Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2012, 18:58   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
mij stoort vooral dat hij zo'n vetzak is.
Mij stoort jouw gebrek aan visie.

In de jaren '90 waren er redelijk wat venten met dezelfde verkeerde macho-houding als men nu - op basis van tegenstrijdige berichten - meent toe te moeten schrijven aan den Dries.

Van al die vetzakken toen, zijn er - behoudens die echt strafrechtelijke feiten pleegden en bewezen konden worden - niet veel in den bak terecht gekomen. (en pogen een mooie dame binnen te doen, is nog altijd niet verboden).

Dus al die vetzakken leven en werken nog (als ze niet met pensioen zijn).
Toch is de norm terzake al heel wat strikter geworden; zijn de zaken al erg geëvolueerd ten goede; enz. bla bla ...

Maar alleen Polleke de Vlaams-Nationalist, (van wie nota bene barones Mia Doornaert nooit een klacht binnenkreeg of zelf iets echt verkeerd zag,) moet hangen.

Hij moet hangen, niet na een proces van het gerecht,
maar na een lynchpartij in de linkse pers.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2012, 19:04   #42
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Misschien kunnen we een weddenschap houden over hoeveel vrouwen ons Polleke er werkelijk heeft doorgedraaid (lees: lastig gevallen). 50, 100, 1.000 of meer?

Ik gok op 1302.
Ik gok op jouw IQ.

(heerlijk, mezelf indekken tegen het schenden van de forumregels. Als je je conform je IQ gedraagt, beschouw je het nog als een compliment)
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2012, 19:05   #43
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mij stoort vooral dat hij zo'n vetzak is.
Lijkt me wel in overeenstemming te zijn met het parcours dat hij al afgelegd heeft. Pakken wat hij kan.
Oud 20 april 2012, 19:06   #44
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Ik gok op jouw IQ.
(heerlijk, mezelf indekken tegen het schenden van de forumregels. Als je je conform je IQ gedraagt, beschouw je het nog als een compliment)
ohw een vrijspraak dus...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2012, 19:07   #45
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mij stoort jouw gebrek aan visie.

In de jaren '90 waren er redelijk wat venten met dezelfde verkeerde macho-houding als men nu - op basis van tegenstrijdige berichten - meent toe te moeten schrijven aan den Dries.
Van al die vetzakken toen, zijn er - behoudens die echt strafrechtelijke feiten pleegden en bewezen konden worden - niet veel in den bak terecht gekomen. (en pogen een mooie dame binnen te doen, is nog altijd niet verboden).

Dus al die vetzakken leven en werken nog (als ze niet met pensioen zijn).
Toch is de norm terzake al heel wat strikter geworden; zijn de zaken al erg geëvolueerd ten goede; enz. bla bla ...

Maar alleen Polleke de Vlaams-Nationalist, (van wie nota bene barones Mia Doornaert nooit een klacht binnenkreeg of zelf iets echt verkeerd zag,) moet hangen.

Hij moet hangen, niet na een proces van het gerecht,
maar na een lynchpartij in de linkse pers.
Ik weet niet welke milieus jij frequenteert, maar blijkbaar heb ik iets gemist in de jaren negentig. En het betreft hier geen "macho-houding", maar seksuele intimidatie, machtsmisbruik dus. Van den Driesche catalogeer ik dus zeker niet als macho, eerder als (een vieze) "dweil", die enkel via zijn machtspositie aan vrouwen geraakt(e).
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2012, 19:12   #46
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Misschien kunnen we een weddenschap houden over hoeveel vrouwen ons Polleke er werkelijk heeft doorgedraaid (lees: lastig gevallen). 50, 100, 1.000 of meer?

Ik gok op 1302.
Polleke is Ge-Jost.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2012, 19:18   #47
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet welke milieus jij frequenteert, maar blijkbaar heb ik iets gemist in de jaren negentig. En het betreft hier geen "macho-houding", maar seksuele intimidatie, machtsmisbruik dus. Van den Driesche catalogeer ik dus zeker niet als macho, eerder als (een vieze) "dweil", die enkel via zijn machtspositie aan vrouwen geraakt(e).
Sommige mensen kennen het verschil niet tussen enerzijds macho-houding en anderzijds seksuele intimidatie & machtsmisbruik.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2012, 19:22   #48
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Sommige mensen kennen het verschil niet tussen enerzijds macho-houding en anderzijds seksuele intimidatie & machtsmisbruik.
Er is inderdaad een verschil..een hoop bouwvakkers op een stelling die een fluitconcert geven aan een voorbijgangster is iets anders dan iemand die avances maakt vanuit een machtspositie naar een ondergeschikte..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2012, 19:24   #49
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk kennen ze dat wel, maar "macho-houding" klinkt natuurlijk minder gênant.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2012, 19:30   #50
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Persoonlijk vind ik deze passage het meest treffend:

