Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2014, 18:57   #41
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
In feite kunt gij die ballen waar ge over hebt, dik kussen. Wat in feite een andere manier van zeggen is voor: kust mijn kloten.

Want uw posts zijn altijd uitermate kort en dragen praktisch nooit bij tot een debat. Misschien kan u niet debatteren, wat wel meer voorkomt bij linkiewinkies. Ze lullen wel wat maar het wil niets zeggen.

U hebt bovendien mogelijk een kort lontje , juist zoals die achterlijke acteur, waarvan u een avatar gemaakt hebt, ook een heel opvliegend baasje is, en meestal dronken. Of niet soms ? Als dat een voorbeeldfiguur voor u is, ja dan: "all is said en done - I rest my case", en het verklaart genoeg voor mij.

Zou het kunnen beste castor dat jij ook altijd in dronken toestand post ? Mag van mij hoor, maar hoe zou jij dan ooit iets zinnigs kunnen posten?

Ondertussen heb ik vastgesteld dat ook Miauw altijd zeer korte posts maakt. Het redeneren zit blijkbaar niet in jullie bloed. Van kort lontje kan ik natuurlijk niet over haar spreken vermits het een "zij" is.

The perfect match zijn jullie twee. Je hoeft me niet uit te nodigen hoor, als het tot iets meer dan wat over en weer gelul van jullie beiden zou komen.
Je bedoelt ellenlange posts druilen en constant dezelfde pap spouwen (lees Brinta pap die je 'Nazimoeder circe' met de paplepel heeft ingegoten).

En dan niet te vergeten dat je je eigen citaat "Soit belle et tais toi" wel letterlijk zelf toepast hier op het forum. Nog te zwijgen over de snobistisch gedoe over je smartphone, ow al gehoord van de Galaxy s5, je staat al een paar maand achter man, zielig. Hoeveel keer ga je jezelf nog exposeren als een ... .

Edit:
gegeil over Samsung

Citaat:
Een smartphone gelijk stellen met een iphone gebruiker is in elk geval een belediging voor iedereen die een non-iphone smartphone gebruikt. Ik heb een S4 en dat is nou net met een iets groter scherm dan dat achterlijk volkje dat een smartphone gebruikt. Uiteraard: want stel je voor dat ze bij Apple nu eindelijk na zo'n 10 jaar bij beseft hebben dat het scherm van een iphone iets te klein is om fatsoenlijk mee te smurfen, dus gaan ze een iets groter model maken.

Maar to the point ja, ik vind dat er een smartphone versie van politics.be moet zijn.

Laatst gewijzigd door Castor Troy : 19 juli 2014 om 19:08.
Castor Troy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 20:09   #42
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Je bedoelt ellenlange posts druilen en constant dezelfde pap spouwen (lees Brinta pap die je 'Nazimoeder circe' met de paplepel heeft ingegoten).
Hebt ge dat gelezen circe ? Die mens is erg aan het doordraaien volgens mij. Afvoeren naar een instelling zal zelfs niet meer helpen denk ik.

Citaat:
En dan niet te vergeten dat je je eigen citaat "Soit belle et tais toi" wel letterlijk zelf toepast hier op het forum.
Ik ben misschien nog niet eens zo schoon als gij, dus dat is dan zelfs niet eens op mij toepasbaar.

Citaat:
Nog te zwijgen over de snobistisch gedoe over je smartphone, ow al gehoord van de Galaxy s5, je staat al een paar maand achter man, zielig. Hoeveel keer ga je jezelf nog exposeren als een ...
Met dit laatste maak je jezelf oeverloos belachelijk. Mijnheer is eens gaan rondsnuffelen in mijn andere posts in andere draden, en brengt dat hier naar binnen in een andere draad, zelfs als dat ter sprake kwam zo'n half jaar geleden in een draad waar jij blijkbaar niets van snapt. Doe zo voort man. Goed zielig bezig !! Hoelang geef je jezelf nog als ik vragen mag ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 20:16   #43
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
beledigingen uiten is een teken van zwakte ik hoop dat Circe de RD gebruikt!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 19 juli 2014 om 20:18.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 20:40   #44
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Af en toe zijn we blijkbaar akkoord. Nou dat mag ook al eens. Ik vind dat Castor zich inderdaad als een looser gedraagt omdat hij het blijkbaar al nodig vind om iets van mij te quoteren in deze draad van zo'n half jaar geleden, en dan nog iets dat blijkbaar enkel dient om mij belachelijk te maken. Zijn personnage in zijn avatar is in elk geval een dikke looser in al zijn films. Misschien zoekt soort soort ? Ik heb hem in elk geval nog niet .

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juli 2014 om 20:43.
Oud 19 juli 2014, 20:48   #45
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
Hebt ge dat gelezen circe ? Die mens is erg aan het doordraaien volgens mij. Afvoeren naar een instelling zal zelfs niet meer helpen denk ik.

Ik ben misschien nog niet eens zo schoon als gij, dus dat is dan zelfs niet eens op mij toepasbaar.

Met dit laatste maak je jezelf oeverloos belachelijk. Mijnheer is eens gaan rondsnuffelen in mijn andere posts in andere draden, en brengt dat hier naar binnen in een andere draad, zelfs als dat ter sprake kwam zo'n half jaar geleden in een draad waar jij blijkbaar niets van snapt. Doe zo voort man. Goed zielig bezig !! Hoelang geef je jezelf nog als ik vragen mag ?
Ik hoor hier precies je vriendin Leemans
Oud 19 juli 2014, 20:53   #46
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
Fijn voor mij dat jij dat als een belediging beschouwt maar je nazimoeder circe blijkbaar niet want ze geeft het zelf toe. Maar ja misschien het forum 's lezen ipv het als een leugen, onzin te beschouwen.

Laatst gewijzigd door Castor Troy : 19 juli 2014 om 21:02.
Oud 20 juli 2014, 00:12   #47
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Dan loop je toch met oogkleppen op, hoor!
ik niet poes! ZIJ moeten ziich inpakken. Ik heb geen oogkleppen nodig. Dat is juist de kern van de zaak. Ge zijt er echt niet bij dezer dagen. Beetje last van de warmte?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2014, 00:19   #48
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En jij bent zo slim om 't te citeren...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2014, 01:17   #49
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
Af en toe zijn we blijkbaar akkoord. Nou dat mag ook al eens. Ik vind dat Castor zich inderdaad als een looser gedraagt omdat hij het blijkbaar al nodig vind om iets van mij te quoteren in deze draad van zo'n half jaar geleden, en dan nog iets dat blijkbaar enkel dient om mij belachelijk te maken. Zijn personnage in zijn avatar is in elk geval een dikke looser in al zijn films. Misschien zoekt soort soort ? Ik heb hem in elk geval nog niet .
Tjee van een letterneuker gesproken. What goes around comes around.
En jouw nutteloze informatie over smartphones dateert van 28/4/2014 dus zoals Benny1 al goed samenvatte: dat is rekenwerk voor het papklaske.

Lust je graag chocolijst?

Laatst gewijzigd door Castor Troy : 20 juli 2014 om 01:41.
Oud 20 juli 2014, 01:30   #50
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Slimme rekenvriendjes heb jij toch hè
Oud 20 juli 2014, 02:12   #51
Castor Troy
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik niet poes! ZIJ moeten ziich inpakken. Ik heb geen oogkleppen nodig. Dat is juist de kern van de zaak. Ge zijt er echt niet bij dezer dagen. Beetje last van de warmte?
Ga je nu zitten zwetsen op Miauw van een citaat van Brol_eet? TWAALF jaar op dit forum en nog steeds niet kunnen quoten.. Wij willen graag weten van WIE het citaat is dat je geciteerd hebt. DUIDELIJK zo? Komen de hoofdletters goed OVER zo?
Oud 20 juli 2014, 02:54   #52
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan je nog steeds niet zonder je 'Moeder' jongen? Heeft ze je zo slecht geindoctrineerd? Wanneer ga je je ballen is laten hangen?
Is Profeet nu NOG altijd zo geobsedeerd door mij?
BTW: heeft hij nog altijd die quote van mij in zijn onderschrift staan? Ik zou mijn negeerlijst ook even kunnen afzetten, maar 'k ben momenteel te lui!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2014, 03:00   #53
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

