![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uit uw posts kon ik echt niet opmaken dat u vreemdeling was, ik had eerder een vermoeden van enige aversie, een mens kan zich vergissen nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Homans spreekt immers altijd de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, door rigoureus Europa in alles te volgen, zit je met het probleem van legale koppelbazen, die je zelfs niet meer kan tegenhouden. Maak je niet ongerust, want nu krijg je gewoon legale concurrentie van de lage loon Europese lidstaten, die een vrijgeleide krijgen en waar slechts een wet voor bestaat, vrij verkeer en werk in gans Europa, tot groot jolijt van onze industriëlen, die het zo goed met jou voorhebben. Asiel zoeken is niet hetzelfde als "vluchteling". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus de gouverneur die de maatregel geschorst heeft omdat de wet volgens hem niet nageleefd is. Of dat inderdaad het geval is kan alleen een rechter uitmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Omdat een lokale schepen zijn postje belangrijker vindt dan correcte regelgeving, hoort de gouverneur die voor het leven benoemd is niet hezelfde te doen. graag een linkje naar dat "exact zelfde voorstel" want ik kan het niet vinden Citaat:
Maar hzet blijft in de foef van Homans, die afgaat als een gieter, na al haar stoerdoenerij over "afgecheckt", haar arrogantie om zelfs de bezwaren niet eens na te zien of te laten nazien, en haar leugens over het verloop van de zaal, alsof ze nooit van die wet gehoord had. Pijnlijke afgang, die alleen nog door hersenloze zeloten kan verdedigd worden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom doet ze dat niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De gouverneur. Het is een rechter die moet oordelen over het naleven van de wet. Correct is: De gouverneur heeft een belangrijke taak in de uitvoering van allerhande wetten en decreten. Hij ziet erop toe dat die regels correct worden nageleefd U begint zoals gewoonlijk weer te woordenvitten en te kronkelen, om te verbergen dat u u zoals gewoonlijk niet geinformeerd hebt over de materie. Laatst gewijzigd door spherelike : 3 april 2013 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Feit blijft dat Liebeth haar huiswerk eens opnieuw mag maken.
Of misschien eerst eens wat uitleg aan de strenge juf vragen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze moet eerst de schorsing aanvechten bij de vlaamse minister voor binnelands bestuur, en dat is een partijgenoot, die ze dan in een moeilijk parket brengt, die kan dat alleen maar bevestigen, of ook afgaan als een gieter. Bourgeois heeft zich tot nu toe op de vlakte gehouden en weigert elke commentaar ter zake, hoewel hij niet uitsloot dat het dossier op zijn tafel zou kunnen komen. Hij is waarschijnlijk wat blij dat de gouverneur hem gered heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie N-VA-partijslaven vooral veel beweringen doen over andere partijen om ze zwart te maken, maar ik zie ze die beweringen nooit hardmaken. Als al die andere partijen echt zo corrupt en hypocriet enzoverder zijn als dat N-VA-partijslaven beweren, dan zou ik dat graag weten. Misschien stem ik dan zelfs op de N-VA. Kritiek spuien zonder reden werkt aan de andere kant contraproductief, op de lange termijn, wanneer de gestrooide verwarring voorbij is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat mij betreft graag wel,
Ik verheug me al op de houding van Bourgeois die zal moeten schipperen tussen NVA, vlaams minister, jurist, zijn eigen omzendbrief, de belgische wet, de europese regels,.... Geschipper, wolligheid, vaagheid en mist troef, ik droom er al van. Laatst gewijzigd door spherelike : 3 april 2013 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. NV-A Mandataris = verkrachter 2. Danny Pieters wil BXL afschaffen. 3. Geert Bourgeois sjoemelt met Derdenrekeningen. 4. JAMBON en Co verkloten het op persconferentie i.v.m. het ACW. 5. En nu dit..... Topje van de ijsberg ? Ze zijn aan het timmeren aan hun eigen Endlösung. Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 april 2013 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |