![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Heroïne goedkoopst in België. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Das enkel om uw gezever aan te kunnen.
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 november 2011 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Omdat deze site door huurlingen en nazies die worden betaald om hier te posten, onder de voet wordt gelopen, krijgt men nooit een reactie die ergens over gaat. Een troost hebben wij dat er nu ééntje minder is.
![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zet mij ook maar op uw lijst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ben je toevallig ook de moderator die mij net een berisping gaf? Wordt ik hier uitgelokt? Het loopt soms allemaal zo door elkaar. Ik zie dagelijks een avatar met een ferme stijve lul voorbijgaan hier op dit forum, maar mijn afbeelding wordt weggeknipt en ik krijg een berisping; en nog andere grieven die toch maar aan dovemansoren zijn. Kortom, net zoals wij in het echte leven belazerd worden door onze leiders, zo worden wij ook op het web belazerd door sommige moderatoren die de schijn van democratie, redelijkheid, openheid en eerlijkheid ophouden.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() De cutting-edge technologie van mod moet nog wat lager afgesteld worden, zodat het Nederlandse wietgras niet al te lang wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Zullen we er eens een Limerick over maken?
Jij hebt me al eens een beginregel gegeven, nu ik: Een onbeschaamde uit Nederland... Stuurde banbliksems over ons land... (ge zult moeten rap zijn...) Maar moderatie Gaf een sommatie... (alléz) Eén dolle mag Forum niet kraken. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 november 2011 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() ![]() Waarom zouden wij ons moeten schamen voor onze godgegeven talenten? Deze borsten zijn niet naar ieders smaak, en menige ouder zal hun kroost de ogen bedekken en snel afvoeren van dit strand, waar deze vrouw zetelt. Maar zou men haar moeten verbieden haar borsten, waar ze niet om gevraagd heeft, aan de zon bloot te stellen: de tepels zijn toch in ieder geval bedekt, want die zijn, na een blote erectie, de twee meest schadelijke dingen die een mens kan zien. Een mens kan een oorlog doorstaan, een vreselijk auto ongeluk: maar het aanblik van de erectie komt hij nooit te boven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() @ Trixie: de laatste regel voor jou
![]() Een onbeschaamde uit Nederland Stuurde banbliksems over ons land Maar moderatie Gaf eerst sommatie .... bv: En heeft haar met cutting edge geband Laatst gewijzigd door eno2 : 28 november 2011 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden waarom sommige Raf niet op de herdenking wilde heeft niets te maken met zijn geaardheid, maar met zijn manier van posten en de persoon die vele achter deze postings denken te herkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou beter zijn als ze kon blijven maar dan moet ze haar creativiteit niet op agressieve wijze op medeforummers blijven richten. En al zeker niet als die dood zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 november 2011 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Anderzijds: wat die agressieve posts betreft inzake het spijtige heengaan van een medemens. Ik kan daar met mijn verstand niet bij. Dat zoiets hier getolereerd wordt! |
|
![]() |
![]() |