![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over het overige kan ik heel kort zijn: ik heb eerder al mijn visie daarop uitgebreid hier meegegeven. Dat u dit niet wil voor waar aannemen, is slechts uw zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Kerk zet zich helemaal niet buiten "de morele essentie", want pedofilie is volgens de Kerk een ernstige zonde. Dat bepaalde hoogwaardigheidsbekleders in de Kerk in recente tijden zwaar te kort zijn geschoten, doet niets af van de morele gegevenheid van de Kerk. Wel is het een teken dat de oorzaak veel dieper moet gezocht worden. En iedere traditionele katholiek onderkent het probleem, nl. het feit dat het geloof onder geestelijken op drijfzand is komen te staan. De geloofscrisis in de Kerk brengt ook morele uitspattingen met zich mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo een beetje hetzelfde als jij met je god.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het merendeel ervan zich dan stoemelings inliet met minder frisse praktijken, en ze van mekaar toedekten, hoeft niet te verbazen.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor privee-verenigingen en clubs ligt dat enigszins anders omdat je je daar op basis van vrijwilligheid bij aansluit. Voor mijn part herstructureer je dus je RKK-pedofielenclubje naar het model van de goorste totalitaire ideologie en op basis van de ziekste amoraliteiten die je maar kan bedenken, het kan me niet verdoemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Priesters die niet in hun eigen onzin geloven, kunnen er nog maar moeilijk andere potentiële clubleden mee bekoren. Anderzijds staat geloof (of het ontbreken ervan) los van eventuele pedosexueel-criminele geaardheid. Smeerlappen vind je zowel bij gelovigen als bij niet gelovigen. Bij de RKK troepen ze wel nogal dik samen, en ik heb een vermoeden waarom...
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 juni 2012 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() De reden waarom is omdat priesters in die tijd nog veel in contact kwamen met kinderen. Nu is dat niet meer, en zullen pedofielen vooral naar kinderdagverblijven, sportclubs en scholen gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, de Kerk heeft nooit aan een terugkeer naar haar wortels, naar haar geestelijke roeping. Zolang het modernisme is deze Kerk welig tiert, zal ze niet anders dan verder sterven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit op iets anders gebaseerd dan pure vooringenomenheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn geen pedofielen in de Rooms-Katholieke Kerk!
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |