![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komt nog bij: moderatoren zijn helden van zelfopoffering en belangloosheid en veel forumleden zijn geïnverteerde narcistjes met teentjes van Kachtem tot Bommelskonte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() ze zouden beter eens beginnen optreden tegen trollen ala illuminatus of het oosten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan waar je Guido verwijt dat hij tijd genoeg had om de waarschuwing te hebben gelezen, wel, volgens u tijd genoeg hebben gehad om het te kunnen lezen staat niet gelijk met het effectief ook gelezen te hebben. U gaat daar flink uit de bocht volgens mij, er is nog altijd zoiets als het voordeel van de twijfel, want ik denk niet dat Guido bekend staat als een moedwillige dwarsligger.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als forumgebruiker heb je daar immers geen idee van. Het is dan niet verwonderlijke dat iemand na enige tijd denkt dat bepaalde uitspraken toegelaten zijn. Laatst gewijzigd door artisjok : 21 maart 2012 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 21 maart 2012 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=115
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
hou je van mij? ik ben tenslotte een lul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen, jullie kunnen zagen. Akira,antwoordt daar gewoon niet op, mensen met vooroordelen kan je niet overtuigen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef degene die je als "overtreder" ziet op z'n minst een waarschuwing of kans op uitleg... Bende harteloze zakken. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() En toch trekt de moderatie op geen zak...er is nog maar één mod regelmatig aanwezig en die heeft daardoor vrij spel om haar extremistische politieke voorkeur te laten doorwegen in haar beslissingen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burger
|
![]() kerel, wat zit gij hier eigenlijk te zagen? gij zit hier toch nog? so far voor "extremistische politieke voorkeuren laten doorwegen"...als een moderator dat zou doen, zou jij al lang zijn buitengegooid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |