![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, ook niet juist. Ik zeg dat ik me emotioneel niet meer betrokken voel bij prestatie van sporter X dan sporter Y omdat de ene toevallig een landgenoot is en de andere niet. In de gemotoriseerde sporten - die ik vrij intensief volg - is het bijvoorbeeld als Duitser de normaalste zaak van de wereld om te supporteren voor een Engelsman of een Spanjaard, of omgekeerd. Nationalisme/chauvinisme/patriottisme, of hoe je het zaakje ook wil noemen, speelt daar een eerder ondergeschikte rol op de tribunes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Neem nu het voetbal: ik kijk altijd naar champions league en Europa League maar nu er 4 Belgische ploegen bijzitten is het veel leuker om te volgen. Ergens voel je toch die verbondenheid als je sport tenminste intressant vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() De dikke kan nog geen tien meter lopen. Dus daar kunnen we zeker niet fier op zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien ook omdat dit een politics forum is? Als je over sport wil lullen, ga dan naar een sportforum. Maar met binnenlands politiek heeft het behalen van een bronzen medaille door een Belgische atleet helemaal niets te maken. Als je het dan al op dit forum wil droppen, doe dat dan in het juiste subforum.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Graag gedaan om je even voor te lichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is wel bekrompen te zeggen: ze spreken frans: tzijn buitenlanders. Das in de genre van ze zijn zwart/bruin: het zijn buitenlanders. Eigenlijk is het eeRder onverdraagzaam wat ik bedoelde. Laatst gewijzigd door Modjo : 31 augustus 2011 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het voetbal is in Wallonië tot in de fundamenten verrot door corruptie en vriendjespolitiek. Als de prestaties van Vlaamse ploegen dan plots wel goed genoeg zijn om met een driekleurige snotdoek te staan zwaaien, bedank ik daar feestelijk voor. On est quand-même tous des belges, non? ![]() Citaat:
Anderkleurigen/buitenlanders die in Vlaanderen wonen en de Vlaamse identiteit hebben zijn Vlamingen. De broers Borlée (die overigens geen letter Nederlands spreken) zijn dit niet, bijgevolg zijn het buitenlanders. Dat is toch niet moeilijk te begrijpen? Laatst gewijzigd door poekieJ : 31 augustus 2011 om 12:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Rode Duivels steun ik ook al lang niet meer, vroeger was ik een grote aanhanger van de Duivels, maar vandaag al lang niet meer, ik voel me niet verbonden met de Franstaligen en ik supporter niet voor een land waar ik me niet aan gebonden voel, al spelen er Vlamingen en zelfs Hollanders (Dries Mertens, volgens Kompany ![]()
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 31 augustus 2011 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Indien u in een andere geestesruimte leeft dan kan dat maar België is nog steeds een land. Vlaanderen is dit niet! |
|
![]() |
![]() |