![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verdien volgens de door u verschafte link zelfs meer dan dat ik zou moeten verdienen. En toch weet ik dat een vergelijkbare functie bij de vlaamse overheid nog beter betaald is. Ik kan goed aannemen dat er gevallen zijn waar u gelijk heeft, maar er zijn heel wat gevallen en blijkbaar zeker bij de hoger opgeleiden is dat het geval, waar ik gelijk heb. Ik heb eerder al de nodige links verschaft vandaag jack zijn reactie dat het zogezegd aan mij ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn moeilijk te vinden: ze halen hun neus op voor het loon... Maar als het voor jou een verbetering zou betekenen, begrijp ik niet waarom je zou twijfelen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 juni 2012 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() http://www2.vlaanderen.be/arbeidsvoorwaarden/
vul in A121 statutair 20 jaar dienst. resultaat is net geen 5000 Euro. Als je dat vergelijkt met de gemiddelden die gehuigert hier post dan moet je besluiten dat er iets mis is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat worden bokes met choco de eerste maanden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() neen, jij moet dringend een stapje buiten zetten.
Trouwens ik heb ook nog een bijberoep. Laatst gewijzigd door stuyckp : 5 juni 2012 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Arme stuyck, en nog een bijberoep op de koop toe..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit moet 1 van de meest hilarische posts van dit forum zijn.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nogal persoonlijk bovendien. Je kan dat zelf ook niet verdragen dus doe dat dan ook niet bij mij. Laatst gewijzigd door stuyckp : 5 juni 2012 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De cijfers van gehuigert kloppen niet. Om te beginnen verdien ik sowieso al meer dan dat gemiddelde dat gehuigert post. Zelfs via de link die hij heeft gepost verdien ik nog steeds meer. En als ik zeg meer, dan gaat het niet voer 5 euro he. Dit gezegd zijnde zijn de cijfers voor de privé dus niet juist want te eenzijdig en gemiddeld per sector. Een informaticus kan zijn een ingenieur, een analyst, een programmeur, een sw architect, een project manager, ... en die verdienen allemaal een verschillend loon. Buiten dit, stel ik vast dat een statutair ambtenaar van niveau A121 wat vergelijkbaar is met mijn functie beduidend meer verdient. Ergo, geef ik een voorbeeld van tenminste 1 functie waar je bij de overheid wel degelijk meer verdient dan in de privé. Dat is wat het is. 1 voorbeeld. Ik beweer niet dat dit in alle gevallen geldt. Maar ik meen dat er wel degelijk een trend is dat hoger opgeleiden bij de overheid goed hun boterham verdienen. Bovendien dragen ze geen enkel risico op jobverlies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() De staat biedt voordelen die je in de privé niet hebt. Dat is één van de redenen waarom ik voor de staat soliciteer. Een goed loon dat beter is dan in de privé, goedkope verzekeringen, vroeger op en beter pensioen, ik kan meer en langer lenen bij de bank.