Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2012, 10:42   #41
marram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ja, ik heb zoiets ook reeds als boodschap ontvangen. Eigenlijk begrijp ik niet goed waarom je daarvoor dan a.h.w. "gestraft" wordt!? Dat ze dan gewoon die rubriek uit het forum weghalen, punt!

Ook hun oordeel of iets als "schelden" kan beschouwd worden is vrij arbitrair.
Arbiteren is arbitrair ja, per definitie

Komt nog bij: moderatoren zijn helden van zelfopoffering en belangloosheid en veel forumleden zijn geïnverteerde narcistjes met teentjes van Kachtem tot Bommelskonte.
marram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2012, 11:46   #42
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

ze zouden beter eens beginnen optreden tegen trollen ala illuminatus of het oosten
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2012, 11:59   #43
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marram Bekijk bericht
Misschien kan er zich eens een politie-inspecteur mee bezig houden?
Dat is strafbaar hé kerel.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2012, 12:06   #44
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akira Bekijk bericht
Tussen uw persoonlijke waarschuwing van 15 maart en uw berisping van 19 maart zaten 2 dagen waarop u verschillende berichten hebt gepost op het forum en dus ook de tijd had om die waarschuwing te lezen. Bovendien stond er op 15 maart ook nog eens een algemene waarschuwing in de eerste draad van dat subforum (en dat was ook al een herhaling van een eerdere waarschuwing). Uw zogenaamde onwetendheid is dus niet erg geloofwaardig.
Ik heb die algemene waarschuwing ook niet gezien, waaruit ik dan moet besluiten dat dit helemaal niet onredelijk is en het dus best mogelijk is dat andere forumleden dit ook gemist hebben.

En dan waar je Guido verwijt dat hij tijd genoeg had om de waarschuwing te hebben gelezen, wel, volgens u tijd genoeg hebben gehad om het te kunnen lezen staat niet gelijk met het effectief ook gelezen te hebben.

U gaat daar flink uit de bocht volgens mij, er is nog altijd zoiets als het voordeel van de twijfel, want ik denk niet dat Guido bekend staat als een moedwillige dwarsligger.
Oud 21 maart 2012, 12:16   #45
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik heb die algemene waarschuwing ook niet gezien, waaruit ik dan moet besluiten dat dit helemaal niet onredelijk is en het dus best mogelijk is dat andere forumleden dit ook gemist hebben.

En dan waar je Guido verwijt dat hij tijd genoeg had om de waarschuwing te hebben gelezen, wel, volgens u tijd genoeg hebben gehad om het te kunnen lezen staat niet gelijk met het effectief ook gelezen te hebben.

U gaat daar flink uit de bocht volgens mij, er is nog altijd zoiets als het voordeel van de twijfel, want ik denk niet dat Guido bekend staat als een moedwillige dwarsligger.
Helemaal niet zelfs , hij vermijdt de scherpe hoeken. Ik doe dat veel minder.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2012, 13:24   #46
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
U schijnt te vergeten dat de moderatoren vrijwilligers zijn, die dus ook niet altijd tijd hebben. Soms gebeurt het dus wel eens dat er een tijdje geen moderatoren actief zijn en dan duurt het wel even voordat alle meldingen zijn verwerkt.

Negationisme wordt hier niet getolereerd. De betreffende post werd ondertussen dan ook geknipt en de poster bestraft. Het is natuurlijk wel nogal onnozel om de inhoud van die post hier te herhalen als u weet dat het strafbaar is en het verwijderd wil zien.
Is het mogelijk om software-matig een indicatie te geven wanneer een melding verwerkt wordt?
Als forumgebruiker heb je daar immers geen idee van. Het is dan niet verwonderlijke dat iemand na enige tijd denkt dat bepaalde uitspraken toegelaten zijn.

Laatst gewijzigd door artisjok : 21 maart 2012 om 13:25.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2012, 13:31   #47
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Is het mogelijk om software-matig een indicatie te geven wanneer een melding verwerkt wordt?
Als forumgebruiker heb je daar immers geen idee van. Het is dan niet verwonderlijke dat iemand na enige tijd denkt dat bepaalde uitspraken toegelaten zijn.
....Artisjok die een vraag stelt aan Edina......en dat via de openbare weg...
Oud 21 maart 2012, 14:01   #48
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U schijnt te vergeten dat de moderatoren vrijwilligers zijn, die dus ook niet altijd tijd hebben. Soms gebeurt het dus wel eens dat er een tijdje geen moderatoren actief zijn en dan duurt het wel even voordat alle meldingen zijn verwerkt.
aangezien "born2bewild" op 19 maart s'morgens werd geband, was er blijkbaar wel een moderator actief (die gewraakte "negationisme-post" werd op 15 maart voor het eerst gemeld, en dagelijks herhaald tot hij op 21 maart, iets na middernacht uiteindelijk werd verwijderd)

Citaat:
Negationisme wordt hier niet getolereerd. De betreffende post werd ondertussen dan ook geknipt en de poster bestraft. Het is natuurlijk wel nogal onnozel om de inhoud van die post hier te herhalen als u weet dat het strafbaar is en het verwijderd wil zien.
Ik mag dan misschien wel onnozel zijn, feit is dat een paar uur na mijn publieke melding in deze draad, die "gemelde posting", dus plots wel verwijderd werd. Toeval ?? Misschien, maar op zijn minst zeer merkwaardig.

Laatst gewijzigd door Pietje : 21 maart 2012 om 14:05.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2012, 14:11   #49
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
aangezien "born2bewild" op 19 maart s'morgens werd geband, was er blijkbaar wel een moderator actief (die gewraakte "negationisme-post" werd op 15 maart voor het eerst gemeld, en dagelijks herhaald tot hij op 21 maart, iets na middernacht uiteindelijk werd verwijderd)

Ik mag dan misschien wel onnozel zijn, feit is dat een paar uur na mijn publieke melding in deze draad, die "gemelde posting", dus plots wel verwijderd werd. Toeval ?? Misschien, maar op zijn minst zeer merkwaardig.
geen toeval...een mislukte poging om haar selectiviteit te verbergen...vrijwilliger of niet..soms is niets doen toch de beste keuze..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2012, 15:59   #50
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wat houdt hen tegen om die rubriek van de server te verwijderen? Of kan dat niet?
"Zoals eerder vermeld zal dit subforum wel degelijk worden gesloten, maar is dit om technische redenen nog niet gebeurd. Gelieve bijgevolg dus geen nieuwe discussies meer op te starten in dit subforum. Nieuwe draden zullen worden verwijderd."

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=115
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2012, 16:05   #51
de lul van mo
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
"Zoals eerder vermeld zal dit subforum wel degelijk worden gesloten, maar is dit om technische redenen nog niet gebeurd. Gelieve bijgevolg dus geen nieuwe discussies meer op te starten in dit subforum. Nieuwe draden zullen worden verwijderd."

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=115
Hallo Rafje,

hou je van mij? ik ben tenslotte een lul.
de lul van mo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2012, 16:07   #52
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de lul van mo Bekijk bericht
Hallo Rafje,

hou je van mij? ik ben tenslotte een lul.
Jij durft dat hier tenminste toe te geven.
Er zitten er hier nog hoor!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2012, 17:46   #53
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Mensen, jullie kunnen zagen. Akira,antwoordt daar gewoon niet op, mensen met vooroordelen kan je niet overtuigen.
Oud 22 maart 2012, 15:54   #54
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:

Zeg dat wel, de moderatie van dit forum trekt op geen zak. Ze heeft al veel serieuze of toffe forummers gepest, weggejaagd of verbannen voor subjectieve "overtredingen". De sfeer op dit forum is grotendeels door de mods verziekt.

Geef degene die je als "overtreder" ziet op z'n minst een waarschuwing of kans op uitleg...

Bende harteloze zakken.

guidoke
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 15:56   #55
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Zeg dat wel, de moderatie van dit forum trekt op geen zak. Ze heeft al veel serieuze of toffe forummers gepest, weggejaagd of verbannen voor subjectieve "overtredingen". De sfeer op dit forum is grotendeels door de mods verziekt.

Geef degene die je als "overtreder" ziet op z'n minst een waarschuwing of kans op uitleg...

Bende harteloze zakken.

guidoke
het is niet omdat jij een permban hebt gekregen, dat de moderatie op geen zak trekt hé.
Oud 22 maart 2012, 15:57   #56
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
het is niet omdat jij een permban hebt gekregen, dat de moderatie op geen zak trekt hé.
De moderatie trekt op geen zak.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 16:00   #57
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

En toch trekt de moderatie op geen zak...er is nog maar één mod regelmatig aanwezig en die heeft daardoor vrij spel om haar extremistische politieke voorkeur te laten doorwegen in haar beslissingen..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 16:14   #58
1010
Burger

1010's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
En toch trekt de moderatie op geen zak...er is nog maar één mod regelmatig aanwezig en die heeft daardoor vrij spel om haar extremistische politieke voorkeur te laten doorwegen in haar beslissingen..
kerel, wat zit gij hier eigenlijk te zagen? gij zit hier toch nog? so far voor "extremistische politieke voorkeuren laten doorwegen"...als een moderator dat zou doen, zou jij al lang zijn buitengegooid...
1010 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 16:27   #59
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Zoals ik al eerder schreef wil ik best geloven dat iemand een algemene waarschuwing over het hoofd ziet. Vandaar dat de topicstarter ook nog een persoonlijke waarschuwing kreeg. Pas nadat hij die in de wind sloeg, volgde een berisping.
Akira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 16:28   #60
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Nee.
Akira is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be