![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Ik neem op de universiteit twee foldertjes vast. Ééntje is voor een cursus Esperanto, maar die flyer is dan volledig in comic sans ms, 'verrijkt' met wingdings-sterretjes. Daarnast ligt een flyer voor een conferentie over het Islamitische creationisme en de wonderen van de Koran in gebouwen van de KU Leuven. Dan heb ik Frans, en doen we er een uur over om twee paragraafjes van J'Accuse te vertalen, nota bene een tekst in modern Frans. Dan kom ik thuis, en krijg ik te horen dat het frituur gesloten is.
En ik erger me wel dagelijks aan kapitalisme en closed content. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn laatste frustratie van de dag is een aanstaande verjaardagsfeest, waar ik een gezamenlijk cadeau voorstelde 3 weken geleden, meer dan 6 mensen maar deze laatste dagen een antwoord stuurden "ik leg bij!", niemand een bedrag vermeldt, niemand een cadeau vermeldt en ik nu op 2 dagen van de verjaardag met een coördinatie probleem zit: wie koopt wat en wat is het budget.
Bwuah
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel: - verjaardag is op 15 oktober. Dan stuur je rond 20 september eerder: "Ik ga op 8 oktober voor de jarige een cadeau kopen. Ik heb iets op het oog ter waarde van x euro. Wie wil bijleggen, laat het me tegen 27 september weten, zodat ik kan zeggen hoeveel elkeen uiteindelijk moet bijleggen. Als jullie dan tegen 5 oktober jullie deel storten, kan ik dat cadeau gaan halen."
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 14 oktober 2011 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Jullie zijn allemaal gevraagd naar die verjaardag. Geven we een gezamenlijk cadeau of niet?" En dan krijg ik tot eergisteren reacties "Ik leg bij" Zonder vermelding van bedrag of cadeau ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mensen die zich aan de uitgang van het station als vliegen op een hoop stront werpen op een gratis blikje Jupiler Force.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |