![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
En dan niet te vergeten dat je je eigen citaat "Soit belle et tais toi" wel letterlijk zelf toepast hier op het forum. Nog te zwijgen over de snobistisch gedoe over je smartphone, ow al gehoord van de Galaxy s5, je staat al een paar maand achter man, zielig. Hoeveel keer ga je jezelf nog exposeren als een ... . Edit: gegeil over Samsung Citaat:
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 19 juli 2014 om 19:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met dit laatste maak je jezelf oeverloos belachelijk. Mijnheer is eens gaan rondsnuffelen in mijn andere posts in andere draden, en brengt dat hier naar binnen in een andere draad, zelfs als dat ter sprake kwam zo'n half jaar geleden in een draad waar jij blijkbaar niets van snapt. Doe zo voort man. Goed zielig bezig !! Hoelang geef je jezelf nog als ik vragen mag ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beledigingen uiten is een teken van zwakte ik hoop dat Circe de RD gebruikt!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 19 juli 2014 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juli 2014 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Schepen
|
![]() Fijn voor mij dat jij dat als een belediging beschouwt maar je nazimoeder circe blijkbaar niet want ze geeft het zelf toe. Maar ja misschien het forum 's lezen ipv het als een leugen, onzin te beschouwen.
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 19 juli 2014 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik niet poes! ZIJ moeten ziich inpakken. Ik heb geen oogkleppen nodig. Dat is juist de kern van de zaak. Ge zijt er echt niet bij dezer dagen. Beetje last van de warmte?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij bent zo slim om 't te citeren...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En jouw nutteloze informatie over smartphones dateert van 28/4/2014 dus zoals Benny1 al goed samenvatte: dat is rekenwerk voor het papklaske. Lust je graag chocolijst?
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 20 juli 2014 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Schepen
|
![]() Slimme rekenvriendjes heb jij toch hè
![]() |
#51 |
Schepen
|
![]() Ga je nu zitten zwetsen op Miauw van een citaat van Brol_eet? TWAALF jaar op dit forum en nog steeds niet kunnen quoten.. Wij willen graag weten van WIE het citaat is dat je geciteerd hebt. DUIDELIJK zo? Komen de hoofdletters goed OVER zo?
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() BTW: heeft hij nog altijd die quote van mij in zijn onderschrift staan? Ik zou mijn negeerlijst ook even kunnen afzetten, maar 'k ben momenteel te lui! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Profeetje is blijkbaar nooit tevreden: eerst speciaal enkele lange posts aan mij wijden om te klagen dat ik teveel post, om vervolgens te klagen dat ik "zeer korte posts" maak? Wat trouwens meestal niét echt lukt, hoezeer ik ook probeer om het zo beknopt mogelijk te houden. Enfin, we mogen blijkbaar in elk geval al één gast schrappen van onze gastenlijst; natuurlijk zullen we dan ook niet op een cadeautje hoeven te rekenen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ga je nu echt ontkennen dat dit bv. mooie vrouwen zijn? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen die de Engelse taal niet echt machtig zijn zou je ook "losers" kunnen noemen......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja want nu heeft ie op mij gereageerd en kan ik dus RD drukken
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 20 juli 2014 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of waarover had jij het dan? Ik had het over deze "beauties": ![]() of deze : of misschien wel deze (jaja, één oog is voldoende zei de imam) ![]() Dus of deze mensen "belle" zijn of niet, weet ik niet. Jij hebt natuurlijk een glazen bol en een extra derde oog zodat jij wèl kan weten wat er onder die lappen zit. ik niet. Ook hier weer is het overduidelijk dat sommige mensen, die geen idee hebben wat eremoord betekent, die menen dat halal betekent "geen varkensvlees" en die ook nog eens denken dat moslima's een RAS zijn. Arabische beauties zijn dus volgens haar strikte moslima's (waar het over gaat in dit topic). Laat me raden? U bent een fervente Groen! stemmer?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het lijkt mij dat de 'mooie' voorbeelden die Miauw aanhaalt, enkel maar kunnen aangehaald worden omdat ze geen islamitische regels volgen, maar Westers gekleed gaan. Die laatste ziet er trouwens eerder gemeen en goedkoop dan mooi uit.
Laatst gewijzigd door Marnik : 20 juli 2014 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeker dat dat geen ninja's zijn?
|
![]() |
![]() |