![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan ik alleen maar blij om zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Negeren. Da's wat ik ermee doe in ieder geval.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() I dunno, misschien op dit politiek forum? Ge weet toch waarvoor een discussieforum dient eh? Niet om patatten te bakken zelle
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En zo wil 'de politiek' het vandaag spelen. En ze doen dat duidelijk goed als ik uw en andere reacties lees. (volgens het opgelegde spel dan toch) Niemand in Vlaanderen, niemand op dit forum heeft plezier in wat er gebeurd is. Niemand. Maar een kritische stem over de inhoudsloze massahysterie die zich ten toon spreidt, dat moet zeker kunnen. Of het nodig is? Ik denk het persoonlijk wel. Dit vat veel samen: http://www.nieuws.be/nieuws/titel_493d87d0.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer goede vraag.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Gas geven & hopen dat niemand het zag?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets. Tenzij ik dat kind ken natuurlijk. Waarom zou ik?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Toch wel toevallig dat men uitgerekend gisteren de verkrachting van de grondwet door onze strot duwden, dat kon echt geen weekje wachten ???
Schoon misbruik maken van deze moeilijke tijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Omdat je hoger schreef dat je 'meeleeft met de slachtoffers en hun naasten'.
Of doe je dat enkel als er verschillende slachtoffers gelijktijdig vallen? Niet als er bvb volgende week 28 kinderen in afzonderlijke gevallen hun leven verliezen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat er deze week gebeurde in Zwitserland met de kinderen en begeleiders uit de scholen van Heverlee en Lommel is echt niet te vatten. Jammergenoeg is het pure realiteit, een nachtmerrie.
Vandaag: Ik denk dat ik in naam van velen hier spreek als wij allen onze deelneming betuigen aan de nabestaanden van de slachtoffers van de busramp. Ook brengen we een groet uit aan de kinderen en de begeleiders die het leven lieten. Al heel de week leeft de Natie mee met de getroffen families, doch, de pijn die deze mensen moeten ondergaan is van een grootorde dat wellicht niet te vatten is, voor diegenen die zich nog nooit in een dergelijke situatie hebben bevonden. Ook ergernis soms. Ik heb zelf geen kids, maar ik ben er nog steeds het hart van in, ook al is het ietwat een 'ver van mijn bedshow'. Het stoort mij enorm als ik op de radio hoor of in de krant lees dat voor mensen met kinderen dit dubbel zo zwaar overkomt dan voor mensen zonder kinderen. Dit is gewoon belachelijke onzin. Een ouder heeft het recht niet om z'n kind te overleven, maar het gevoel dat je overmant bij het verliezen van een geliefde dat stop je niet in meetschalen of barometers. Er zijn mensen die bv hunkeren naar kinderen, maar om een of andere reden nooit een kind 'krijgen', relatie man-vrouw, relatie vriend-vriendin; dat kan minstens even intens zijn. We hebben allemaal een ouder (gehad), de liefdesband als we jong zijn is onvoorwaardelijk, naarmate men opgroeit kan dat nog veranderen: in positieve of negatieve zin. Toen ik deze ochtend van thuisuit richting Brussels centrum reed (over een 25-tal km's), schrok ik hoe weinig bedrijven, hotels etc weten hoe ze een vlag "halfstok" moeten hangen. Proper. Als het ons zo raakt, dan mag men toch wat beter z'n best doen en sneller respect tonen. Uiteraard heeft ieder van zich zijn/haar manier om met dergelijke zaken om te gaan. Dagen zoals deze, die "georganiseerd" worden om even stil te staan bij wat er gebeurde, een dag zoals allerzielen, waarbij alle overledenen herdacht worden zijn maar publiekelijk geplande momenten waarop we even herdenken, tot bezinning komen. In werkelijkheid is er geen enkele dag dat voorbij gaat, zonder dat we op de een of andere manier aan een veloren geliefde denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elk voortijdig overlijden valt te betreuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Zou nu niet bewezen zijn dat de massa gemakkelijk te manipuleren is?
|
![]() |
![]() |