![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (en ik ben geen wielertoerist, eerder een onregelmatig-toevallige vrijetijdsfietser die soms "wielertoeristen" tegenkomt)
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 29 juni 2012 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() filmpje: hoe wielertoeristen eigenlijk gewoon voorrang negeren (het is een voorrangsweg waar ze op uitkomen):
Citaat:
En voor de radarogen hier de bestuurder reed zeker niet te snel (limiet is daar 70 kmh)
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 29 juni 2012 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u nu dat hij er minder slagen om zou gekregen hebben aangezien die wielerterroristen daar alvast géén rekening mee houden... Ik heb een vergelijkbare situatie meegemaakt op weg naar mijn huis in ons valleitje,dat wordt omschreven als fiets én wandelpad... Eén lange blinde bocht naar links,een weg van amper 3 meter breed naar beneden aflopend,links afgezet met coniferen én rechts met een stenen muur... Ik met hooguit 25km/u naar beneden,van de andere kant een aanstormende groep wielerterroristen met de kop in de grond over de hele breedte van het weggetje... U kunt het resultaat al raden... Wel er werden er toen ook enkele agressief... Toen heeft mijn training van destijds bij het derde BN ervoor gezorgd dat die agressiviteit héél snel weer bekoeld was... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 29 juni 2012 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U dient ten allen tijde zichzelf onder controle te houden... U mag zich echter wél verdedigen tegen types zoals u er blijkbaar eentje bent,dat heet dan zelfverdediging... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 29 juni 2012 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Die automobilist mocht daar wel rijden, want het was de enige weg naar zijn eigendom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook ik kan me mateloos ergeren aan automobilisten die op paden rijden waar ze niet thuishoren, maar men hoort zich te hoeden van een te vlug oordeel en al zeker van het aanvallen van mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [SARCASME]OK volgende keer stap ik ook uit en pak ik die wielerterrorist ook eens aan.[/SARCASME]
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moesten ze dit met mij proberen, ik bewerkte hen met een taser.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn mooie aanduidingen voor de politie, maar uit de sponsors kun je als leek niet uit afleiden over welke groep het nu juist gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik bedoel : er zijn misschien wel wat eenvoudiger en realistischer methodes te bedenken om uw frustratie in dergelijk geval wat te verlichten. Zoals een eenvoudige aangifte van het voorval bij de politie, bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laat me eens raden... toch de fluppe niet... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou "de sprookjeskonigin" sturen. Veel angstaanjagender.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een groep van 50 wielertoeristen.
Zou er daar dan niet één tussen zitten die vindt dat gebruik van geweld en vandalisme (zijn autosleutels in de vaart gooien ...) er over is ? En dit gaat melden (anoniem natuurlijk, want anders ligt hij ook in de vaart, maar wel met een remkabel rond zijn polsen en enkels gebonden ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
zelf 'recht doen geschieden' is de allerlaatste optie, die zeker mogelijk zou zijn dit te laten uitvoeren, maar wel een hele poos nadien, wanneer bleek dat de officiële en bevoegde instantie's niet in staat leken recht te doen geschieden. Ik vind die actie van die wielerterroristen zo vreselijk degoutant: het slachtoffer werd hard uitgescholden voor alles wat mooi en lelijk was; hij werd geslagen; geschopt; er werd op hem gezeten en hij werd in het gezicht bespogen en dan nog eens zijn autosleutels in de vaart gegooid, gewoon... omdat hij naar huis gaat. De enige manier om zijn thuis te bereiken. Wat voor recht hadden die primaten om hem zo aan te vallen? Ik vind dit zulke vreselijk arrogante, brutale aanval dat ik echt gechoqueerd zou zijn indien dit mij zou overkomen, en zou er niet mee kunnen leven dat zij daar ongestraft mee zouden wegkomen. Vandaar dat vervolging van die primaten het minimum zou moeten zijn. Maar in het algemeen ben ik een zeer vriendelijke, lieve, zachtaardige, tolerant en beleefd iemand, die iedereen zou helpen waar nodig, die eigenlijk te veel mededogen heeft. Al zeg ik het zelf ![]() ![]()
![]() |