En dan niet te vergeten dat je je eigen citaat "Soit belle et tais toi" wel letterlijk zelf toepast hier op het forum. Nog te zwijgen over de snobistisch gedoe over je smartphone, ow al gehoord van de Galaxy s5, je staat al een paar maand achter man, zielig. Hoeveel keer ga je jezelf nog exposeren als een ... .
Wie is eigenlijk begonnen met die initiële fout in "Soit belle et tais toi"?
Profeetje is blijkbaar nooit tevreden: eerst speciaal enkele lange posts aan mij wijden om te klagen dat ik teveel post, om vervolgens te klagen dat ik "zeer korte posts" maak? Wat trouwens meestal niét echt lukt, hoezeer ik ook probeer om het zo beknopt mogelijk te houden.
Enfin, we mogen blijkbaar in elk geval al één gast schrappen van onze gastenlijst; natuurlijk zullen we dan ook niet op een cadeautje hoeven te rekenen!
Oud 20 juli 2014, 03:08   #54
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
"Zelfs die "soit belle" is bij hen niet van toepassing."
Ga je nu echt ontkennen dat dit bv. mooie vrouwen zijn?
Oud 20 juli 2014, 03:09   #55
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Tjee van een letterneuker gesproken. What goes around comes around.
En jouw nutteloze informatie over smartphones dateert van 28/4/2014 dus zoals Benny1 al goed samenvatte: dat is rekenwerk voor het papklaske.

Lust je graag chocolijst?
Mensen die de Engelse taal niet echt machtig zijn zou je ook "losers" kunnen noemen......
Oud 20 juli 2014, 03:26   #56
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Profeetje is blijkbaar nooit tevreden: eerst speciaal enkele lange posts aan mij wijden om te klagen dat ik teveel post, om vervolgens te klagen dat ik "zeer korte posts" maak? Wat trouwens meestal niét echt lukt, hoezeer ik ook probeer om het zo beknopt mogelijk te houden.
Miauw snapt blijkbaar het verschil nog niet eens tussen een lange post met inhoud en veel korte kleine spamposts zoals zij en Castor vortdurend maken. Mogelijk valt hun verstand af en toe uit. Veel kleine posts, zonder inhoud om indruk te maken. Niet gaan janken straks dat ge gepest word he kindjes ?
Oud 20 juli 2014, 13:50   #57
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
ja want nu heeft ie op mij gereageerd en kan ik dus RD drukken
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 20 juli 2014 om 13:52.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2014, 14:02   #58
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Zelfs die "soit belle" is bij hen niet van toepassing."
Ga je nu echt ontkennen dat dit bv. mooie vrouwen zijn?
djeezes! ik dacht niet dat we het over deze niet-islamitische modellen hadden.
Of waarover had jij het dan?

Ik had het over deze "beauties":

of deze :

of misschien wel deze (jaja, één oog is voldoende zei de imam)

Dus of deze mensen "belle" zijn of niet, weet ik niet. Jij hebt natuurlijk een glazen bol en een extra derde oog zodat jij wèl kan weten wat er onder die lappen zit. ik niet.

Ook hier weer is het overduidelijk dat sommige mensen, die geen idee hebben wat eremoord betekent, die menen dat halal betekent "geen varkensvlees" en die ook nog eens denken dat moslima's een RAS zijn. Arabische beauties zijn dus volgens haar strikte moslima's (waar het over gaat in dit topic).

Laat me raden? U bent een fervente Groen! stemmer?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2014, 15:06   #59
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Het lijkt mij dat de 'mooie' voorbeelden die Miauw aanhaalt, enkel maar kunnen aangehaald worden omdat ze geen islamitische regels volgen, maar Westers gekleed gaan. Die laatste ziet er trouwens eerder gemeen en goedkoop dan mooi uit.

Laatst gewijzigd door Marnik : 20 juli 2014 om 15:06.
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2014, 15:09   #60
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Zeker dat dat geen ninja's zijn?
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be