![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Op deze dag herdenken we de dood van meer dan 20 kinderen in een tragisch ongeval, en de politieke recuperatie daarvan. Tegelijk sterft zowel grondwet als democratie in België. Het is werkelijk een zwarte dag. De oppositie zijn fascisten!
Dit is de eerste keer dat ik respect heb voor het VB. Zij hebben meer respect voor deze kinderen, dan de premier en andere regeringsleden die op alle tv-zenders verschijnen. Het is een zwarte dag voor de Belgische geschiedenis, waar alle Vlamingen ondemocratisch zijn. Fies, vandaag staan we aan dezelfde kant. Vandaag doen de andere thema's er niet toe. Moreel hebben N-VA en VB bewezen op een ethisch hoger niveau te staan dan de coalitie.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 16 maart 2012 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Van recuperatie gesproken...
Kruip anders even op die berg kinderlijkjes daar, dan horen de mensen u beter. Vetzak. Laatst gewijzigd door Irtsjak : 16 maart 2012 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tweede zin, en het draai al om politiek en niet langer om de slachtoffers. Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Hoe je op een ramp reageert, heeft geen zak te maken met (on)demokratische attitude. Citaat:
Citaat:
Het is een wedstrijdje: 'om ter ethischt-hoogstaandst'... Vat geen kou op die eenzame moreel superieure hoogte. Kom snel weer terug bij het inferieure plebs. We willen onze morele opvoeding niet onderbroken zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Godmiljaar man dat gij zo respectloos kunt zijn.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Kerel, als ge nen thread aanmaakt over de dag van nationale rouw, dan verwacht ik (en met mij vele anderen, hoop ik) dat het over de busramp gaat. Als ge het over andere dingen wil hebben, kies dan een andere titel. Gij zijt degene die de busramp aan politieke kwesties koppelt, en dat vind ik persoonlijk bijzonder laakbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Lekker respectvolle uitdrukking
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk eens na. Laatst gewijzigd door fantoom : 16 maart 2012 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Ik zal even een Vlaams minister quoten (ik noem geen namen, want dat doet er in deze niet toe) die het, wat mij betreft, nogal treffend heeft samengevat:
"Dit is een dag zonder partijgrenzen, zonder ideologische verschillen, zonder meerderheid en oppositie. Vandaag zijn wij niet zozeer ministers of parlementsleden. Vandaag zijn wij des te meer ouders, broers, zussen." En om op uw vraag te antwoorden: vandaag is een dag om aan de getroffenen te laten voelen dat ze niet alleen zijn, dat heel het land (en mensen daarbuiten) meevoelen met het leed dat ze doormaken. Als ge daar een verborgen politieke agenda in wilt zien, zegt dat meer over u dan over de politiek. Laatst gewijzigd door Irtsjak : 16 maart 2012 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net als de openingspost.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
--------------------- Ik word alleszins misselijk van die cinema. Men moet er toch eens langer dan 5 minuten over nadenken... over wat er hier afspeelt. Laatst gewijzigd door fantoom : 16 maart 2012 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat?
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() RIP aan de slachtoffers..
maar zo'ne nationale rouwdag en al wat er bij komt vind ik er wat over.. Er sterven dagelijks mensen in het verkeer..
![]() |
#16 | |
|
![]() Ja want klagen over politieke recuperatie is politieke recuperatie. Enfin, volgens U dan toch.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klagen over politieke recuperatie en er vervolgens stevig zelf aan meedoen, daar heb ik een ander woord voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |