![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. Is dat een verrijking voor onze cultuur??? Waar blijven ze toch met bewijzen voor die verrijking? Tja, wat er niet is kan je ook niet bewijzen, zo simpel is het.
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Multicularisten moeten af en toe eens iets multicultureel doen om hun geweten te zuiveren, af en toe eens binnenwippen bij Ahmed om een broodje schaap en ze kunnen er weer tegen. Oogjes dicht en snaveltjes toe...
![]()
![]() |
#46 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Waarom moeten de moslims wel buiten en de chinezen niet bv? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nu, voor een gemiddelde Vlaamse blanke wereldvreemde heikneuter is kunst, cultuur en diens meer een abstract begrip. Vlaanderen is dan ook het meest wereldvreemde conservatieve verkrampte en zieligste stukje klei ter wereld. Het zal nog honderden jaren duren vooraleer de vlaming een gecultiveerde cosmopoliet zal worden. voor de goed verstaander de boereklungels van 't Stad, de metropool, zijn dus verre van cosmopolitische wereldburgers. Het feit dat het VB de meest populaire partij van de regio is bewijst dat het vooral wereldvreemde boerepummels zijn die er wonen, want ze begrijpen niet eens wat voor een verrijking contact met vreemde culturen met zich mee brengt. Het verstand komt met de jaren, in Vlaanderen komt het met de decennia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Je hebt het over de niet-vlaamse culturen die in Vlaanderen worden bedreigd vanwege de vlaamse eisen dat iedere allochtoon moet geassimmileerd worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals, ga uw broodnodig cosmopolitisch goed gevoel eens opsnuiven in Peshwar, kaboel, Saoedi-Ababië, of korterbij op het Turkse plattenland, kortom daar waar het verstand niet met de jaren of met de decennia komt, maar er een gans tijdperk voor nodig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik kan Vlaanderen missen als kiespijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo gehecht aan het Vlaams landje? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Momenteel ben ik er niet, ik pendel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Toch prachtig hoe jullie keer op keer de kleingeestigheid en zieligheid van Vlaanderen bewijzen. ARM ARM ARM achterlijk Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1.Marginale allochtonen moeten daar inderdaad niet van weten... maar ja wat weten die wel; ze lopen tenslotte heel de dag op straat. Daar had ik het ook niet over. Ik bedoelde de deftigere klasse. En in mijn ogen blijft dat een verrijking. Ik vind dat mooi. 2. Jij bent zekere één van die mensen die geld vraagt wanneer iemand vraagt om je toilet te mogen gebruiken? Neen, dat is geen verrijking voor onze cultuur, moet dat ? Zoveel stelt die cultuur niet voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() k' Durf zeggen dat ik voor ELK volk in de wereld respect heb. Maar dat wil niet zeggen dat ik moet geloven in de MultiKulturele samenleving ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |