![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betogingen allerhande. In grote lijnen meestal VB en NSV en Voorpost betogingen. Maar dat is lang geleden, waarom?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 mei 2011 om 02:22. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik snap het al: jij had die interventie liever NIET gezien dus. ![]() ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#44 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als jij dat wil betalen mij goed, maar dwing mij daar niet toe. Ik hoop van ganser harte dat er een paar Libiërs eens op het idee komen de strijd naar Brussel te brengen. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België moet wel aangepast worden aan de noden en de eisen van de tijd. Da's alles. En de Franstaligen beginnen dat nu eindelijk te beseffen. Het werd dan ook hoogtijd. Laatst gewijzigd door system : 28 mei 2011 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Als ze zwart-gele nummerplaten willen, dan komen die er. Of nee, wacht eens even, jij debiteert gewoon onnozelheden.
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Inderdaad België is één van de grootste geschiedkundige mislukkingen. Het is verwonderlijk dat het al zo lang overeind blijft: heeft waarschijnlijk te maken met de Lamme Goedzakmentaliteit van het gros der Vlamingen. Immers, nergens anders in de wereld wordt een meerderheid geblokkeerd door een minderheid: België is daarom een unicum - en ALLEEN daarom. Voor de rest is het een gedrocht dat ontstaan is uit de fantasie een 19de franstalige bourgeoisie en dat op geen enkele, maar dan ook geen enkele historische basis kan terugvallen. Het is dus gedoemd om te verdwijnen.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 28 mei 2011 om 11:42. |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het, de belgo-fascistische staat is u liever dan een Vlaamse republiek.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België is een typisch land op de rand van de Romaanse en Germaanse cultuur. Dat maakt het land interessant en boeiend om in te vertoeven. Ik zou dan ook geneigd zijn te zeggen: leve België! Het moet wel wat verbouwd worden en zeker niet afgeschaft.
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal verloren, zoals tranen in de regen.
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jullie een mars houden op Bxl "spread the word" in Holland en zeg erbij dat er gratis friet is.
Zo heb je tenminste een pak volk. ![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt geen mars op Brussel. De vlaming kijkt liever naar TV en zal dan later op de verkiezingen even afrekenen. Hij heeft nu gemerkt dat de Belgen nog harder "moord en brand!" roepen als ten tijde dat het VB 30% haalde.
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#56 |
|
![]() Waarvoor staat het als type? omdat het op de grens van twee culturen ligt? En wat dan te zeggen van Zwitserland (4 officiële talen) of Luxemburg (om het nog korter bij huis te houden)? Zo typisch is België dus al niet.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 28 mei 2011 om 11:51. |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zult het met mij eens zijn dat er niet zoveel landen bestaan op de grens van twee grote culturen. Dat alleen al maakt België specifiek.
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook daarom zal Belgie ophouden met bestaan.
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Ik heb er u al twee zo los uit het vuistje en in onze buurt opgenoemd. Ik wil er bijvoorbeeld Turkije aan toevoegen: dat is veel typischer omdat het op de grens van de West-Europese, de Oost-Europese en de Arabische culuur ligt en tegelijk op de grens van de orthodoxe godsdienst en de islam.
#60 |
|
![]() La belgique moest al heel lang verdwenen zijn.
of nooit hebben bestaan.