Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2004, 15:07   #41
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laudi
Je wil me dus belachelijk maken ?
Ik geloof niet dat je daar veel hulp bij nodig hebt, is het wel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 15:29   #42
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee, het zorgt voor een samenwerking van 3 op 4..
Ok , Steve, je bent ontmaskerd

Citaat:
Wie geeft er hier een "eigen interpretatie" aan de cijfers? Ik heb nooit gezegd dat er géén bijkomen; ik heb gezegd dat het bullshit is om te beweren dat ze er "exponentieel" bijkomen....
Het is te zot om los te lopen : het maakt mij helemaal niet uit hoe snel of hoe traag , door de grote groepen immigranten toe te laten , vraag je om problemen . Ik ga de problemen niet maken , maar ik kan er wel het slachtoffer van worden. De mens is nog niet gereed voor een utopische multiculturele maatschappij , en de godsdienst zit daar voor veel tussen.

Citaat:
Ja, door een dubbele versterkte meerderheid. Hoe groot schat jij de kans in dat moslims in België (en dan nog de extremistische moslims, die voorstander zijn van het invoeren van de sharia) met genoeg zijn om een dubbele versterkte meerderheid te behalen? Daar heb je geen orakel voor nodig, beste, gezond verstand volstaat in dit geval.
Ook gematigde moslims onderschrijven de sharia , hoe anders verklaar je het feit dat het voorstel op tafel ligt in Canada om een rechtbank op te richten gebaseerd op de sharia ?
En als het daar kan , dan kan het hier ook
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 15:31   #43
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof niet dat je daar veel hulp bij nodig hebt, is het wel?
Jij vindt mij belachelijk , ik vind jou nog meer belachelijk . Don't state the obvious !
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 18:19   #44
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, ik plaats dat emoticon om aan te tonen dat dergelijke gruwelverhalen NIETS te maken hebben met het vreemdelingenbeleid in België. Dat staat trouwens duidelijk in mijn volgende post, die je ongetwijfeld ook gelezen hebt. Dat emoticon wijst erop dat het uit den treure plaatsen van krantenberichten ondertussen bijzonder doorzichtig is geworden; dat het niets bijdraagt tot een zinvolle discussie; dat het alleen maar gebruikt wordt als methode om de moslims in België te stigmatiseren en te demoniseren. Of dacht je werkelijk dat Wolf ook maar één greintje medeleven voelt voor wat er met arme man gebeurd is? Per slot van rekening was dat ook maar een vreemdeling, iemand met een andere taal en een andere huidskleur. Nee, beste Zilveren Arend, Wolf is in het geheel niet geïnteresseerd in het lot van die stakker; hij wil dat verhaal alleen recupereren om zijn eigen verwerpelijke, kortzichtige en egoïstische standpunt te illustreren. Een laakbaardere praktijk kan ik me eigenlijk nauwelijks voorstellen. Iemands ellende misbruiken voor politieke doeleinden is i.m.o. lager dan wat een beest zou doen.
Gisteren was er op Canvas een reportage over de Islam en Bin Laden. De interviewer vroeg oa. aan een Islamgelovige : "moeten de homosexuelen volgens de Islam gedood worden ?" Antwoord: "jazeker, iedere homosexueel moet gedood worden".
Een ander vraag was : "moeten vrouwen die overspel plegen gedood worden ?"
Antwoord :"Allemaal steningen tot de dood volgt".
Nog een vraag was oa. : "vindt u dat Amerika volledig geïslamitiseerd moet worden en zoja, is gebruik van geweld daarvoor verantwoord ?".
Antwoord : "De Islam moet zich over heel het grondgebied verspreiden en als we daarin worden tegengewerkt door Amerika, dan is geweld zeker verantwoord, ook de dood van vele onschuldigen want in ons ogen is ieder niet-moslim zondig".
Dit Islamgedachtengoed is overal op de wereld van toepassing, dus ook in België. De gruwelverhalen hebben dus ALLES te maken met het vreemdelingenproblematiek in België.
Eagle of Silver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 19:27   #45
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is te zot om los te lopen : het maakt mij helemaal niet uit hoe snel of hoe traag , door de grote groepen immigranten toe te laten , vraag je om problemen . Ik ga de problemen niet maken , maar ik kan er wel het slachtoffer van worden. De mens is nog niet gereed voor een utopische multiculturele maatschappij , en de godsdienst zit daar voor veel tussen.
Er worden helemaal geen "grote groepen immigranten" toegelaten. Uit de statistieken blijkt duidelijk dat er de laatste jaren zelfs steeds minder worden toegelaten... JIJ bent nog niet klaar voor de multiculturele samenleving, dat betekent niet dat ANDEREN dat ook niet zijn...

Citaat:
Ook gematigde moslims onderschrijven de sharia , hoe anders verklaar je het feit dat het voorstel op tafel ligt in Canada om een rechtbank op te richten gebaseerd op de sharia ?
En als het daar kan , dan kan het hier ook
Het gaat slechts over 1 provincie in Canada. Beide partijen moeten akkoord zijn om het dispuut volgens de sharia te regelen en de beslissingen mogen niet in strijd zijn met de wetten van Canada. What's the problem? Als mensen onderling akkoord zijn om bepaalde zaken op een bepaalde manier te regelen en er worden geen hogere wetten geschonden, dan is dat toch wel hun goede recht zou ik zo denken... Niet?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 19:30   #46
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle of Silver
Gisteren was er op Canvas een reportage over de Islam en Bin Laden. De interviewer vroeg oa. aan een Islamgelovige : "moeten de homosexuelen volgens de Islam gedood worden ?" Antwoord: "jazeker, iedere homosexueel moet gedood worden".
Een ander vraag was : "moeten vrouwen die overspel plegen gedood worden ?"
Antwoord :"Allemaal steningen tot de dood volgt".
Nog een vraag was oa. : "vindt u dat Amerika volledig geïslamitiseerd moet worden en zoja, is gebruik van geweld daarvoor verantwoord ?".
Antwoord : "De Islam moet zich over heel het grondgebied verspreiden en als we daarin worden tegengewerkt door Amerika, dan is geweld zeker verantwoord, ook de dood van vele onschuldigen want in ons ogen is ieder niet-moslim zondig".
Dit Islamgedachtengoed is overal op de wereld van toepassing, dus ook in België. De gruwelverhalen hebben dus ALLES te maken met het vreemdelingenproblematiek in België.
En dat allemaal op basis van een interview met 1 extremist uit het Bin Laden entourage... Komaan zeg!

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 19:39   #47
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat allemaal op basis van een interview met 1 extremist uit het Bin Laden entourage... Komaan zeg!
Een kleine groep extremisten is reeds voldoende voor aanzienlijke maatschappelijke ontregeling. Zijn alle inwoners van Trappes extremisten? Neen, maar Trappes is wel een islamitische enclave en een fundamentalisitsch bolwerk. Raar hé.
Oud 24 augustus 2004, 19:40   #48
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Een kleine groep extremisten is reeds voldoende voor aanzienlijke maatschappelijke ontregeling. Zijn alle inwoners van Trappes extremisten? Neen, maar Trappes is wel een islamitische enclave en een fundamentalisitsch bolwerk. Raar hé.
Is dat een "fundamentalistisch bolwerk"? Waar haal je dat?

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 20:01   #49
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Is dat een "fundamentalistisch bolwerk"? Waar haal je dat?
Hoofddoeken zijn verplicht, varkensvlees en alcoholische dranken mogen niet meer verkocht worden en ik denk dat ze voor iemand als jij ook wel bepaalde regeltjes hanteren. Misschien moet je er maar eens op vakantie gaan, jij die zo gek bent van multicultuur.
http://www.gaf.tm.fr/nl/frankrijk/ho...es/trappes.php
Oud 24 augustus 2004, 20:07   #50
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoofddoeken zijn verplicht, varkensvlees en alcoholische dranken mogen niet meer verkocht worden en ik denk dat ze voor iemand als jij ook wel bepaalde regeltjes hanteren. Misschien moet je er maar eens op vakantie gaan, jij die zo gek bent van multicultuur.
http://www.gaf.tm.fr/nl/frankrijk/ho...es/trappes.php
Zijn hoofddoeken verplicht? Wie zegt dat? Mogen daar geen varkensvlees en alcholische dranken verkocht worden? Wie zegt dat?

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 20:10   #51
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Zijn hoofddoeken verplicht? Wie zegt dat? Mogen daar geen varkensvlees en alcholische dranken verkocht worden? Wie zegt dat?
De fundamentalisten. 8)
Oud 24 augustus 2004, 20:10   #52
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De fundamentalisten. 8)
Hmm.. En hebben ze jou dat hoogst persoonlijk komen mededelen?

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 20:17   #53
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Hmm.. En hebben ze jou dat hoogst persoonlijk komen mededelen?
Nee, ik zag ooit eens een BBC-reportage herwerkt door Panorama over Trappes.
Oud 24 augustus 2004, 20:27   #54
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, ik zag ooit eens een BBC-reportage herwerkt door Panorama over Trappes.
Ah, DE bron bij uitstek: een programma dat zich in de eerste plaats bekommert om de kijkcijfers...

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 20:32   #55
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Er worden helemaal geen "grote groepen immigranten" toegelaten. Uit de statistieken blijkt duidelijk dat er de laatste jaren zelfs steeds minder worden toegelaten... JIJ bent nog niet klaar voor de multiculturele samenleving, dat betekent niet dat ANDEREN dat ook niet zijn...

Het gaat slechts over 1 provincie in Canada. Beide partijen moeten akkoord zijn om het dispuut volgens de sharia te regelen en de beslissingen mogen niet in strijd zijn met de wetten van Canada. What's the problem? Als mensen onderling akkoord zijn om bepaalde zaken op een bepaalde manier te regelen en er worden geen hogere wetten geschonden, dan is dat toch wel hun goede recht zou ik zo denken... Niet?
Komaan hé man, zevert niet zo. Het wemelt hier godverdomme van immigranten, zeker waar ik woon en waar ik werken ga. Je moet soms haast zoeken om nog een blanke tegen te komen in het openbaar. Soms vraag ik mezelf terecht af of ik niet perongeluk door één of ander magisch portaal Marokko ben binnengestapt ipv. in den Belziek te zijn op eigen grondgebied.
Er is terecht sprake van een massale vreemdelingeninvasie, mogelijk gemaakt door corrupt Links en de verwijzing die vaak gebeurt naar de Lord of the Ringsaga waarin horden beesten (monsters) barbaars oprukken om overal een spoor van vernieling achter te laten is meer dan terecht betreffende immigrantenstromen naar den Belziek toe en het barbaars gevolg daarvan op de maatschappij.
Oud 24 augustus 2004, 20:38   #56
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Ah, DE bron bij uitstek: een programma dat zich in de eerste plaats bekommert om de kijkcijfers...
Dus die moslims die gefilmd en geïnterviewd werden met verborgen camera deden die verklaringen voor de kijkcijfers?
Oud 24 augustus 2004, 20:40   #57
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle of Silver
Komaan hé man, zevert niet zo. Het wemelt hier godverdomme van immigranten, zeker waar ik woon en waar ik werken ga. Je moet soms haast zoeken om nog een blanke tegen te komen in het openbaar. Soms vraag ik mezelf terecht af of ik niet perongeluk door één of ander magisch portaal Marokko ben binnengestapt ipv. in den Belziek te zijn op eigen grondgebied.
Er is terecht sprake van een massale vreemdelingeninvasie, mogelijk gemaakt door corrupt Links en de verwijzing die vaak gebeurt naar de Lord of the Ringsaga waarin horden beesten (monsters) barbaars oprukken om overal een spoor van vernieling achter te laten is meer dan terecht betreffende immigrantenstromen naar den Belziek toe en het barbaars gevolg daarvan op de maatschappij.
Het wemelt hier helemaal niet van de immigranten en het is zeer zeker onterecht om over een "vreemdelingeninvasie" te spreken. Een blik op de cijfers van het NIS is trouwens voldoende om te zien dat jij hier uit je nek zit te lullen.

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 20:42   #58
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus die moslims die gefilmd en geïnterviewd werden met verborgen camera deden die verklaringen voor de kijkcijfers?
Nee, maar het programma werd wellicht zo gemonteerd en gemanipuleerd dat het effect zo "spectaculair" mogelijk zou zijn. De Britten draaien daar hun hand niet voor om.

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 21:25   #59
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Nee, maar het programma werd wellicht zo gemonteerd en gemanipuleerd dat het effect zo "spectaculair" mogelijk zou zijn. De Britten draaien daar hun hand niet voor om.
Ah ja, misschien was het wel een BBC-reporter vermomd als moslim en al die gesluierde vrouwen waren ook gemanipuleerd, in regelrechte Hollywoodstijl. Ik heb er ook al een en ander over gelezen in tijdschriften, maar ja niet waarheidsgetrouw natuurlijk wegens de leescijfers.
Oud 24 augustus 2004, 22:13   #60
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Het wemelt hier helemaal niet van de immigranten en het is zeer zeker onterecht om over een "vreemdelingeninvasie" te spreken. Een blik op de cijfers van het NIS is trouwens voldoende om te zien dat jij hier uit je nek zit te lullen.
Dergelijk gedrag laat ik liever aan jou over daar je reeds voldoende bewezen hebt een bedreven beöefenaar te zijn in "uit nek gelul".
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be