![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 mei 2013 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn er helemaal niet. Als mens zijn de Joden volstrekt geen superieure wezens met "exclusieve" eigenschappen. Zij hebben de gaven en de gebreken die bij elke mens worden aangetroffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Evenzeer zijn ze dan door andere Joden wel degelijk naar Israel gehaald in een soort eigen volk eerst operatie, genaamd operatie Mozes. Hoe dan ook, er zijn evenzeer Joden die deze mensen wel aanvaarden als er zijn die ze niet aanvaarden. Net zoals bij alle volkeren op deze aardkloot...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Falasha's echter kwamen vaak van de regen in de drup. Want, alhoewel binnengehaald in Israel door deze staat en erkend als Joden door de opperrabijn, toch worden ze vaak in Israel behandeld als tweede-rangs-joden. Voornamelijk wegens hun huidskleur. Maar ook omdat ze zich moeilijk konden aanpassen in Israel. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 mei 2013 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daniel Cohn-Bendit is toch een Groene? Net zoals pater Versteylen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dutroux had ook al door dat kinderen niet spontaan aan seks denken. Daarom dus dat hij die kinderen moest ontvoeren, drogeren, verkrachten en daarna vermoorden. Newsflash, Robinusje, kleine kinderen denken niet spontaan aan seks omdat het nu eenmaal kleine kinderen zijn. Zij horen niet met de penis van een linkse progressieve pedo te spelen, maar met legoblokjes. Kinderen geven helemaal geen signalen dat ze seks met een volwassene willen. Pedofielen zoeken echter graag naar signalen om hun zieke fantasieën te kunnen bevredigen. Het is niet omdat een klein kind op je schoot komt zitten dat het seks met jou wil. Onlangs was ik op familiebezoek en mijn nichtje gaf mij een likje op mijn hand. De pedofiel zou dit ongetwijfeld opvatten als "dit kind wil seks met mij", terwijl het gewoon schelmerij is. Een kind is onschuldig, dus blijf er met je linkse progressieve tengels af. Of ga je in de kinderkribbe van jouw kinderen een doos condooms leggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekeerlingen tot het Judaïsme zijn er doorheen gans de geschiedenis geweest. Zeer gekend, ook in niet-Joodse kringen is Ruth. Haar verhaal staat in de Bijbel vermeld. Ze was een niet-Joodse, een Moabitische, bekeerde zich tot het Judaïsme en werd uiteindelijk de overgrootmoeder van koning David.
Tussendoor lees ik ook wat in de Mishneh Torah van Maimonides. In zijn inleiding geeft hij een opsomming van leiders van de Joodse gemeenschap die in de loop der geschiedenis ervoor gezorgd hebben dat de Mondelinge Torah van generatie op generatie kon doorgegeven worden. Ettelijke onder hen waren van oorsprong niet-Joodse bekeerlingen. Twee namen slechts: Rabbi Akiva (ca. 40-137 n.C.) was niet niet Joodse afkomst. De in Joodse kringen zeer gekende bijbelcommentator en vertaler Onkelos is een gelijkaardig geval. Hij zou een bekeerde Romein geweest zijn. U stelt brutaalweg "Het is een volk. En jij hoort daar niet bij." Om te beginnen, het komt u niet toe om daarover te oordelen. Heel wat mensen bekeren zich tot het Judaïsme. http://judaism.about.com/library/3_a...ionnumbers.htm en verder http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...rts_to_Judaism U beweert dat de Joden "een volk" zijn. Een nogal vrijblijvend begrip is dat. Wanneer is een gemeenschap een "volk"? Kom niet aandraven met "ras" want ze beantwoorden daar niet aan. Een "grondgebied"? Sedert 1948 hebben ze opnieuw hun grondgebied. Maar dan spreken we van Israëliërs. Neemt u de "religie" als criterium? Dan wordt niet gesproken over het Joodse "volk" in België, maar de Joodse Gemeenschap. Anders zou je net zo goed kunnen spreken over het boeddistisch volk, het protestants volk enz. Doorheen de geschiedenis hebben de meeste Joden in de Diaspora zich 100 % burger gevoeld van het land waar ze woonden. Dat was het drama van de Duitse Joden. Ze vochten mee in de 1e wereldoorlog, voelden zich gewoon "Deutscher" van joodse religie. Het waren de Nazi's die hen toeblaften: "Jullie zijn een ander volk! Jullie zijn geen Ariërs". |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Na Ruth, Rabbi Akva en Onkelos krijgen we nu dus nu de bekende jood Quercus.
Hoe gaat dat concreet in zijn werk, zo'n bekering? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk nu wel dat quercus, net zoals de meeste andere mensen, bloed heeft. Wat is dat joodse bloed? A+, A-, B+, B-, AB+, AB-, O+ of O-? En hoe is dat typisch voor joden alleen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb me steeds in zijn geheel uitgesproken tegen liefdesrelaties tussen minderjarigen en volwassenen, maar ik begin beetje bij beetje te beseffen dat ik dat eigenlijk enkel maar deed omdat steeds verteld wordt dat het niet mag, niet omdat daar echt iets fundamenteel fout aan is. Citaat:
Ik denk trouwens ook niet dat seks iets is waar kinderen met een leeftijd van één getal aan denken, op enkele zeldzame uitzonderingen na. Bij vijftienjarigen, die ook als minderjarig gelden, zijn er al tientallen percenten die erover nadenken. Op kussen, knuffelen en het platonische daarentegen staat helemaal geen leeftijd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me Nederlandse TV programma's uit de jaren 80 waarin iemand kwam verduidelijken dat pedofilie helemaal niet zo erg was, want dat het om zuivere liefde tussen de volwassene en het kind ging, en zeker niet nooit never jamais over ongewenste sex. M.a.w. : hij ging ze niet aggressief verkrachten. Maar toen klonk dat veel beter.Later heb ik die vriendelijke mijnheer teruggezien, het was de heer weetiveel van zijn ondertussen opgerichte partij/clubje MARTIJN. Hij deed exact dezelfde uitleg als degene die Robinus nu doet. En weetjewel wie dat nog heeft gedaan? ge gaat het niet geloven: de heer van Geiluwe heeft speciale KINDERSCHOOLBOEKJES laten uitgeven om in de lagere school de kinderkes te leren wat sex is. Iets waar iemand als Alexandra Colen bezwaar tegen heeft ingediend (en ons aller Jan van den Berghe weet daar meer over). Maar ja, kom. Alexandra was van de "verkeerde" kant nietwaar? Dus Robinus man, let op je woordjes hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden (zéér goed gezien van de joden) is dat de moeder met ZEKERHEID kan bepaald worden jongetje. Als er uit MIJN buik een kindeke komt, dan kan men er vanalles op verwedden dat het 50% van mijn genen heeft (laten we nu even in vitro erbuiten laten aub?). Dus om zeker te zijn dat een kind met zekerheid joodse genen heeft is het de moeder die bepaalt, niet papa die ergens wat zaadcellen rondstrooide waarna een aantal vrouwen gaan beweren dat "het zijn kind is". Toen was de DNA-test nog niet uitgevonden zie je. Waren die Nobelprijswinnaars toevallig ook geen joden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 mei 2013 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou liever jezelf een beetje aan het lijntje ... Er zijn grenzen aan mijn vriendelijkheid en bereidwilligheid. Je bent een uitleg niet waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Hij is al een tijdje aan het trollen. Negeer dat lulletje toch...
![]() |
![]() |