![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt iets om van wakker te liggen de man zijn uitspraken, die in de meeste gevallen kant nog wal raken al jaar en dag. Ik vind dat die beter journalist was gebleven ... alhoewel? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() die vraag wordt beantwoord door het feit of hij al dan niet nog steeds logebroeder is ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat anderen daarover denken of zeggen, interesseert me niet. ik wacht nu de teksten voor het congres af en trek daaruit mijn conclussies.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ik heb het goed gelezen hoor, maar mijn eigen pessimistische toevoeging gedaan. Het Vlaams-nationalisme als concept is neutraal. Maar als fenomeen is het een dekmantel voor xentenrechtse verzuring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Politiek "neutraal" is een absurde stelling. Je zou beter zeggen politiek horizontaal i.t.t. de "verticale" sociaal-economische stromingen.
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Als de Loge uitgebreid laat weten dat het nationalisme moet bestreden worden dan stelt er zich een probleem van geloofwaardigheid bij Dhr. Bracke.
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Smijt hem dan uit jullie clubje.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet waar, dat zei zelfs Eric Donkier onlangs.
Hij verweet de pers (en daarmee ook zichzelf) maar ook de lezers dat ze niet geïntresseerd zijn in dingen die iets ouder zijn. Ze maken met andere woorden geen woorden vuil aan hetgeen er misgelopen is of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Er moet wel nog iemand overblijven, hè.
![]()
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Siegfried moet nadenken vooraleer iets te zeggen!
Hij zou beter moeten weten, de media ligt op de loer, bij elk klein foutje springen ze erop.
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet: op dit vlak ben ik masochistisch. Het spoort me aan om een tandje bij te steken voor de goede zaak. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want wat heeft de NVA gedaan in de praktijk in de Vlaamse regering (behalve zwijgen & graaien) ? De NVA ooit weer gehoord over meervoudige mandaten? Enzv |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onlangs hoorde ik een mopje, dat ik even toe zal passen op mijn persoontje:
De Schoof is tweedehandsvegetariër geworden. Euuuh ? Wat is dat voor iets? Antwoord: De koe eet gras; de Schoof eet de koe. Wel, beste medeforummers, de Schoof is een tweedehands-centen-nationalist. De Schoof pleit er voor en zou toch zo graag hebben dat de Franstaligen economisch-financieel er boven op komen en meer. Dus: centen, maar niet voor zijn eigen zichzelve !! Hoe nobel van mij ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 22 oktober 2013 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() na alle kritiek die ik hier gelezen heb op bracke, kan ik met zekerheid zeggen dat de geesten in de nva niet zo vrij zijn.
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |