![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een voortdurende bron van ergernis. Een verkwanseling van alles waar men voor stond. Ik begrijp het niet meer. Echt niet.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is voor élke strijder een bondgenoot wellicht altijd mooi meegenomen, maar in sommige gevallen heeft men 'dank zij' sommige vrienden zelfs geen vijand meer nodig. De kans dat dit 'monsterverbond' daadwerkelijk iets positiefs oplevert, schat ik in elk geval niet erg hoog in.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dierenmishandeling heb ik niet eens besproken, dat breng je zelf op, dat blijft overal nog een probleem. Mijn verwijzing naar Halal vlees was dat wij als ongelovigen niet mogen kiezen voor niet-halal vlees, het kan en mag gewoon niet. Halal vlees wordt gewoon vermengd met het gewoon vlees zonder dat we daarin een keuze hebben, racisme dus. Voor de rest nergens duidelijke standpunten in je betoog, wazigheid ten top om de moslims maar niet te beledigen, een beschamende vertoning. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |