al: jij had die interventie liever NIET gezien dus. Jij bent dus duidelijk voor fascisme en dat het ongestoord zijn gang mag gaan overal ter wereld.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 28 mei 2011, 10:52   #44
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
We hebben daar een onderdrukte bevolking te verdedigen. Meer niet. Net zoals de USA ons kwam bevrijden van de Nazi's.
Ja, we gaan Al Qaeda steunen in de strijd tegen tirannen hoe naïef kan je wel zijn
Als jij dat wil betalen mij goed, maar dwing mij daar niet toe. Ik hoop van ganser harte dat er een paar Libiërs eens op het idee komen de strijd naar Brussel te brengen.

Citaat:
Maar ik snap het al: jij had die interventie liever NIET gezien dus. Jij bent dus duidelijk voor fascisme en dat het ongestoord zijn gang mag gaan overal ter wereld.
Ik had inderdaad die interventie liever niet gezien. Net zoals ik liever niet had gezien dat Westerse grootmachten gesteund door hypocriete zeikers van jouw soort dat fascisme dat ongestoord z'n gang ging tientallen jaren heeft gesteund.
Frans Oghtendlicht is offline  
Oud 28 mei 2011, 10:53   #45
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wat wil dat zeggen? "Fasco nationalisten?"

En op welke manier heb ik dan invloed op het gedrag van staatsvertegenwoordigers?
Wie de Belgische staat wil vervangen door de Vlaamse is geen haar beter dan degenen die de Belgische staat hebben uitgevonden.
Oud 28 mei 2011, 10:59   #46
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie de Belgische staat wil vervangen door de Vlaamse is geen haar beter dan degenen die de Belgische staat hebben uitgevonden.
Er moet niets vervangen worden. België is een mooi land en een land waar het goed is om te wonen. Bovendien spelen de Nederlandssprekende Belgen de eerste viool in ons land.

België moet wel aangepast worden aan de noden en de eisen van de tijd. Da's alles. En de Franstaligen beginnen dat nu eindelijk te beseffen. Het werd dan ook hoogtijd.

Laatst gewijzigd door system : 28 mei 2011 om 11:00.
system is offline  
Oud 28 mei 2011, 11:18   #47
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Bovendien spelen de Nederlandssprekende Belgen de eerste viool in ons land.
Inderdaad, als de Vlamingen BHV willen splitsen, dan splitsen ze dat.

Als ze zwart-gele nummerplaten willen, dan komen die er.

Of nee, wacht eens even, jij debiteert gewoon onnozelheden.
Oud 28 mei 2011, 11:30   #48
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Er moet niets vervangen worden. België is een mooi land en een land waar het goed is om te wonen. Bovendien spelen de Nederlandssprekende Belgen de eerste viool in ons land.

België moet wel aangepast worden aan de noden en de eisen van de tijd. Da's alles. En de Franstaligen beginnen dat nu eindelijk te beseffen. Het werd dan ook hoogtijd.
België moet gewoon verdwijnen.
Oud 28 mei 2011, 11:37   #49
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad België is één van de grootste geschiedkundige mislukkingen. Het is verwonderlijk dat het al zo lang overeind blijft: heeft waarschijnlijk te maken met de Lamme Goedzakmentaliteit van het gros der Vlamingen. Immers, nergens anders in de wereld wordt een meerderheid geblokkeerd door een minderheid: België is daarom een unicum - en ALLEEN daarom. Voor de rest is het een gedrocht dat ontstaan is uit de fantasie een 19de franstalige bourgeoisie en dat op geen enkele, maar dan ook geen enkele historische basis kan terugvallen. Het is dus gedoemd om te verdwijnen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 28 mei 2011 om 11:42.
Bokkenreyder is offline  
Oud 28 mei 2011, 11:39   #50
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik begrijp het, de belgo-fascistische staat is u liever dan een Vlaamse republiek.
Oud 28 mei 2011, 11:40   #51
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

België is een typisch land op de rand van de Romaanse en Germaanse cultuur. Dat maakt het land interessant en boeiend om in te vertoeven. Ik zou dan ook geneigd zijn te zeggen: leve België! Het moet wel wat verbouwd worden en zeker niet afgeschaft.
Het Oosten is offline  
Oud 28 mei 2011, 11:40   #52
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Waar zijn ze toch naartoe, die mooie tijden ?
Allemaal verloren, zoals tranen in de regen.
Oud 28 mei 2011, 11:41   #53
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als jullie een mars houden op Bxl "spread the word" in Holland en zeg erbij dat er gratis friet is.
Zo heb je tenminste een pak volk.
Henri1 is offline  
Oud 28 mei 2011, 11:43   #54
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Als jullie een mars houden op Bxl "spread the word" in Holland en zeg erbij dat er gratis friet is.
Zo heb je tenminste een pak volk.
Er komt geen mars op Brussel. De vlaming kijkt liever naar TV en zal dan later op de verkiezingen even afrekenen. Hij heeft nu gemerkt dat de Belgen nog harder "moord en brand!" roepen als ten tijde dat het VB 30% haalde.
Oud 28 mei 2011, 11:46   #55
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
België is een typisch land op de rand van de Romaanse en Germaanse cultuur. Dat maakt het land interessant en boeiend om in te vertoeven. Ik zou dan ook geneigd zijn te zeggen: leve België! Het moet wel wat verbouwd worden en zeker niet afgeschaft.
En hoever moet die verbouwing van dit krot van de geschiedenis dan wel gaan? Enkel 'een likje verf' hier en daar of 'afbreken met enkel het behoud van de historische voorgevel (de naam 'België')'? Wedden dat jij nog denkt dat je het krot 'met een likje verf' kunt redeen?

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 28 mei 2011, 11:50   #56
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Waarvoor staat het als type? omdat het op de grens van twee culturen ligt? En wat dan te zeggen van Zwitserland (4 officiële talen) of Luxemburg (om het nog korter bij huis te houden)? Zo typisch is België dus al niet.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 28 mei 2011 om 11:51.
Bokkenreyder is offline  
Oud 28 mei 2011, 11:58   #57
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Waarvoor staat het als type? omdat het op de grens van twee culturen ligt? En wat dan te zeggen van Zwitserland (4 officiële talen) of Luxemburg (om het nog korter bij huis te houden)? Zo typisch is België dus al niet.
U zult het met mij eens zijn dat er niet zoveel landen bestaan op de grens van twee grote culturen. Dat alleen al maakt België specifiek.
Het Oosten is offline  
Oud 28 mei 2011, 12:00   #58
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U zult het met mij eens zijn dat er niet zoveel landen bestaan op de grens van twee grote culturen. Dat alleen al maakt België specifiek.
Ook daarom zal Belgie ophouden met bestaan.
Oud 28 mei 2011, 12:02   #59
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Ik heb er u al twee zo los uit het vuistje en in onze buurt opgenoemd. Ik wil er bijvoorbeeld Turkije aan toevoegen: dat is veel typischer omdat het op de grens van de West-Europese, de Oost-Europese en de Arabische culuur ligt en tegelijk op de grens van de orthodoxe godsdienst en de islam.

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 28 mei 2011, 12:05   #60
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
La belgique moest al heel lang verdwenen zijn.

of nooit hebben bestaan.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be