![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Welja, vandaar ook dat de West-Europese bevolking verdwijnt. Goeroe etienne Vermeersch is er ondertussen om ons een moreel superioriteitsgevoel aan te praten, ''want de wereld is al overbevolkt''.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom uit de generatie van de tachtiger jaren. Het was toen effectief not done om de overbevolking een handje te helpen en meer dan twee, max. drie kinderen te nemen. Zoals nu de wereldverbeteraars die tegen de opwarming strijden, waren in die periode weeral eens de West Europeanen (of blanken in het algemeen) bezig met pogingen om de hele wereld bewust te maken van het feit dat de miljarden niet mochten toenemen. Dat is één keuze. De meeste mensen uit mijn omgeving hadden dus geen of 2 tot 3 kinderen. Raar genoeg ken ik weinig éénlingen. Wat ik hier nu bedoel is dat ik geen kinderen in een maatschappij zou willen zetten waarvan ik weet dat die binnen twee tot drie decennia volledig gekoloniseerd zal zijn door een pre-middeleeuwse wreedaardige totalitaire ideologie. Het lijkt voor mij net als (joodse) kinderen op de wereld zetten in een post WOII situatie waarbij de nazi's hadden gewonnen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk naar Nederland de voorbije eeuw, je ziet duidelijk een daling. Tot 1972 kon de bevolking zichzelf vervangen, vanaf dan begint de mei 68-vreugde te spelen. http://en.wikipedia.org/wiki/Demogra...he_Netherlands Citaat:
En wat maakt dat uit als het cijfer nog altijd hoger ligt dan bij autochtonen? En je vergeet natuurlijk ook de continue instroom van buitenaf. Dus zelfs als de allochtonen die er al zijn zich niet meer zouden voorplanten, komen er nog altijd meer dan genoeg binnen via immigratie. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de bewuste en georganizeerde kolonisatie dat het probleem vormt. Men zou wereldwijd niet meer dat 2.1 kinderen mogen hebben willen we de aarde leef baar houden.
Maar gezien het ongebreideld procreëren zelfs geen punt van kritiek is/(mag zijn) op de derdewereldlanden, en wij enkel moeten zorgen dat we hoe langer hoe meer solidair en solidairderder moeten wezen terwijl zij zichzelf kapot procreëren kan ik moeilijk nog wakker liggen van de opwarming van de aarde : het zal zichzelf wel oplossen. Tegen dan ben ik dus al lang weg..... Maar kijk, zoiets mag niet gezegd worden want dat is niet politiek correct. Ik moet zeggen: de maatschappij is veranderlijk en zal steeds aan verandering onderhevig zijn. Er staat onze nazaten een zeer verrijkende toekomst te wachten, als wij nu maar ons geld besteden aan de derdewereld en de opwarmingsindustrie. dat mag ik wel zeggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu moeten we wel het hele verhaal vertellen: tijdens de Industriële Revolutie was er een bevolkingsexplosie in Europa en steeg het aandeel van Europeanen in de wereld pijlsnel. Europeanen gingen dan ook massaal naar andere continenten, en zelden met vreedzame bedoelingen. Sindsdien is er een demografische inhaalbeweging van de andere continenten. Dat er dan ook een omgekeerde migratiebeweging op gang komt, is niet meer dan normaal. Tot nog toe verloopt die beweging volledig vreedzaam en zonder enig revanchisme. Door extreem-rechts te bestrijden, kunnen we dit ook vreedzaam houden. Wie zich zoals extreem-rechts niet vreedzaam wil aanpassen aan de gang der wereld en die zelfs met geweld probeert te wijzigen, zal zelf bezwijken onder het geweld. Wie naar het zwaard grijpt, zal door het zwaard vergaan, zo staat het reeds in de Bijbel.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu moeten we wel het hele verhaal vertellen: tijdens de Industriële Revolutie was er een bevolkingsexplosie in Europa en steeg het aandeel van Europeanen in de wereld pijlsnel. Europeanen gingen dan ook massaal naar andere continenten, en zelden met vreedzame bedoelingen. Sindsdien is er een demografische inhaalbeweging van de andere continenten. Dat er dan ook een omgekeerde migratiebeweging op gang komt, is niet meer dan normaal. Tot nog toe verloopt die beweging volledig vreedzaam en zonder enig revanchisme. Door extreem-rechts te bestrijden, kunnen we dit ook vreedzaam houden. Wie zich zoals extreem-rechts niet vreedzaam wil aanpassen aan de gang der wereld en die zelfs met geweld probeert te wijzigen, zal zelf bezwijken onder het geweld. Wie naar het zwaard grijpt, zal door het zwaard vergaan, zo staat het reeds in de Bijbel.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is vrij veilig om te beweren dat het aandeel zwarten in de Noord-Amerikaanse bevolking dan veel margineler had geweest. Zuid-Amerika zou op niet al te lange termijn een compleet Europees continent zijn geworden zoals Noord-Amerika. Daar was het overigens ook al goed naar op weg. Veel mensen vergeten dat er meer dan 100 miljoen mensen in Zuid-Amerika wonen die bijna geheel van Europese afkomst zijn. Ook in Afrika had zich iets gelijkaardigs kunnen ontwikkelen, kijk bv. naar Zuid-Afrika. Ook daar wonen nog 4,5 miljoen blanken, die er aan een ontzettende discriminatie worden blootgesteld. Je kunt niet zeggen dat het daar na de apartheid beter is geworden. Voor niemand. Laatst gewijzigd door poekieJ : 18 juni 2014 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Waarom vind je dat zo leuk?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dat is toch veel te leuk om te laten, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk zijn er ook gekleurde ingenieurs. In heel mijn carrière heb ik er wel degelijk ééntje gekend. Tegenover de +150 anderen die ik dagelijks zag. En neen: het (correcte) excuus dat men in de VS pas later de poorten van de unief opende voor African Americans, telt hier niet. Waarom kunnen ze in Afrika niet op eigen kracht universiteiten oprichten denk je?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2014 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je moet mij een keer uitleggen waarom Europeanen aan het uitsterven zijn, terwijl er bijna dubbel zoveel Europeanen zijn nu als in 1900... Laatst gewijzigd door SMI94 : 18 juni 2014 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Over 20 jaar vechten we niet om olie, maar om water. In dat opzicht is het van belang dat de wereldpopulatie krimpt. Met de spectaculaire ontwikkeling van technologie wordt de werkgelegenheid voor de toekomst onzeker, aangezien er enorm veel door computers/robots zal worden overgenomen. Heeft dit in uw ogen geen consequenties voor de populatie? No job, no money Het is niet voor niets dat landen zoals Australië en Canada enorm welvarend zijn. En de grootste gemene deler, en de reden daarvoor is hun lage bevolkingsdichtheid. Een lage bevolkingsdichtheid heeft als gevolg meer jobs dan mensen. Het omgekeerde is een nachtmerrie Dat we gaan uitsterven daar heb ik geen angst voor. Maar dat deze planeet zelf met uitsterven is bedreigd om wille van temperaturen die onleefbaar zullen worden voor het menselijke bestaan, dat is een ander feit waar we voor staan. Mijn generatie zal het niet ondervinden, maar de volgenden wel Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 18 juni 2014 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De industriële en informaticarevolutie zorgen voor netto jobcreatie, niet voor jobverlies. Het is niet omdat bv. bepaalde types bandwerk verdwijnen, dat er geen andere jobs zijn. Er zijn nu honderden meer types jobs dan honderd of vijftig jaar geleden. Als je nu aan een opleiding begint, zit de kans erin dat je voor een job wordt opgeleid die op dat moment nog niet bestaat. Grondstoffen en water vormen inderdaad een probleem. 't Is te zeggen, als de technologische evolutie sneller gaat dan de bevolkingsgroei, is er waarschijnlijk geen of minder probleem. Dan kunnen we ook buiten de aarde op zoek naar grondstoffen, of bv. voor water zeewater op grote schaal drinkbaar maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de Scandinavische landen (in het bijzonder Zweden), het VK en Frankrijk... Niet toevallig landen met een belangrijke groep migranten, niet in het minst het segment moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over water hoeven we ons geen zorgen meer te maken.
http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wet...ardkorst.dhtml
![]() |
![]() |