Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2004, 11:33   #41
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
P.2. KRUISBESTUIVING

P.3. ZORGT VOOR KANSEN DIE MENSEN NOOIT IN HUN THUISLAND ZOUDEN KRIJGEN
Inderdaad, nergens ter wereld worden autochtone senioren verplicht te werken voor allochtone nietsnutten!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 21:57   #42
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens
Zelf indien ik er 100 den neerschrijf, dan zullen jullie die toch neersabelen. Voor de niet-racisten hoef ik ze niet op te schrijven want die kennen ze al.
Met alle respect, maar u slaagt er in elk geval niet in de door mij en door anderen in dit topic opgesomde negatieve aspecten van de multiculturele naastelkaarleving te ontkrachten, terwijl u nu reeds impliciet toegeeft dat de honderden positieve aspecten die u zou kunnen neerschrijven één voor één doorprikbaar zouden zijn.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 22:16   #43
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens
Zelf indien ik er 100 den neerschrijf, dan zullen jullie die toch neersabelen. Voor de niet-racisten hoef ik ze niet op te schrijven want die kennen ze al. Eet jij maar alle dagen friet en biefstuk, ik zal af en toe chinees, Italiaans eten. Af en toe wat couscous, tagine, ...terwijl ik naar muziek luister van Cheb kaled of Noa. Of terwijl ik naar een theaterstuk kijk van een groep uit het Antwerpse.
Zijn ze daar nu weer met die pita-brol? Vraag om een multiculturele verrijking en ze beginnen over pita of andere 'exotische lekkernijen'. Daar heb je toch geen vreemdelingeninvasie voor nodig? Uwe Chinees is daar het beste bewijs van.
Oud 14 oktober 2004, 22:22   #44
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
P.2. KRUISBESTUIVING

P.3. ZORGT VOOR KANSEN DIE MENSEN NOOIT IN HUN THUISLAND ZOUDEN KRIJGEN
1. Vooral uw allochtone vriendjes moeten van muticulturele kruisbestuiving niets weten, er werd hier wel om verrijking gevraagd en niet om bewijzen van apartheid.
2. Is dat een verrijking voor onze cultuur???

Waar blijven ze toch met bewijzen voor die verrijking? Tja, wat er niet is kan je ook niet bewijzen, zo simpel is het.
Oud 14 oktober 2004, 22:26   #45
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Multicularisten moeten af en toe eens iets multicultureel doen om hun geweten te zuiveren, af en toe eens binnenwippen bij Ahmed om een broodje schaap en ze kunnen er weer tegen. Oogjes dicht en snaveltjes toe...
Oud 15 oktober 2004, 15:48   #46
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Zijn ze daar nu weer met die pita-brol? Vraag om een multiculturele verrijking en ze beginnen over pita of andere 'exotische lekkernijen'. Daar heb je toch geen vreemdelingeninvasie voor nodig? Uwe Chinees is daar het beste bewijs van.
Nochtans er zijn ook Chinese werklozen, zieken, studenten die beurzen krijgen etc etc...
Waarom moeten de moslims wel buiten en de chinezen niet bv?
BartP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2004, 15:55   #47
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
1. Vooral uw allochtone vriendjes moeten van muticulturele kruisbestuiving niets weten, er werd hier wel om verrijking gevraagd en niet om bewijzen van apartheid.

Waar blijven ze toch met bewijzen voor die verrijking? Tja, wat er niet is kan je ook niet bewijzen, zo simpel is het.
Amerika is het rijkste en welvarendste land ter wereld. Mensen van over de hele wereld leven hier (meestal) succesvol samen. Als mensen de kans krijgen zich te ontwikkelen, iets op te starten, hun dromen waar te maken, dan komt dit de hele samenleving ten goede. Verrijking is meer dan een pita of een koreaanse barbeque eten, het is leren van andere denkwijzes, manieren van aanpak, uitwisselen van contacten, ideeen, kunst enz enz.
Nu, voor een gemiddelde Vlaamse blanke wereldvreemde heikneuter is kunst, cultuur en diens meer een abstract begrip. Vlaanderen is dan ook het meest wereldvreemde conservatieve verkrampte en zieligste stukje klei ter wereld.
Het zal nog honderden jaren duren vooraleer de vlaming een gecultiveerde cosmopoliet zal worden.

voor de goed verstaander de boereklungels van 't Stad, de metropool, zijn dus verre van cosmopolitische wereldburgers. Het feit dat het VB de meest populaire partij van de regio is bewijst dat het vooral wereldvreemde boerepummels zijn die er wonen, want ze begrijpen niet eens wat voor een verrijking contact met vreemde culturen met zich mee brengt.
Het verstand komt met de jaren, in Vlaanderen komt het met de decennia.
Oud 15 oktober 2004, 15:57   #48
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Dan heb je eigenlijk twee opties: zélf achterlijk worden, of gewoon volgens de Westerse principes verderdoen, en je niet laten kennen.
Vertel eens welke cultuur hoe bedreigd wordt?

Je hebt het over de niet-vlaamse culturen die in Vlaanderen worden bedreigd vanwege de vlaamse eisen dat iedere allochtoon moet geassimmileerd worden?
Oud 15 oktober 2004, 16:32   #49
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Amerika is het rijkste en welvarendste land ter wereld. Mensen van over de hele wereld leven hier (meestal) succesvol samen. Als mensen de kans krijgen zich te ontwikkelen, iets op te starten, hun dromen waar te maken, dan komt dit de hele samenleving ten goede. Verrijking is meer dan een pita of een koreaanse barbeque eten, het is leren van andere denkwijzes, manieren van aanpak, uitwisselen van contacten, ideeen, kunst enz enz.
Nu, voor een gemiddelde Vlaamse blanke wereldvreemde heikneuter is kunst, cultuur en diens meer een abstract begrip. Vlaanderen is dan ook het meest wereldvreemde conservatieve verkrampte en zieligste stukje klei ter wereld.
Het zal nog honderden jaren duren vooraleer de vlaming een gecultiveerde cosmopoliet zal worden.

voor de goed verstaander de boereklungels van 't Stad, de metropool, zijn dus verre van cosmopolitische wereldburgers. Het feit dat het VB de meest populaire partij van de regio is bewijst dat het vooral wereldvreemde boerepummels zijn die er wonen, want ze begrijpen niet eens wat voor een verrijking contact met vreemde culturen met zich mee brengt.
Het verstand komt met de jaren, in Vlaanderen komt het met de decennia.
Groeaaaaaaaaaaah, nog een multkulfrustreetje.
Nogmaals, ga uw broodnodig cosmopolitisch goed gevoel eens opsnuiven in Peshwar, kaboel, Saoedi-Ababië, of korterbij op het Turkse plattenland, kortom daar waar het verstand niet met de jaren of met de decennia komt, maar er een gans tijdperk voor nodig is.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2004, 16:43   #50
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Nogmaals, ga uw broodnodig cosmopolitisch goed gevoel eens opsnuiven in Peshwar, kaboel, Saoedi-Ababië, of korterbij op het Turkse plattenland, kortom daar waar het verstand niet met de jaren of met de decennia komt, maar er een gans tijdperk voor nodig is.
Inderdaad, ik denk dat het cosmopolitisch gevoel in Vlaanderen net onder dat van Kaboel, Peshawar of Saoudi-Arabie zal liggen. Ik denk dat je het Turkse platteland wel onderschat, ik heb er alvast een leuke tijd gehad.
Oud 15 oktober 2004, 16:44   #51
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
oh en gefrustreerd ben ik niet hoor, integendeel.
Ik kan Vlaanderen missen als kiespijn.
Oud 15 oktober 2004, 16:46   #52
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
oh en gefrustreerd ben ik niet hoor, integendeel.
Ik kan Vlaanderen missen als kiespijn.
Goed, wat doe je hier nog?
Zo gehecht aan het Vlaams landje?
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2004, 16:47   #53
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Goed, wat doe je hier nog?
Zo gehecht aan het Vlaams landje?
Wie zegt dat ik nu in Vlaanderen ben?
Momenteel ben ik er niet, ik pendel.
Oud 15 oktober 2004, 16:49   #54
MaaslandLuc
Lokaal Raadslid

MaaslandLuc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat ik nu in Vlaanderen ben?
Momenteel ben ik er niet, ik pendel.
Pendel dan maar door tot op het Turkse platteland. Good riddens.
Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht.
MaaslandLuc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2004, 16:52   #55
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaaslandLuc
Pendel dan maar door tot op het Turkse platteland. Good riddens.
Dit is nu een echt prachtige en goed gefundeerde constructieve bijdrage, proficiat, u zult het nog ver schoppen.

Toch prachtig hoe jullie keer op keer de kleingeestigheid en zieligheid van Vlaanderen bewijzen. ARM ARM ARM achterlijk Vlaanderen.
Oud 15 oktober 2004, 17:23   #56
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik deed ook enkel maar een suggestie he kerel... Djeez

1.Marginale allochtonen moeten daar inderdaad niet van weten... maar ja wat weten die wel; ze lopen tenslotte heel de dag op straat.
Daar had ik het ook niet over. Ik bedoelde de deftigere klasse. En in mijn ogen blijft dat een verrijking. Ik vind dat mooi.

2. Jij bent zekere één van die mensen die geld vraagt wanneer iemand vraagt om je toilet te mogen gebruiken? Neen, dat is geen verrijking voor onze cultuur, moet dat ? Zoveel stelt die cultuur niet voor.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2004, 17:35   #57
PAJOT
Banneling

Standaard

k' Durf zeggen dat ik voor ELK volk in de wereld respect heb. Maar dat wil niet zeggen dat ik moet geloven in de MultiKulturele samenleving ...
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2004, 17:40   #58
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch prachtig hoe jullie keer op keer de kleingeestigheid en zieligheid van Vlaanderen bewijzen. ARM ARM ARM achterlijk Vlaanderen.
Hey racist, manieren houden he.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2004, 17:45   #59
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Hey racist, manieren houden he.
Racist? wie? waar?
Oud 15 oktober 2004, 18:23   #60
MaaslandLuc
Lokaal Raadslid

MaaslandLuc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is nu een echt prachtige en goed gefundeerde constructieve bijdrage, proficiat, u zult het nog ver schoppen.

Kan u, Oh verlichtte geest, mij dan een positief aspect van de ons opgedrongen multiKul opnoemen.
Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht.
MaaslandLuc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be