link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120420_049

titel: Ik ontken met klem. Dat zijn lasterlijke leugens

Punt van discussie: De praktijken van Humo en soortgelijke pers

tekst voor als links niet meer zou werken:
Ik denk dat de titel eerder iets hadden moeten zijn als dit "Humo nagelt POL in z'n kruis"
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2012, 19:50   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ben jij nooit verder geraakt qua frequenteren van milieus, dan onder uwe kerktoren, en dan nog niet eens in de sacristie van die kerk ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 20 april 2012, 19:55   #52
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sommige mensen herinneren zich niet meer welke weg er afgelegd is (veel te laat, veel te traag ... enz. maar toch).

Daarom blijf ik maar herhalen:
komen er bewezen feiten van de laatste 5 jaar: Polleke hangt.

Blijft men bij vage vermoedens en getuigen die zeggen geen klacht te willen neerleggen;
blijft men bij vakbondsmensen met baronstitel, pertang met haar op hun feministische tanden, die op dezelfde reactie geen aanleiding zagen om Polleke te castreren, dan spreken we over een ordinaire lynchpartij van een gekleurde pers.

Oud 20 april 2012, 19:57   #53
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Ik denk dat de titel eerder iets hadden moeten zijn als dit "Humo nagelt POL in z'n kruis"
Ik heb overwogen om te zetten:
"Linkse humo nagelt Pol in zijn kruis".

Oud 20 april 2012, 20:05   #54
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb overwogen om te zetten:
"Linkse humo nagelt Pol in zijn kruis".
Polleke is nu een held, naast het vlaamse sossen strikske.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2012, 21:59   #55
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
@Fieselier

Die klachten waren er wel. Anders zou hij ook niet de reputatie van "Hete Pol" hebben gehad.
Er werden op geen enkel ogenblik klachten officieel neergelegd. Bij de politie niet. Bij de vakbond niet. Bij de verschillende vertrouwenspersonen niet.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2012, 22:01   #56
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het is niet omdat de woordvoerder van de N-VA stelt dat er geen formele klachten waren dat er geen sprake was van klachten. Lees het artikel eens. Als iemand de bijnaam "hete Pol" krijgt wat in meerdere kampen erkent word is dit wel degelijk het gevolg van klachten over zijn gedrag. Dat dit tot hier toe geen formele klachten waren dat is een feit.
U geeft het zelf aan: "er zijn geen formele klachten neergelegd". Dus, wat staat u hier te leuteren over "klachten"? Er waren er geen. Of wordt een aantijging jaren na datum dan plotseling een klacht?
Oud 20 april 2012, 22:15   #57
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Heb het niet zo met overlopers, maar nu begin ik toch wel sympatie voor de man te krijgen.

Het ligt er te vingerdik op, dat dit niet meer dan een operatie NVA beschadiging is.
Oud 20 april 2012, 22:28   #58
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Heb het niet zo met overlopers, maar nu begin ik toch wel sympatie voor de man te krijgen.

Het ligt er te vingerdik op, dat dit niet meer dan een operatie NVA beschadiging is.
Zolang jouw sympathie voor hem, maar geen verminderde sympathie veroorzaakt voor jouw anonieme bewonderaars sedert jaren ... ???

Pas op hé. De Pol trakteert niet zo vaak op café, 't is soms ne gierigaard.

Oud 20 april 2012, 23:22   #59
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht

Uiteraard is het een operatie beschadiging. Dat dit jarenlang in de kast blijft liggen en nu, plotsx voor de verkiezingen naar boven komt. Wie eerlijk is zal dit toegeven...

Maar daarmee zijn de feiten nog niet weerlegd. Het kan zijn dat de man onschuldig is, maar evenzeer is hij een vies vetzakske dat zijn poten niet kan thuis houden. En jij zou sympathie hebben daarmee omdat de timing waarmee dit buiten komt, je favoriete partij beschadigt?
Oud 20 april 2012, 23:25   #60
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Uiteraard is het een operatie beschadiging. Dat dit jarenlang in de kast blijft liggen en nu, plotsx voor de verkiezingen naar boven komt. Wie eerlijk is zal dit toegeven...

Maar daarmee zijn de feiten nog niet weerlegd. Het kan zijn dat de man onschuldig is, maar evenzeer is hij een vies vetzakske dat zijn poten niet kan thuis houden. En jij zou sympathie hebben daarmee omdat de timing waarmee dit buiten komt, je favoriete partij beschadigt?
Feiten?

Tot nu toe gaan het om verdachtmakingen, om beschuldigingen geuit vele jaren na datum.

Daar waar haalt u het vandaan om dit om te turnen tot feiten?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be